• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 20: Topic 20, door Bailas.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Ik heb vriendelijk gedaan," zegt ze defensief.
    Het contrast wanneer ze glimlacht is groot.
    "Het lijkt wel alsof ik nooit gelukkig zal zijn."
    Mijn hart breekt even en zonder iets te zeggen sla ik mijn armen om haar heen, trek haar tegen me aan en omdat ze net iets groter is dan mij leg ik mijn hoofd op haar schouder.
    "Ik zal meneer de verpleegster overtuigen dat je nog de slechtste niet bent," zeg ik glimlachend om haar er subtiel aan te herinneren dat ze ook tegen hem geschreeuwd had.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grinnik.
    "Hé, hij duwde me weg en belde niet eens een dokter..."
    Ik kijk haar met een serieuze blik aan.
    "Sorry, maar je gezondheid gaat me voor. Op alles."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Mimsy, geef hem nog een kans, alsjeblieft?" zeg ik terwijl ik met een knopje van haar truitje pruts.
    "I-ik zou ook niet rationeel denken en er meteen aan denken de dokter te bellen mocht er jou wat gebeuren," voeg ik er nog aan toe. "Ik zou ook bezorgd naar je toestormen om te kijken hoe het met je gaat."
    Ik sta nog steeds comfortabel in haar armen en staar een beetje de verte in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wil je nu zeggen dat ik te koelbloedig ben, en niet genoeg om je geef?"
    Het komt er botter uit dan verwacht, dus ik wrijf even sussend over haar armen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Nee doos, dat bedoel ik niet," zeg ik terwijl ik haar even met een boze blik aankijk. Dan leg ik mijn hoofd gewoon weer op haar schouder omdat het zo lekker warm is.
    "Ik mocht willen dat ik op stressmomenten uiterlijk zo rustig kan blijven als jij. Ik zou nog in staat zijn gewoon in paniek rondjes te rennen mocht het jou overkomen zijn in plaats van mij. Dat zou je geen stap verder helpen, maar soms is het ook een manier om te uiten hoeveel je om iemand geeft," probeer ik uit te leggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik beeld me in dat ik op de grond lig en Charlie een of andere regendans aan het dansen is, en kan het niet laten te lachen.
    "Sorry, ik beeldde me net een dansende en springende jij in," zeg ik grinnikend.
    "En ik weet hoeveel je om me geeft, en andersom, hoop ik," zeg ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Plots moet ze lachen en ik zie er de humor niet van in tot ze zegt
    "Sorry, ik beeldde me net een dansende en springende jij in."
    Ik grijns even.
    "En ik weet hoeveel je om me geeft, en andersom, hoop ik."
    "Ik weet het," zeg ik met een glimlachje. "Is een dansende en springende ik dan zo vreemd? Volgens mij doe ik amper iets anders," zeg ik terwijl ik opnieuw met een knopje pruts.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grinnik.
    "Je ziet er best wel belachelijk uit, en het is anders dan hoe je normaal doet. Allez, normaal.."
    Ik kijk haar grijnzend aan


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Wat?!" schreeuw ik. Het kan me niet schelen of er iemand naar me kijkt, dat is zelden zo.
    Ik wil zo snel opkijken dat ik met mijn hoofd tegen haar kin bots. Gelukkig is het niet op mijn hechtingen.
    "Ow," zeg ik pijnlijk terwijl ik met beide handen naar mijn hoofd grijp.
    "Screw you, ik haat jou ook," zeg ik terwijl ik naar het plafond kijk en "God" aanspreek.
    "Ik ben niet belachelijk," zeg ik met een pruillipje tegen Mary.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Shhht, ik bedoelde het ingebeelde deel, dàt ziet er belachelijk uit.."
    Ik wrijf zachtjes over de plek waar ze binnenkort een blauwe plek zal krijgen en druk er een zoen op.
    "Het is je dagje precies niet," zeg ik met wat medelijden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Hij begon nochtans super," zeg ik zacht terwijl ik terugdenk aan de momenten met Michael en de glimlach op mijn gezicht toen ik Mary opeens in de gymzaal zag staan. Plots bekruipt het enge gevoel me dat er me 'thuis' nog iets te wachten staat en ik slik even terwijl ik onvrijwillig dichter tegen Mary aan ga staan. Dan laat ik haar los en ga aan de piano zitten.
    Met turning tables spreek ik opnieuw de God aan die me lang geleden verlaten heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik glimlach en zet me op een stoel terwijl ik aandachtig luister naar wat ze speelt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik sluit mijn ogen en laat de tranen komen terwijl ik verder speel en zing. Ze tegen houden heeft nu geen zin. Ik laat ze vloeien voor mijn vader, die vroeger met me danste. Voor mijn moeder, die me in slaap zong wanneer de monsters onder mijn bed teveel lawaai maakten. Voor de momenten die ik met hen moeten missen heb en de miserie die ik in de plaats gekregen heb.
    U was er niet toen ik U nodig had.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Zo stil mogelijk zet ik me naast haar op het krukje, en sla mijn arm om haar schouder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Quincy
    Met open mond heb ik het tafereel aangezien. Nu staat Donna bij een andere jongen, ook een roker. Ik probeer de boom uit de klimmen maar dat lukt me niet zo goed. Met een harde plof val ik uit de boom. Even blijf ik op de grond liggen, ik voel me duizelig.


    26 - 02 - '16