• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 20: Topic 20, door Bailas.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    'Dude, je kent haar wel geteld misschien 20 seconden.' zeg ik gierend van het lachen.


    26 - 02 - '16

    André

    "Gozer, het is 'de klik' Gewoon Dude." Zeg ik en tik hem plagerig aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [en klaar en online]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [donna ben je vrij]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quincy
    Ik schrik van zijn tik en voel dat ik slap word door het lachen. 'Dude! Niet doen!' zeg ik terwijl ik moeite moet doen om te stoppen met lachen.


    26 - 02 - '16

    [Na je kunt naar school komen maar dat is nog maar even, want de laatste bel gaat zo. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik weet niet wat er is gebeurd maar ik ben altijd vrij :P]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Het is pauze!]


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik laat amy even achter bij het lokaal. Ik liep weer naar buiten en zocht donna.

    [guys i pies in my pent from jullie humor]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quincy
    Ik kijk vanuit de boom naar de ingang van de school. 'Andre, je chick loopt weer buiten' zeg ik grijnzend.


    26 - 02 - '16

    [Pauze? Oké, dan is hier iemand die de weg niet kon vinden op zijn eerste schooldag (':]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [wahahah miss. kun je lilly tegen komen die zoekt b uiten donna.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    "Droog." Zeg ik en houd hem vast zodat hij niet valt, en grinnik even. "Als je in een boom zit, zorg dat je je lachen dan inhoud." Lach ik kort en stop snel. "Anders pleur je eruit." Grinnik ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik zit in een boom, whahahaha]


    26 - 02 - '16

    Charlotte

    "Dat is niet grappig," zegt ze zacht.
    "Doe niet zo preu- Oh, sorry," zeg ik stil wanneer ik me herinner waarom ik in de eerste plaats flauw gevallen was.
    Ik voel wat water over mijn haar gaan.
    "Is dat warm genoeg?" vraagt Mary.
    "Perfect," antwoord ik.

    Irial

    "Zijn we echt helemaal alleen hier?" vraagt Kyle dan.
    Ik schud mijn hoofd en kijk hem indringend aan. Waarom wil hij dat weten?
    "Nee, Gerta, de huishoudster, woont hier in," antwoord ik schouderophalend. "Hoezo?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.