• Eerste uur les.
    Twee en derde uur vrij.
    Vier uur les.
    Vijfde, zesde en zevende uur vrij.
    Achtste uur les.

    Lang leve vergaderingen.
    Ik moet om half negen op school zijn, en om kwart na vier ben ik weer uit.
    Totaal heb ik dus drie uur les en vijf uur uitval. O.O

    Lang leve opa en oma die in de buurt wonen. :W

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 13:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Well that sucks for you


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb vandaag ook best en klote dag. Ik heb tot half drie les, en zit nu bij een invaluur >_< Dan hebben we nog geluk dat we deze docent hebben want die laat ons maar wat doen in het computerlokaal :')
    Maar hierna heb ik een afspraak en moet ik tot 5 uur op school blijven om een PW in te halen D:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Dat haat ik zo, ik probeerde dan altijd te regelen dat de les werd verschoven zodat ik eerder weg kon. Ik bedoel, 3 uur wachten op je volgende les is ook niet fijn.

    Maar veel sterkte en ik hoop dat morgen een betere dag is! En mijn C.K.V leraar heeft me net heel erg blij gemaakt


    Physics is awesome

    Ga niet naar de laatste paar lessen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol ;D
    Ik ben lekker blij met het Belgisch schoolsysteem. Wij hebben normaal nooit tussenuren. (Ja, ik heb er ééntje, maar dat komt door de roosters, en daardoor moet ik maandag tot 5h ipv 4h en vrijdag tot 3h ipv 4h)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb vandaag ook twee tussenuren in m'n eentje en daarna een uur slapen bij kcv... Iedere week. Vandaar dat ik de helft van de tijd spijbel. :W


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ILOVENIKKI schreef:
    Ga niet naar de laatste paar lessen?


    Die vallen uit, alleen het achtste uur gaat door..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb nooit uitval. Ik heb van die docenten die altijd regelen dat je hoe dan ook les hebt. --"


    26 - 02 - '16

    MissSharp schreef:
    (...)

    Die vallen uit, alleen het achtste uur gaat door..

    Spijbel?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    Spijbel?


    Dat valt op. Ik ben de leraar nog gaan vragen of ik dat uur niet vrij mocht hebben.
    En dan ben ik er opeens niet. "Huh? Waar zou ze nu weer zijn, misschien ziek?"

    Maar dat gaan er waarschijnlijk wel veel doen, ja.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jullie hebben geluk dat jullie weg mogen, wij moeten dan in de studiezaal blijven zitten en ons bezig houden zonder telefoon, te tekenen of wat dan ook. Wij moeten dan maar huiswerk maken of leren. -.-

    Chirest schreef:
    Jullie hebben geluk dat jullie weg mogen, wij moeten dan in de studiezaal blijven zitten en ons bezig houden zonder telefoon, te tekenen of wat dan ook. Wij moeten dan maar huiswerk maken of leren. -.-


    comfort in c h a o s

    Als ik jou was zou ik kijken of er van het vak dat het 8e uur is niet eerder een klas van jouw jaar en niveau is die les heeft, misschien mag je daar dan een les bij volgen ipv jouw eigen les. Of ik zou naar de leraar gaan, vragen of je in een tussenuur al het huiswerk mag maken dat ze in en na de les gaan doen en het dan aan hem/haar laten zien zodat je naar huis kan, misschien kan dat werken. En anders good luck, het is in elk geval beter dan 8 volle uren hard werken, soms heb je dat beetje rust wel nodig en kan je mooi huiswerk maken ^^


    “Love is a contradiction.”

    Zo ziet bijna heel mijn week eruit, met standaart tussenuuren..
    op bijna elke dag heb ik 3 a 4 tussenuren behalve op disdag, dan heb ik enkel 's ochtens 4 uur les.
    But, onze tussenuuren zijn ook onze pauzes. want wij hebbenn anders maar 2x een kwartier pauze op een dag van kwart over 8 tot kwart over 5..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Moet je positief blijven, het is beter dan dat je al die uren gewoon les had (:


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli