• Om stoned te gaan gymmen -.- (We hadden het uur ervoor tussenuur) want toen mochten we leuk conditietraining gaan doen en parcours >.<
    Ik ben helemaal blauw (vaak gevallen) en nogal dood(huil)

    Wait wat.. 14.. stoned... o-o
    Geen wonder dat Nederland als vooroordeel drugs heeft -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Resurrection schreef:
    Was je écht stoned, of is het maar bij wijze van spreken? (cat)

    egt stoned -.-

    Het is nog velen malen dommer om zo jong al aan die troep te zitten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je bent veertien. Véértien. Wat denk je? Yay ik ben stoer want ik gebruik wiet? Nee. Gewoon niet, je maakt jezelf eerder belachelijk. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Het is nog minder slim om op die leeftijd al drugs te gebruiken. Als je dat bij ons op school zou doen zou je er zo afgestuurd worden. Hopelijk heb je door al dat vallen je lesje een beetje geleerd.


    “Love is a contradiction.”

    Ladylit schreef:
    Het is nog minder slim om op die leeftijd al drugs te gebruiken. Als je dat bij ons op school zou doen zou je er zo afgestuurd worden. Hopelijk heb je door al dat vallen je lesje een beetje geleerd.

    Aight mensen doen altijd zo braaaaf over stoned zijn >.<
    Het is gwn grappig en we hebben tog genoeg tussenuren

    Frigga schreef:
    Dat is inderdaad niet zo slim.

    Sorry, maar dat is ongelofelijk dom.
    Dom om al aan die troep te zitten. Zeker als je 14 jaar bent en al zeker dom om het hier te plaatsen. Hier bereik je alleen maar ... tsja, je ziet wat voor soort reacties je krijgt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Je was echt stoned o.o?
    *houd commentaar voor zich en loopt topic even uit*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb geen medelijden, als dat is wat je vraagt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    MeSwag schreef:
    (...)
    Aight mensen doen altijd zo braaaaf over stoned zijn >.<
    Het is gwn grappig en we hebben tog genoeg tussenuren

    Daarbij, er zijn genoeg 14 jarige die drinken, wat veel gevaarlijk is dan wiet, of die roken. En dat is niet vreemd?
    Hoewel 14 wel wat jong is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Poseidon schreef:
    Je bent veertien. Véértien. Wat denk je? Yay ik ben stoer want ik gebruik wiet? Nee. Gewoon niet, je maakt jezelf eerder belachelijk. (':


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dat is echt niet zo slim want je krijgt er minder eetlust van en dadelijk kan je niet meer zonder


    Physics is awesome

    Jij ook niet en dat maak je zo echt niet beter. ._.
    Maar dat weet je wel en je hebt waarschijnlijk gewoon aandacht nodig.(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Frigga schreef:
    (...)
    Daarbij, er zijn genoeg 14 jarige die drinken, wat veel gevaarlijk is dan wiet, of die roken. En dat is niet vreemd?
    Hoewel 14 wel wat jong is.


    Ik vind dat wel vreemd. Serieus, ja, een pintje of glaasje, maar je al echt zatdrinken op veertienjarige leeftijd. Dat is vreemd. Dat is dom. Jezelf zatdrinken is in het algemeen al dom, of je nu 10 of 50 bent.
    Wiet is trouwens illigaal -in België-
    Vorig jaar is er iemand in school opgepakt daarvoor, dus je kunt niet zeggen dat het niet dom is.
    Oké, één keer, om te experimenteren, dat zou ik wel nog snappen, maar over wat ik hierboven lees, maak ik uit dat die persoon het meer doet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please