• Om stoned te gaan gymmen -.- (We hadden het uur ervoor tussenuur) want toen mochten we leuk conditietraining gaan doen en parcours >.<
    Ik ben helemaal blauw (vaak gevallen) en nogal dood(huil)

    Poseidon schreef:
    Je bent veertien. Véértien. Wat denk je? Yay ik ben stoer want ik gebruik wiet? Nee. Gewoon niet, je maakt jezelf eerder belachelijk. (':


    Ex astris, sciencia

    ALTERMOON schreef:
    Lol, wat is iedereen schijnheilig zeg :W. Ik ken genoeg kinderen van 14 die wel eens stoned zijn en dat ligt er niet aan met wie ik omga. Je gaat er ook heus niet dood van of zo, dus als zij het wil, laat haar dan lekker?
    En voor jou: Doe zoiets dan ook niet tijdens school :')

    Wat is er dan zo 'schijnheilig' aan? Ik snap niet waarom je dit woord hier gebruikt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Starkiller schreef:
    Een vriendin stond stoned op haar schoolfoto.. Awesome 8D

    ik op me tram abbo., ;x


    but aan het begin van het schooljaar zat ik bijna standaart Skaffa in de les.
    Het is opgevenmoment echt niet meer zo grappig als je denkt hoor.,
    en dan weet ik trouwens niet wat jij gesmoked heb, maar vanaf waarneer val je vaak als je gesmoked heb? ik bedoel. wij gaan juist altijd voetballen met een flesje en rennen heel het park door..

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 18:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Moet je ook niet gaan blowen onder schooltijd.


    I am an idiot, I move.

    R0MANA schreef:
    Woah als users geen usernames hadden zou ik denken dat je Hale was!

    en dat is dom, je bent like, 14? c'moooon.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Wow zo cool

    MeSwag schreef:
    (...)
    Aight mensen doen altijd zo braaaaf over stoned zijn >.<
    Het is gwn grappig en we hebben tog genoeg tussenuren

    Haha, als jij dat 'gewoon grappig' vindt, goed voor jou, maar je echt schuld als je dan valt :'D.
    Allesbehalve verstandig.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ALTERMOON schreef:
    Lol, wat is iedereen schijnheilig zeg :W. Ik ken genoeg kinderen van 14 die wel eens stoned zijn en dat ligt er niet aan met wie ik omga. Je gaat er ook heus niet dood van of zo, dus als zij het wil, laat haar dan lekker?
    En voor jou: Doe zoiets dan ook niet tijdens school :')

    Haha, ze zijn niet schijnheilig. Ik ken ook mensen die blowen, en die komen dan naar me toe met de vraag wat ik ervan vindt. Dan zeg ik ook gewoon eerlijk dat ik het gewoon dom vindt van ze. En nee, ik heb zelf zoiets niet gedaan en wil het zelf ook net. (;
    Iedereen hier verteld hun eigen mening en zij moet er maar mee doen wat ze wilt. Of ze nou doorgaat daarmee of niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Negligible schreef:
    (...)
    Wat is er dan zo 'schijnheilig' aan? Ik snap niet waarom je dit woord hier gebruikt


    Iedereen doet alsof het heel vreemd en slecht is en alles, maar ik kan me niet voorstellen dat ze werkelijk nog nooit een veertienjarige stoned hebben gezien.


    i put the fun in funeral

    Bij ons was er iemand stoned , hij moest kotsen tijdens een wiskunde proefwerk. Fijn , concentratie naar de klote. -.-


    Danmarks Dynamite.

    Nenuphar schreef:
    (...)
    Haha, ze zijn niet schijnheilig. Ik ken ook mensen die blowen, en die komen dan naar me toe met de vraag wat ik ervan vindt. Dan zeg ik ook gewoon eerlijk dat ik het gewoon dom vindt van ze. En nee, ik heb zelf zoiets niet gedaan en wil het zelf ook net. (;
    Iedereen hier verteld hun eigen mening en zij moet er maar mee doen wat ze wilt. Of ze nou doorgaat daarmee of niet.


    Ik zeg ook absoluut niet dat ik het goed is, laatstaan dat ik het zelf doe. Ik richt me meer op de reacties die gaan over het feit dat ze pas veertien is.


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Iedereen doet alsof het heel vreemd en slecht is en alles, maar ik kan me niet voorstellen dat ze werkelijk nog nooit een veertienjarige stoned hebben gezien.

    ik nog niemand stoned gezien, en dat moet ik ook niet.


    Ex astris, sciencia

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Ik zeg ook absoluut niet dat ik het goed is, laatstaan dat ik het zelf doe. Ik richt me meer op de reacties die gaan over het feit dat ze pas veertien is.


    Het gaat ook niet per sé om haar, die reactie hebben we op álle 14 jarigen die stoned zijn of aan drugs en alcohol doen hoor, dus echt scheinheilig is eht niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wacht, wacht, moet ik deze "tip" serieus nemen? Gezien het feit je 14 bent? Nou is het je eigen keus, but please, don't share it. Please, no


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Saph schreef:
    Beign stoned is dumb in general.


    &

    R0MANA schreef:
    Woah als users geen usernames hadden zou ik denken dat je Hale was!

    en dat is dom, je bent like, 14? c'moooon.


    Inspiration can hit you any time