• Om stoned te gaan gymmen -.- (We hadden het uur ervoor tussenuur) want toen mochten we leuk conditietraining gaan doen en parcours >.<
    Ik ben helemaal blauw (vaak gevallen) en nogal dood(huil)

    Néééééé.. je maakt een grapje, toch? 't is ook niet zo dat de leraar wat heeft gemerkt ofzo. (no_chears)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wow mensen overdrijven hier egt...

    MeSwag schreef:
    (...)
    Aight mensen doen altijd zo braaaaf over stoned zijn >.<
    Het is gwn grappig en we hebben tog genoeg tussenuren

    Ach ja, ik waarschuw alleen maar even. Als je 't graag gebruikt dan moet je 't zelf weten, maar je kan er snel verslaafd aan raken. En ook al heb je veel tussenuren, dan zou ik toch maar goed oppassen, op veel scholen is het gebruik van drugs en drank namelijk verboden en dan wordt je gewoon gezellig geschorst :3


    “Love is a contradiction.”

    Negligible schreef:
    Ik heb geen medelijden, als dat is wat je vraagt


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Resurrection schreef:
    Was je écht stoned, of is het maar bij wijze van spreken? (cat)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    die paar blauwe plekken maken uit
    als je dood gaat dan wel;)
    succes met het leven


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    MeSwag schreef:
    Wow mensen overdrijven hier egt...


    LOL. Wat voor reacties denk je dan te krijgen? Dat je stoer bent ofzo? Nou, ik zal je alvast vertellen dat je dat níet bent. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    MeSwag schreef:
    Wow mensen overdrijven hier egt...


    Kids like you make me very sad for the world.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oke dan! Je bent 14! Dan heb ik echt geen medelijden hoor!
    Je moet niet zo vroeg en best gewoon niét aan die nest beginnen. Er is gewoon niks goeds aan.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Frigga schreef:
    (...)
    Daarbij, er zijn genoeg 14 jarige die drinken, wat veel gevaarlijk is dan wiet, of die roken. En dat is niet vreemd?
    Hoewel 14 wel wat jong is.

    Dat vind ik ook vreemd, hoor. :')
    Maar goed, ik vind dat het allemaal wel mag, als je meerderjarig bent. Dan vind ik het prima als je er mee gaat experimenteren, hartstikke leuk, prima. Maar veertien vind ik jong voor heel veel dingen.

    OT: Misschien de volgende keer niet meer doen. Onder de blauwe plekken zitten en half dood zijn is nou niet echt een pretje..


    I can't even think straight.

    haha
    mensen sterven ook jonger


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    MeSwag schreef:
    Wow mensen overdrijven hier egt...


    Nee.
    Kids like you zorgen ervoor dat ik medelijden heb met hun ouders.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Flemish schreef:
    (...)

    Ik vind dat wel vreemd. Serieus, ja, een pintje of glaasje, maar je al echt zatdrinken op veertienjarige leeftijd. Dat is vreemd. Dat is dom. Jezelf zatdrinken is in het algemeen al dom, of je nu 10 of 50 bent.
    Wiet is trouwens illigaal -in België-
    Vorig jaar is er iemand in school opgepakt daarvoor, dus je kunt niet zeggen dat het niet dom is.
    Oké, één keer, om te experimenteren, dat zou ik wel nog snappen, maar over wat ik hierboven lees, maak ik uit dat die persoon het meer doet.

    Dronken zijn of echt stoned vind ik ook niet slim. Maar één glas of één keer roken is niet zo'n groot probleem.
    Ik wist niet dat wiet illegaal is in België, in Nederland niet, hoewel ik het hier niet helemaal snap.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MeSwag schreef:
    Wow mensen overdrijven hier egt...

    Blijf dan ook van die troep af :W.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rivendell schreef:
    Jij ook niet en dat maak je zo echt niet beter. ._.
    Maar dat weet je wel en je hebt waarschijnlijk gewoon aandacht nodig.(cat)


    Travel far enough, you'll meet yourself