• Om stoned te gaan gymmen -.- (We hadden het uur ervoor tussenuur) want toen mochten we leuk conditietraining gaan doen en parcours >.<
    Ik ben helemaal blauw (vaak gevallen) en nogal dood(huil)

    Saph schreef:
    (...)

    Het gaat ook niet per sé om haar, die reactie hebben we op álle 14 jarigen die stoned zijn of aan drugs en alcohol doen hoor, dus echt scheinheilig is eht niet.


    Okee, dan zal ik dat wel anders ervaren dan de meesten hier > <


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Iedereen doet alsof het heel vreemd en slecht is en alles, maar ik kan me niet voorstellen dat ze werkelijk nog nooit een veertienjarige stoned hebben gezien.

    Nee, toevallig niet. Ik val al over het feit dat ik soms mensen van 13 (!) zie roken, please. Ik ben blij dat ik dus nog geen veertienjarige stoned heb gezien.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Okee, dan zal ik dat wel anders ervaren dan de meesten hier > <


    Njah, ik spreek neit veel iedereen hier, maar degene die zo reageren doen dat denk ik op alle 14-jarigen die aan drugs doen.

    Sorry, maar ik vind eht ronduit belachelijk dat kinderen van 13/14 jaar al aan de drugs en alcohol zitten, en soms zelfs al ontmaagd zijn. Toen ik die leeftijd was dacht ik daar nog niet eens aan.

    Dit alles is trouwens ook niet persoonlijk/aanvallend op jou bedoeld hoor. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ALTERMOON schreef:
    Lol, wat is iedereen schijnheilig zeg :W. Ik ken genoeg kinderen van 14 die wel eens stoned zijn en dat ligt er niet aan met wie ik omga. Je gaat er ook heus niet dood van of zo, dus als zij het wil, laat haar dan lekker?
    En voor jou: Doe zoiets dan ook niet tijdens school :')


    Volgens mij wel.
    & het is niet schijnheilig, het is gewoon dom van d'r. Punt. :W

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 18:50 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik had het niet van jou verwacht.....
    Je bent echt niet slim bezig maar ik weet toch wel dat je me niet serieus neemt
    Want jij bent geweldig en stoer
    Ja shure
    Je bent dom bezig
    Wacht maar tot je ouders of Je docenten er achter komen
    Nog steeds zo stoer dan?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 18:52 ]


    As we sail thru life, don't avoid rough waters, sail on because calm waters won't make a skillful sailor

    Saph schreef:
    (...)

    Njah, ik spreek neit veel iedereen hier, maar degene die zo reageren doen dat denk ik op alle 14-jarigen die aan drugs doen.

    Sorry, maar ik vind eht ronduit belachelijk dat kinderen van 13/14 jaar al aan de drugs en alcohol zitten, en soms zelfs al ontmaagd zijn. Toen ik die leeftijd was dacht ik daar nog niet eens aan.

    Dit alles is trouwens ook niet persoonlijk/aanvallend op jou bedoeld hoor. ^^

    Ik ben vijftien bijna zestien en denk er nog niet eens aan, dus... En ja, voor mij geldt ook, alle 14-jarigen


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    R0MANA schreef:
    Woah als users geen usernames hadden zou ik denken dat je Hale was!

    en dat is dom, je bent like, 14? c'moooon.


    Waar slaat dat op? Als iemand stoned is, of naar rap luistert of whatever is het meteen iets van: ja als ik niet beter wist dacht ik dat je Hale was. We zijn niet allemaal schatjes hoor, maar dat betekend niet dat we meteen allemaal met haar vergelijkt moeten worden(cat)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Wauw, was je echt stoned? Dat is echt zo gaaf!



    Zo, voel je je nu badass?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Ik ben vijftien bijna zestien en denk er nog niet eens aan, dus... En ja, voor mij geldt ook, alle 14-jarigen


    :W Now if only there were more people like that...

    Ikzelf ben 18 en heb alleen ooit'één sigaretten trekje genomen. It was awfull. Gross. ew. how can people like that?
    anyway, drinking doe ik sowieso niet voor persoonlijke redenen...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    roaar schreef:
    Ik had het niet van jou verwacht.....
    Je bent echt niet slim bezig maar ik weet toch wel dat je me niet serieus neemt
    Want jij bent geweldig en stoer
    Ja shure
    Je bent dom bezig
    Wacht maar tot je ouders of Je docenten er achter komen
    Nog steeds zo stoer dan?


    go inge, gooi et eruit :'3


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Saph schreef:
    (...)

    Njah, ik spreek neit veel iedereen hier, maar degene die zo reageren doen dat denk ik op alle 14-jarigen die aan drugs doen.

    Sorry, maar ik vind eht ronduit belachelijk dat kinderen van 13/14 jaar al aan de drugs en alcohol zitten, en soms zelfs al ontmaagd zijn. Toen ik die leeftijd was dacht ik daar nog niet eens aan.

    Dit alles is trouwens ook niet persoonlijk/aanvallend op jou bedoeld hoor. ^^


    Ach, ik ben zo ongeveer de enige van mijn vrienden wie niet rookt, blowt of (regelmatig) drinkt. Maar ik woon in een boerengat waar het ook echt gewoon normaal is om op veertienjarige leeftijd elk weekend je helemaal lam te zuipen. Ik weet zelf wel beter, maar als iedereen om je heen aan dat soort dingen doet, kijk je er ook niet meer van op.


    i put the fun in funeral

    Voel je je eigenlijk nu beter?
    omdat je high ben
    goed gedaan
    ik ben 20 en ik gebruik geen drugs en ik rook niet
    slecht voor je huid en je kan onvruchtbaar raken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Saph schreef:
    (...)

    :W Now if only there were more people like that...

    Ikzelf ben 18 en heb alleen ooit'één sigaretten trekje genomen. It was awfull. Gross. ew. how can people like that?
    anyway, drinking doe ik sowieso niet voor persoonlijke redenen...

    Kijk, daarom snap ik dus ook niet waarom mensen roken, ik vind het alleen al vies als ik langs iemand fiets die rookt...
    En dank je ^^ -ja, dat vat ik op als compliment, dat er meer mensen moeten zijn als ik- Ik had laatst een crewfeest van werk en daar had ik gewoon alcohol kunnen drinken als ik wilde, ze vroegen toch niet naar je leeftijd, alleen dat deed ik niet, ik heb me rustig aan de cola gehouden. Ik wil geen eens alcohol...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DING DING DING, We hebben onze nieuwe Hale gevonden!


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Lol, I see what you did there. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"