• Om stoned te gaan gymmen -.- (We hadden het uur ervoor tussenuur) want toen mochten we leuk conditietraining gaan doen en parcours >.<
    Ik ben helemaal blauw (vaak gevallen) en nogal dood(huil)

    RainbowDay schreef:
    Je was echt stoned o.o?
    *houd commentaar voor zich en loopt topic even uit*


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    -.-' Serieus?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Wow,nu moet je echt trots zijn girl (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    dat is idd niet zo slim

    Ach, laat haar lekker. Als zij niets van haar leven wil maken, is dat haar probleem, niet het onze. Aandacht is het enige wat ze hiermee wil bereiken.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Haha.
    Welke opleiding doe je?


    Your make-up is terrible

    Het is zoiezo niet slim om eraan te beginnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Frigga schreef:
    (...)
    Daarbij, er zijn genoeg 14 jarige die drinken, wat veel gevaarlijk is dan wiet, of die roken. En dat is niet vreemd?
    Hoewel 14 wel wat jong is.


    Wiet voor je 20e, vooral de sterke nederwiet, is erg schadelijk. Het vergroot de kans op het krijgen van schizofrenie,, bijvoorbeeld.

    Alcohol is overigens ook schadelijk. Daarom is beiden verboden voor jongere kinderen.


    quidquid excusatio prandium pro

    MeSwag schreef:
    Wow mensen overdrijven hier egt...
    lol nee. idc als iemand stoned is, heb er ook niks op tegen. maar 14.. lawlaawlwlawl. Je zit in de 1e ofz, brugneetje.


    I live for the applause, you will die for it.

    Lol, wat is iedereen schijnheilig zeg :W. Ik ken genoeg kinderen van 14 die wel eens stoned zijn en dat ligt er niet aan met wie ik omga. Je gaat er ook heus niet dood van of zo, dus als zij het wil, laat haar dan lekker?
    En voor jou: Doe zoiets dan ook niet tijdens school :')


    i put the fun in funeral

    Hyena schreef:
    (...)lol nee. idc als iemand stoned is, heb er ook niks op tegen. maar 14.. lawlaawlwlawl. Je zit in de 1e ofz, brugneetje.

    Ik ben 14 als ik naar de 4de ga dus leeftijd zegt niet altijd iets over de klas waar iemand inzit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ALTERMOON schreef:
    Lol, wat is iedereen schijnheilig zeg :W. Ik ken genoeg kinderen van 14 die wel eens stoned zijn en dat ligt er niet aan met wie ik omga. Je gaat er ook heus niet dood van of zo, dus als zij het wil, laat haar dan lekker?
    En voor jou: Doe zoiets dan ook niet tijdens school :')


    Ik denk wel dat het ligt aan de mensen waarmee je omgaat of kent want ik ken ze niet hoor, nooit gekend ook.


    Your make-up is terrible

    You deserved it.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Een vriendin stond stoned op haar schoolfoto.. Awesome 8D

    ALTERMOON schreef:
    Lol, wat is iedereen schijnheilig zeg :W. Ik ken genoeg kinderen van 14 die wel eens stoned zijn en dat ligt er niet aan met wie ik omga. Je gaat er ook heus niet dood van of zo, dus als zij het wil, laat haar dan lekker?
    En voor jou: Doe zoiets dan ook niet tijdens school :')


    Nou, ja. :W ik ben 18, de kindertjes op mijn school die op hun 14de lekekr stoned zaten te wezen is niets van terecht gekomen, i can know. Het is alsnog schadelijk voor je, zoals Discord al zei.
    dus is het gewoon belachelijkd at ze zoiets doet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.