• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alison Beasley.
    Ineens kwam er een tijger uit de bosjes, een meisje sprong tegen de tijger op. Ik zwom direct naar de kant en ging daar zitten. "Kyra rustig. Nee geen mensen." zei ze en aaide over haar hoofd. Haar blik ging naar mij. "Ga snel er kunnen er meer komen." fluisterde ze. Ik kon haar niet verstaan. Alleen het woordje 'go'. Ik ging staan en keek om me heen. Als er een tijger zou komen, zal ik weg moeten rennen.

    Kenny ~ Kleine Panda.
    De jongen grinnikte. Zijn speer vloog door de lucht en hij ging op een tak onder mij zitten. Ik kreeg nog een stukje fruit en at het op. Ik sprong op zijn schoot en bleef zitten.

    Florence Sarah Angel.

    'We kunnen daar heen' Zegt hij en wijst naar een prachtige waterval. 'Maar dan moet je wel met de liaan naar de andere kant. We kunnen ook samen gaan' zegt hij en lacht even. 'Ik ga echt niet alleen' Zeg ik en ik voel een rilling door mijn lijf gaan als ik naar beneden kijk. Ik moet er niet aan denken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Seth Cameron Pryst

    'Ik ga echt niet alleen' Ik lach zachtjes. Dat had ik al verwacht maar goed.
    Ik neem de liaan steviger vast. 'Oke ik hou ons aan de liaan vast maar jij moet mij vast houden goed?' Ik had dit al vaker samen gedaan. Ik wikkelde mijn voet om de liaan en hield hem met een hand goed vast. Ik stak mijn hand naar haar uit.

    [Waar kan Laiyla bij?]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 21:20 ]

    Aimee Jade Tempeste

    'Goed roepen dan maar?'Zegt Liam. Ik knik, 'Hallo!' Roep ik voorzichtig, 'is daar iemand?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chad Alec Salor.
    Ik klom in een boom en sprong van tak naar tak. Ik zag twee mensen, zo te zien uit het vliegtuig. De jongen had veel wonden. Ik twijfelde, toch volgde ik het advies van Selena op. 'Ik wil geen doden.' Ik lette nog even op ze en sprong toen uit de boom. "Hallo!" riep het meisje voorzichtig. "Is daar iemand?" Ik kon alleen de woorden 'Hello' en 'Anybody' verstaan. "Hallo?" zei ik en kwam tussen de struiken vandaan. "Hulp?" vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 21:22 ]

    Liam Oliver Anderson

    'Hey! Hello?' Doe ik haar na en ga bij de rand van het bos staan. Er moesten toch nog mensen zijn hier?

    Juléan Quinten Happle
    Ik glimlachte toen het pandatje op mijn schoot kwam zitten. Ik aaide hem over zij zachte vacht en gaf hem een gepelde sinaasappel. 'Ze bent echt een schatje.' zeg ik met een glimlach terwijl ik over zijn koppie aai.

    Serena || wolf
    Ik zie Selena een tijger Tegenhouden. Ik loop naar het meisje toe die aangevallen werd en trek haar mee aan haar shirt. Ze moest hier weg.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Destiny Alison Beasley.
    Er kwam een wolf op me aflopen, ze hapte naar mijn shirt en trok me mee. "Oke?" zei ik en stond op. "Ik loop wel." zei ik en volgde de wolf. Wow.. die dieren waren ongelofelijk hier.

    Kenny ~ Kleine Panda.
    Ik likte zijn vingers omdat die ook naar sinasappel smaakten. Hij aaide me en ik kietelde met mijn staart zijn hand.

    Aimee Jade Tempeste

    'Hulp?' Klinkt het ineens achterons. Ik draai me om en zie een jongen staan met blond haar. Ik knik en wijs op Liam's wonden, 'kan je daar iets tegen doen?' Vraag ik in de hoop dat hij het verstaat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ kan iemand het misschien even kort samenvatten loop een beetje achter(A)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bennie. || Tijgertje.

    Ik huppelde achter Serena en het meisje aan. Wanneer we uit het gebied van de tijgers waren, sprong ik op een boomstam en likte aan mijn pootjes.

    Florence Sarah Angel.

    'Oke ik hou ons aan de liaan vast maar jij moet mij vast houden goed?' Zegt hij. hij krult zijn been om de liaan en nodigt me met zijn hand uit. Ik pak zijn hand en hou hem vast.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Selena Claire Sensorene
    Na kyra te hebben gekalmeerd volgde ik de voetsporen van ze tot ik bij het meisje kwam. 'Dank je Seren en Bennie. Ik keek naar het meisje. 'de dieren zijn hier meestal vriendelijk. Ik ken ze allemaal. Serena is onze bescherm geest al denk ik dat ze eerder een gewone wolf is. Haar moeder was hetzelfde als haar haar moeder heeft me gered van een beer. Bijna ieder dier helpt hier graag. Serena is heel beschermend tegenover onze familie en omdat ik je hielp deed ze dat voor je.' Eg ik in het Engels met veel gebaren. Ik glimlach.

    Julean Quinten Happle
    Ik glimlachte door het gekietel en tilde hem op. Zijn staart ging langs mijn gezicht waardoor ik begon te lachen. Hij was zo lief. Ik liet hem op mijn hoofd rusten. 'Wil je me helpen het eiland te verkennen?' Vraag ik hem met gebaren. Ik moest kijken voor andere mensen en waar ik een kamp kon maken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chad Alec Salor.
    Het meisje draaide zich om, kinte en wees naar de jongen zijn wonden. "Kan ja daar iets tegen doen?" vroeg ze. Ik twijfelde, in het dorp hadden we zelfgemaakte zalfjes die de wonden konden helen. Ik knikte en wenkte met mijn hand. "Kom." zei ik in mijn beste engels. "Ik jou helpen." vervolgde ik en liep voor ze naar het dorp.

    Seth Cameron Pryst

    Ik lach. 'Niet zo dan val je.' Ik trek haar dicht tegen mij aan en heb mijn vrije arm rond haar middel. 'Klaar?'

    Liam Oliver Anderson

    Aimee geeft aan dat ik zorg nodig heb. Ik bezef me dat ik er waarschijnlijk erger uitzie dat ik denk. 'Heb jij geen wonden?'

    Laiyla -luipaardje-

    Met veel moeite klauwter ik uit het gat in de grond. Mijn moeer had me daar neer gezet voor ze verdween. Met een verdrietig gevoel keek ik rond.

    Destiny Alison Beasley.
    "De dieren zijn hier meestal vriendelijk. Ik ken ze allemaal. Serena is onze bescherm geest al denk ik dat ze eerder een gewone wolf is. Haar moeder was hetzelfde als haar haar moeder heeft me gered van een beer. Bijna ieder dier helpt hier graag. Serena is heel beschermend tegenover onze familie en omdat ik je hielp deed ze dat voor je." zei ze met gebaren, in haar beste Engels. Ik snapte niet alles, maar ik knikte. "Wat is jou naam?" vroeg ik en wees op haar, om het uit te leggen.

    Kenny ~ Kleine Panda.
    Ik lag op zijn hoofd en bleef liggen. Mijn staart ging over zijn ook en hij moest grinniken. "Wil je me helpen het eiland te verkennen?" vroeg hij. Ik snapte het niet en ging met mijn poot over zijn handen, die gebaren maakten.