• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Florence Sarah Angel.

    'hmm.' Kwam er nadenkend uit mijn mond terwijl ik naar de liaan keek die hij aanbood. 'Gaan we samen goed?' Vroeg hij. Een glimlach verscheen op mijn gezicht en ik nam de liaan aan. 'Goed' Zeg ik.

    Dennis Nigel Mangera.

    Ik pakte een liaan en slingerde naar een andere boom. Zo ging ik door tot ik bijna bij de waterval was. Ik wist dat ik daar eigenlijk niet mocht komen, omdat er tijgers konden zijn, maar vanuit de boom mocht het toch wel? Ik pakte nog een liaan en slingerde naar de volgende boom. Nu had ik het uitzicht over de waterval. Ik zag een meisje zwemmen in het meer. Vreemd, weet ze wel dat daar tijgers zijn?

    [ Liams beheerder is er :D das Sophie. ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Kenny ~ Kleine Panda.
    Ik rende door het bos, ineens stond ik voor een jongen met een speer. Ik schrok en schoot de boom in. Daar bleef ik zitten een keek naar hem.

    Chad Alec Salor.
    "Ja, ze zijn aardig en Serena viel ze aan, maar ik hebt ze gered en Serena verteld dat er niets was." zei ze trots. Ik haalde mijn schouders op. "Misschien, ik kan ze nog niet helemaal vertrouwen." besloot ik. "Ik heb nog niemand gesproken.." vervolgde ik.

    Destiny Alison Beasley.
    Ik wilde hier nooit meer weg. Dat meer was verkoelend, heerlijk. Ik bleef rondje drijven in het water. Het water was zoet, dus ik dronk ervan. Hopelijk was het niet vies, ik had geen zin om ziek te worden.

    Destiny Alison Beasley.
    Ik wilde hier nooit meer weg. Dat meer was verkoelend, heerlijk. Ik bleef rondje drijven in het water. Het water was zoet, dus ik dronk ervan. Hopelijk was het niet vies, ik had geen zin om ziek te worden. Ik keek opzij en klein tijgertje. Hij was schattig. Ik ging op mijn buik liggen en bleef in het water liggen en keek naar het tijgertje.

    Aimee Jade Tempeste

    Ik kijk Liam aan, 'zullen we maar gewoon ergens heenlopen?' Vraag ik, 'we komen vanzelf iemand tegen lijkt me'.

    [Ik reageer een beetje langzaam want zit op mobiel]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selena Claire Sensorene
    'Oke, maar ik laat niemand hier doodgaan. Ik ga opzoek naar Serena.' Zeg ik met een glimlach. Ik stond op en wou naar het waterval meer gaan ze was meestal daar.

    Juléan Quinten Happle
    Ik liet mijn speer liggen en keek omhoog. Een kleine rode panda zat naar me te kijken. Ik glimlachte en brak een stukje sinasappel af. 'Hier kleintje.' Zeg ik met een glimlach en sta op om het aan hem te geven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Bennie. || Tijgertje.

    Ik was de jongen vergeten en stond nu bij de waterval. Te kijken naar een meisje. Ik rende naar het water en spetterde haar nat. 'Je moet weg hier, straks komen mijn ouders' Probeer ik haar duidelijk te maken wat niet echt lukt. Er komen grommen uit mijn mond en ik kijk bang naar haar. Mijn ouders mogen haar niet te grazen nemen.

    Dennis Nigel Mangera.

    Ik lag te genieten van de zon op een tak terwijl ik naar het meisje keek. Opeens verscheen er een tijgertje van ongeveer een half jaar. Hij gromde naar haar. Ik klom langzaam uit de boom. Ze moet weten dat het hier gevaarlijk is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chad Alec Salor.
    "Oke, maar ik laat niemand hier doodgaan. Ik ga opzoek naar Serena." zei Selena en ze stond op. "Ik wil ook geen dode, maar wees alsjeblieft op je hoede."

    Kenny ~ Kleine Panda.
    Ik keek naar de speer, hij liet hem zakken. Zijn mondhoeken krulden omhoog en hij brak een stukje sinasappel af. Hij zei iets, maar ik kon het niet verstaan. Ik strekte mijn nek uit en rook aan het stukje, met een hap at ik het op. Nieuwsgierig, maar op mijn hoede bleef ik op de tak zitten.

    [ Maartje, moet je nou wel of niet naar school? ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Destiny Alison Beasley.
    Het tijgertje bleef staan, hij gromde en keek me bang aan. "Wat is er mannetje?" vroeg ik, ook al wist ik dat hij me niet zou kunnen verstaan. Ik bleef in het water liggen.

    Liam Oliver Anderson

    Ik knik. 'Klinkt goed hoor.' We lopen door.

    Seth Cameron Pryst

    'Goed stemt ze in.' Ik wenk haar en geef haar de liaan. 'Je moet je voeten tegen de boom zetten en dan omhoog lopen.' Ik wijs en doe voor wat de bedoeling is. 'Ik ga eerst en help je naar boven.' Ik ben vrij snel boven en wacht op haar.

    [Ik heb een dier gemaakt (:]

    [Mijn moeder gaat afbellen, want mijn vader vond het ook goed. En ik ga morgen oppassen bij mijn neefjes. :D]

    Selena Claire Sensorene
    Ik loop naar de waterval na de waarschuwing van Chad. Opeens zie ik een meisje en een tijger. Ik ren er snel naar toe en spring tegen de tijger op die Destiney besprong. 'Kyra rustig. Nee geen mensen.' Zeg ik terwijl ik over haar hoofdje aai. Ik kijk naar het meisje. 'Ga snel er kunnen er meer komen.' Fluister ik naar haar. Dieren begrepen mij. Alsof ze me verstonden.

    Juléan Quinten Happle
    Ik grinnikte. Ik gooide mijn speer weg en ging op een tak zitten. Ik brak nog een stukje fruit af en gaf het aan het panda beertje. Hij was super schattig. Ik glimlachte. Toen hij het stukje fruit opat.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik hem al gezien ;D ]

    Florence Sarah Angel.

    'Je moet je voeten tegen de boom zetten en dan omhoog lopen, ik ga eerst en help je naar boven' Zeg hij en is als een speer naar boven geklommen. Ik kijk naar mijn voeten en dan naar de boom. Ik trek mijn slippers uit en zet een voet tegen de muur terwijl ik de liaan goed vasthoud. Ik loop voorzichtig en met moeite naar boven.

    Dennis Nigel Mangera.

    Langzaam liep ik naar het water waar nu twee meisjes stonden. Selena kon ik, dat was iemand uit mijn dorp. 'Gevaarlijk' Zeg ik tegen het meisje en wijs naar de grond. 'Gevaarlijk hier' Herhaal ik. ik wilde haar duidelijk maken dat het hier gevaarlijk was, maar ik ken heel weinig engelse woorden en ik wou Selena helpen.


    [YES MORGEN THUIS WHOEEEE]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 21:07 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aimee Jade Tempeste

    'Klinkt goed hoor,' zegt Liam en we lopen door. 'Misschien moeten we roepen,' zeg ik, 'dan vinden we de einlandbewoners sneller, want jou wonden moeten volgens mij echt verzorgd worden...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Seth Cameron Pryst

    Ik trek haar het laatste stuk op de tak en wijs. 'We kunnen daar heen.' Ik wijs richting de waterval. 'Maar dan moet je wel met de liaan naar de andere kant.' Leg ik uit. 'We kunnen ook samen.' Zeg ik en lach.

    Liam

    Ik kijk nadenkend naar de wond. Ze had gelijk. 'Goed roepen dan maar?'