• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Laiyla

    We lopen door en Serena vraagt wat ik wil doen. 'Geen idee, zal ik zelf een stuk lopen?' Ik spring met moeite van haar rug.

    Liam Oliver Anderson

    Aimee maakt een ratslag en ik lach. 'Mijn beurt.' Lach ik en doe haar na. Ik was wel sportief maar goed dit was dan ook niet zo moeilijk.

    [Ik moet gaan. BEN MORGEN VRIJ! (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
    Tot morgen! Doegh!!]

    Aimee Jade Tempeste

    Liam maakt ook een radslag. Ik grinnik, 'kan je dit ook na doen,' vraag ik. Ik loop naar achteren zodat ik een aanloop kan nemen. Ik strek nog even snel me armen en begin dan te rennen, radslag, dan 3 keer de arabier en op het einde gooi ik voor de show nog even lenig me been om hoog. 'Jou beurt,' zeg ik liefjes, de pijn in mijn pols negerend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    Ik lach. 'Dat kan ik niet hoor.' Ik ga weer op mijn handen staan en loop zo een stuk verder. 'Beter dan dit word het bij mij niet.' Grijns ik.

    Aimee Jade Tempeste

    Liam begint op zijn handen te lopen, 'beter dan dit wordt het bij mij niet,' grijnst hij. Ik grinnik en laat me soepel in de split zakken, 'dus dit kan je ook niet?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    Ze zakt in een plit en ik rol met mijn ogen.
    'Het doet al pijn als ik ernaar kijk.' geef ik
    lachend toe

    Aimee Jade Tempeste

    Liam rolt met zijn ogen. 'Het doet al pijn als ik ernaar kijk.' zegt hij lachend. Ik spring weer overeind. Ik loop naar hem toe en kijk met mijn blauw/groene ogen in zijn bruine ogen. 'Kan je wel dansen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Amderson

    Ik raak even de draad kwijt als ze me zo.aan kijkt.
    Dan lach ik. 'Als ik iets niet kan is het dansen. '

    Aimee Jade Tempeste

    Liam lijkt eventjes een beetje verwart maar begint dan te lachen. 'Als ik iets niet kan is het dansen. ' 'Dan leer ik het je wel,' zeg ik, 'laten we beginnen bij de basics. Dit moét je wel kunnen. Ik leg zijn handen op mijn heupen/middel en sla mijn eigen handen om zijn nek. Omdat hij een stuk langer is moet ik een beetje op me tenen staan. 'Dit kan je toch wel?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    Plots pakt ze mijn handen en legt die rond haar heupen. Zelf legdt ze haar armen in mijn nek. 'Dit kan je toch wel?' Ik lach. 'Beter dan dit word het niet'

    Aimee Jade Tempeste

    'Beter dan dit wordt het niet'. Ik lach, 'hmm dat komt nog wel. Kom op, dansen!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hun zijn nog steeds in het dorp of niet?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Haha ja :p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Okidokie ]

    Dennis Nigel Mangera.

    Ik loop naast Chad, maar kijk iedere keer om wanneer ik ze hoor praten. Ik grinnik als de jongen op zijn handen gaat lopen. Zachtjes klap ik in mijn handen en blijf staan. Aimee legt haar armen om zijn nek en legt de zijne om haar middel. Ik grinnik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Jullie mogen mijn poppetjes besturen, laat ze niet dood gaan of gewond raken. Aub. Ik ga zo naar mijn neefjes toe, want ik moet op ze passen.
    Chad = In het dorp.
    Destiny = Op het strand.
    Kenney = In het bos, bij Juléan.]