• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aimee Jade Tempeste

    De jongen wenkt ons, 'ik jou helpen'. Ik en Liam volgen de jongen.'Heb jij geen wonden?' Vraagt Liam. Ik schud me hoofd, 'alleen last van mee pols van toen die wolf me omver gooide'. Ik loop naar de andere jongen toe 'Aimee,' zeg ik en ik wijs op me zelf, dan wijs ik naar hem, 'Wat is jouw naam?'

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 21:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dennis Nigel Mangera.

    Ik rende richting het dorp, want ik had honger. Toen ik bij het dorp was, zag ik Chad met een meisje en een jongen. Ik liep naar hem toe en trok zachtjes aan zijn shirt. 'Wie zijn dat?' Vroeg ik en keek ze aan.

    Bennie. || Tijgertje.

    Ik glimlachte voor het compliment van Selena wat ik begreep en likte weer verder. Uiteindelijk besloot ik om stiekem weer naar het meisje te gaan. Ik sprong van de boomstronk en volgde de geur van mens. Ik zat in de bosjes en keek naar het dorp waar ze heen waren gegaan.

    Florence Sarah Angel.

    Hij lacht even. 'Niet zo, dan val je' Zegt hij en trekt me dichter tegen zich aan. 'Klaar?' Vraagt hij. Ik knik, maar tegelijkertijd ben ik nog aan het nadenken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Seth Cameron Pryst

    We slingeren naar de andere kant. Daar vang ik haar op zodat ze niet valt.
    'Goed we moeten nu naar beneden als we naar de waterval willen.' Ik hielp haar naar beneden.

    Liam Oliver Anderson

    We liepen door de bossen tot we bij een soort stam kwamen. Een klein jongentje rende naar ons toe. 'Wie zijn dat?' Vroeg hij.

    [Kan iemand Laiyla tgeen komen?]

    Chad Alec Salor.
    Het meisje bleef stilstaan. Ik merkte het meteen en draaide me om. Ze wees op zichzelf. "Aimee." stelde ze zichzelf voor en wees daarna op mij. "Wat is jouw naam?" vroeg ze, ik verstond alleen 'Naam'. "Chad." zei ik en wees op de gewonde jongen naast haar. "Naam?" vroeg ik en zag Dennis naar me toe komen rennen. "Dat meisje is Aimee en de jongen weet ik niet. Ze komen uit het vliegtuig. Ik ga de jongen helpen, hij is gewond." legde ik aan Dennis uit. Ik keek naar de jongen en het meisje. Ze snapten niks van wat ik zei en ik moet grinniken. "Ga je mee?" vroeg ik aan Dennis.

    Juléan Quinten Happle
    Ik grinnikte en zijn pootje ging op mijn hand. Ik besloot te bukken en tekende het eiland. Ik maakte het gebaar van verkennen en aan zijn gezichtje te zien vergreep hij het nu wel.

    Selena Claire Sensorene
    'Mijn naam is Selena.' Zeg ik weer in het Engels met gebaren. 'en jij?' Zeg ik terwijl ik naar haar wijs. Ik glimlach en kijk naar Serena en buig mijn hoofd naar haar.

    Serena || Wolf
    Ik loop weg van de mensen en ren even rond. Dan zie ik Laiyla een klein luipaardje die uit een gat kruipt. 'Laiyla waar is je moeder?' Vraag ik haar. Ik wist niet wat er met haar was. Laiyla had iemand nodig die voor haar zou zorgen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mag ik iedereen er nog even aan herinneren dan de eilandbewoners een taal spreken die de andere niet kunnen verstaan? De gestrande personen spreken Engels en de eiland bewoners herkennen sommige woorden.. :S]

    Laiyla

    Dan zie ik tot mijn opluchting Serena. 'Laiyla waar is je moeder?' Ik kijk haar aan en schud mijn kopje. 'Weg.' Antwoord ik zacht.

    Liam Oliver Anderson

    'Ik ben Liam.' Stelde ik mezelf voor. We liepen met de jongen die blijkbaar chad heten mee.

    Dennis Nigel Mangera.

    'Dat meisje is Aimee en de jongen weet ik niet. Ze komen uit het vliegtuig. Ik ga de jongen helpen, hij is gewond.' Legde Chad me uit. 'Kom je mee?' Vroeg hij. Ik knikte en hield mijn ogen niet van Aimee en Liam af.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 21:51 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena || Wolf
    'Weg.' Zegt ze zacht. Ik zucht en geef haar een kopje ter troost ik pak haar op aan haar nekvel en leg haar op mijn rug. 'Totdat we iemand voor je vinden mag je wel bij mij blijven.' Zeg ik met een vriendelijke glimlach. Ik loop naar mijn slaapplaats en voel aan het zachte stof. 'Wil je slapen of wil je wat leuks doen.' Zeg ik met een rustige stem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kenney ~ Kleine Panda.
    De jongen tekende een eiland in het zand. Hij maakte en gebaar. Volgens mij wilde hij het eiland verkennen. Ik sprong van zijn schoot en liep een stukje verder. Ik keek achterom om te zien of hij me volgde.

    Destiny Alison Beasley.
    Ik volgde de wolf, ze kwam bij een holletje. Vlug wierp ik een blik en zag dat er een jong luipaardje in lag. "Heeft ze geen moeder?" vroeg ik, hoewel ik wist dat ze me niet zouden snappen. Ik knielde neer een keek naar de wolf of ze het toeliet.

    Laiyla

    Serena zet me met een zwiep op haar rug. Ze was altijd als mijn grote zus geweest ookal was ze een wolf. 'Iets leuks.' Antwoord ik en geef haar een kopje terug,

    Selena Claire Sensorene
    Ik volg Serena en Destiney. Ik je een jong luipaard jonkie en Serena pakt haar. Familie zoeken blijkbaar. Ik hou Destiney tegen. 'Serena zorgt voor kleintje. Zij doet dat. Contact heeft zij met spirit hipumena. Geest wereld. Rust laten nu.' Zeg ik haar moeilijk veel gebaren gebruik ik. Je moest Serena met rust laten over zulk soort dingen zij zorgde voor het eiland.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee Jade Tempeste

    Chad zegt iets tegen een klein jongetje. Ik versta er niks van en blijkbaar heeft hij dat door want hij begint te grinniken. Ik wrijf even over mijn pols en zie dat hij gelukkig niet zo dik is. Ik maak snel en sierlijke radslag. Een lichte pijnscheut gaat door me pols, maar ik trek me er niks van aan. Ik heb wel ergere blessures gehad.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serena || Wolf
    Ik grinnikte dat had ik verwacht. 'Nou Laiyla wat wil je doen.' Zeg ik met een liefdevolle stem. Ik loop over mijn stukje berg waar een rivier langs loopt. Ik kijk naar beneden. Daar was het meer My private Cliff jump.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chad Alec Salor.
    Ik kwam bij het dorp aan. Een aantal dorpsbewoners werden ongerust. "Rustig iedereen, ik let op ze. Niemand hoeft bang te zijn!" riep ik en liep door naar een klein hutje. Ik hield het doek open. "Ga in." zei ik en liet Dennis binnenlopen. Ik keek naar Aimee en Liam.

    Destiny Alison Beasley.
    "Serena zorgt voor kleintje. Zij doet dat. Contact heeft zij met spirit hipumena. Geest wereld. Rust laten nu." zei het meisje met moeilijke gebaren. Ik snapte er niks van en haalde mijn schouders op. Langzaam sjokte ik weg, terug naar het strand.