• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aimee Jade Tempeste

    Liam beweegt nog steeds niet. 'Kom op!' zeg ik lachend, 'Dans! Er zijn vast wel slechtere dansers op de wereld'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    Ik rol met mijn ogen en til haar van de grond. Ik laat haar op mijn voeten staan zodat ze iets hoger is. 'Zo goed?' Vraag ik lachend terwijl ik een beetje dans.

    Aimee Jade Tempeste

    Liam rolt met zijn ogen en tilt me van de grond. Hij zet me op zijn tenen waardoor ik iets hoger sta. Hij beweegt een beetje heen en weer, 'Zo goed?' vraagt hij lachend. Ik begin ook te lachen, 'En dit noem je dansen?' grinnik ik, 'je bent net een boom die een beetje meebeweegt met de wind'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julean Quinten Happle
    Ik achtervolg het kleine pandatje en pluk ook wat fruit uit de bomen Die ik zie. Ik stop alles in mijn zakken en volg het rode pandatje. Ik kijk mijn ogen uit als we opeens hoog zaten en het hele eiland kon zien. Ik zag niet wat naar de buitenwereld kon leiden. Mijn gezicht betrok een beetje.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 15:45 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dennis Nigel Mangera.

    Ik kijk toe hoe ze met elkaar communiceren en hoe Liam haar een stukje van de grond tilt.

    Florence Sarah Angel.

    'Goed we moeten nu naar beneden als we naar de waterval willen.' Zegt hij, helpt me naar beneden en we beginnen richting de waterval te lopen. Van een paar meter afstand voel ik al al wat water spetters op mijn lichaam. 'Wow' is het enige wat ik kan uitbrengen als ik naar de grote waterval kijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam Oliver Anderson

    Ik lach. 'Kijk daarom wilde ik niet dansen!' Ik beweeg wat meer. Ik was geen totale mislukking ik had er alleen geen talent voor.

    Seth Cameron Pryst

    'Wow' Ik weet niet wat het betekend maar ik geloof dat ze onder de indruk was. Ik wenk haar en wijs naar de top. 'Springen?' Lach ik en wijs van boven naar beneden.

    Aimee Jade Tempeste

    Liam beweegt iets meer. Ik trek mijn wenkbrauw op, 'ik geef het op,' lach ik, 'ik heb nog nooit een danspartner gehad die zo weinig beweegt,' zeg ik liefjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence Sarah Angel.

    'Springen?' Lacht hij en wijst van boven naar beneden. Ik schud hevig mijn hoofd en kijk geschrokken. 'Ben je gek?' Zeg ik. 'En het is al donker'. Ik hoop dat hij me begrijpt en wrijf even langs mijn armen. Net was het hier nog zo warm, maar het lijkt wel alsof het ineens een stuk kouder is geworden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam Oliver Anderson

    Ik schud mijn hoofd. 'En bedankt, dit is echt goed voor mijn zelfvertrouwen.' Ik grijns en laat haar los. 'Kleintje' Zeg ik speels en geef haar een duwtje

    Seth Cameron Pryst

    Ik merk dat ze het koud heeft. Dan schiet me iets te binnen. De warme bron. Ik wenk haar. 'Kom!' Zeg ik en trek haar aan haar hand mee. We rennen de berg af tot we aan de onderkant van de waterval zijn. Daar een paarmeter naast is de warme bron.

    Aimee Jade Tempeste

    'En bedankt, dit is echt goed voor mijn zelfvertrouwen.' zegt Liam en hij laat me los. 'Kleintje,' zegt hij speels en hij geeft me een duwtje. 'Kleintje?' zeg ik nep-beledigd, 'jij bent gewoon lang'. Ik geef hem een duwtje terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    Ik grijns. '1.87 is helemaal niet zó lang voor een man hoor.' Ik haal mijn schouders op en we lopen verder. Het kleine jongetje kijkt naar ons en ik begrijp dat hij er niets van snapt. Ik kijk naar Aimee. 'Hoe oud ben je eigenlijk?'

    Aimee Jade Tempeste

    '1.87 is helemaal niet zó lang voor een man hoor.' 'Hmmm ik vind van wel'. Liam haalt zijn schouders op en we lopen verder. 'Hoe oud ben je eigenlijk?' vraagt hij. Ik kijk hem even aan, '17, hoezo? Hoe oud ben jij dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    '17, hoezo? Hoe oud ben jij dan?' Ik lach. Ik had zo het vermoeden dat ze me jonger inschatten dan ik was. 'Raad maar.' GLimlach ik.

    Aimee Jade Tempeste

    'Raad maar.' glimlacht Liam. '15?' Ik moet lachen als ik Liam's verbaasde en verontwaardigde gezicht zie. 'Nee, grapje. 18 of 19? Iets in die buurt? Hoe oud dacht je eigenlijk dat ik was?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered