• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Florence Sarah Angel.

    'Gaat wel' Mompelde ze en het begon te schemeren. 'we moeten iets zoeken om ons warm te houden' Zei ze. 'je hebt gelijk' Stem ik in en zucht even terwijl ik het meisje aan kijk die net met de wolf praatte ofzo.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    HurtedHeart schreef:
    [Serena draaide juist niet om ze liep naar achteren voor een aanvals positie omdat jullie hier niet horen xD andere geur namelijk xD]


    [haha ik zag het :P heb het al aangepast]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [haha ik zag het :P heb het al aangepast]


    [ Ik ook XD Lol]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xTrustMex schreef:
    (...)

    [ Ik ook XD Lol]


    [haha, zullen we het zo maar laten? haha]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ik had het al aangepast, maargoed weer verder :D Ik ga zo wel hoowr ;) ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [haha ik ook :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selena Claire Sensorene
    Warme plek slapen.' Was alles wat ik verstond. Ik stapte naar voren. 'Ik slaapplek hebben. Warm in kamp.' Zeg ik weer in gebrekkig Engels. 'Ik Selena. Bewoner hier.' Zeg ik terwijl ik allemaal gebaren maak. Ik glimlach. Na al die jaren had ik gelijk we waren nie alleen op deze wereld.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Bennie. || Tijgertje.

    'Wij gaan naar de waterval, we zien je zo weer' Zegt hij en loopt weg met mijn moeder en zusje. 'Oke' zeg ik nog voordat ze weg gaan. Ik loop weer richting het strand, maar word tegen gehouden door Serena. 'Mag ik er langs?' Piep ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aimee Jade Tempeste

    Ik sta weer op. Door die wolf had ik een adrenaline kick gekregen. Ik kijk rond en zie in de verte een gestalte staan. 'Ik ben zo terug,' zeg ik tegen de anderen. Ik draai me om en ren weg. Ondanks het zand kan ik nog best wel snel rennen. Als ik bij de jongen ben zie ik dat hij heel lang is. Ik tik op zijn schouder en hij kijkt om. 'Salut, ik ben Aimee,' zeg ik tegen hem. Hij is ook wel knap, schiet er door mijn hoofd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence Sarah Angel.

    'Ik slaapplek hebben. Warm in kamp' zegt ze met gebrek aan Engels. 'Ik Selena. Bewoner hier' Zegt ze erachteraan en maakt allemaal gebaren terwijl ze glimlacht. 'Ik ben Florence' Zeg ik vriendelijk en steek mijn hand uit. Ik trek hem weer terug als ze hem vreemd aankijkt. Waarschijnlijk doen ze dat hier niet. 'Kun je ons erheen brengen?' Vraag ik aan haar met gebaren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena || Wolf
    Ik zie Bennie weer. 'Nee Bennie. Mensen zijn gevaarlijk hoe aardig ze ook lijken. Ook stammensen moet je met rust laten. Ze kunnen jou ook vermoorden. Ik wordt als beschermgeest gezien ik neem die taak ook op me. Bennie je moet bij mij of je ouders blijven.' Spreek ik hem toe. Mijn ogen stonden scherp ik zou hem niet uit het oog verliezen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Seth Cameron Pryst.

    'Ja ik ben het.' Antwoord ik Dennis. 'Maar wat doe je hier je mag hier helemaal niet komen dat weet je!' Ik kijk hem streng aan maar moet lachen. Dennis deed me altijd aan mezelf denkne. Ik deed ook nooit wat me gevraagt werd.

    Selena Claire Sensorene.
    'Niet woud gaan.' Schreeuw ik naar het meisje die erin loopt. 'Alleen paar van ons de wg weten.' Zeg ik teen florance. 'Kom ik breng jullie. Dan zal ik meisje zoeken.' Zeg ik terwijl ik de meisjes en jongen meewenk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Oliver Anderson

    'Salut, ik ben Aimee,' Ik kijk verbaast om. 'Hi ik ben Liam.' Ik glimlach naar haar. Ze was leuk zeg. Ze was frans zo te horen. Ik was brits dus het was een leuke tgenstelling.

    Dennis Nigel Mangera.

    'Ja ik ben het.' Antwoord hij. 'Maar wat doe je hier je mag hier helemaal niet komen dat weet je!' Zegt hij en kijkt me streng aan, maar begint te lachen. 'Weet ik' Zeg ik en draai me om.

    Bennie. || Tijgertje.

    'Nee Bennie. Mensen zijn gevaarlijk hoe aardig ze ook lijken. Ook stammensen moet je met rust laten. Ze kunnen jou ook vermoorden. Ik wordt als beschermgeest gezien ik neem die taak ook op me. Bennie je moet bij mij of je ouders blijven.' Spreekt ze me toe. Een zachte puh verlaat mijn mond terwijl ik me gedwongen omdraai en richting de waterval ren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'