• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ 4Everdeen
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ 4Everdeen (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 1.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:20 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [wie heeft een kleine samenvatting van wat er is gebeurd ik kan die 1ste topic niet meer openen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mikka / wolfje

    'Ik ben de dapperste en moedigste tijger van dit land' zegt Bennie. 'Dan ben ik de dapperste en moedigste van álle dieren!' zeg ik arrogant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bennie. || Tijgertje.

    'Dan ben ik de dapperste en moedigste van álle dieren' Zegt hij arrogant. 'Dan... Dan ben ik de dapperste en de moedigste van álles en iedereen en ik ben ook altijd 10 procent meer dan jou' Zeg ik overweldigend. Ik spring weer van de boomstronk af en loop naar hem toe. 'Boe' Zeg ik nog eens en hij zet een stap naar achter. 'Haha,' Lach ik en huppel richting de bosjes.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mikka / Wolfje

    Ik zet een stap naar achteren als hij weer boe zegt. Als hij ziet dat ik schrik zegt hij, 'haha,' en huppelt dan weg. Ik begin te grommen en duik boven op het tijgertje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bennie. || Tijgertje.

    Ik hoor zacht gegrom achter me en direct daarna krijg ik het wolfje op me. Ik probeer hem van mijn rug af te schudden en bijt naar hem. 'Ga weg' Grom ik en schud nog eens waardoor hij van mijn rug afvalt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mikka / wolfje

    Het tijgertje schudt waardoor ik van hem af val. Ik kijk hem boos aan maar besluit het maar te laten. 'Weet jij wat al die rare mensen hier doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bennie. || Tijgertje.

    Hij werpt me even een boze blik toe, maar stelt dan een vraag. 'Ja, ze komen de moedigste en dapperste tijger van het heelal bekijken' Antwoord ik met een grijns - voor hoeverre dat kan bij tijgers.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mikka || wolfje

    Ik rol met mijn ogen, 'nu even serieus. Wie zijn die rare mensen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bennie. || Tijgertje.

    Hij rolt met zijn ogen. 'Nu even serieus, wie zijn die mensen?' Vraagt hij dan. 'Ik heb geen idee, maar ze zijn wel aardig' Zeg ik. 'Vooral een meisje met bruin haar. Zij is niet bang voor mij. Ze heeft me geaaid' Zeg ik trots.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mikka || wolfje

    'Vooral een meisje met bruin haar. Zij is niet bang voor mij. Ze heeft me geaaid' zegt hij trots. 'Trots omdat een méns je heeft geaaid? Ben je ziek ofso?'

    [ik ga zo slapen, dus dan reageer ik waarschijnlijk niet meer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bennie. || Tijgertje.

    'Trots dat een méns je heeft geaaid? ben je ziek ofzo?' Zegt hij. 'Ja, ze zijn aardig en wat had ik anders moeten doen? Ik ben niet zoals als jullie agressiefe wolven dat ik ze meteen aan ga vallen' Werp ik naar hem en loop verder.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 10:25 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mikka / wolfje

    'Ja, ze zijn aardig en wat had ik anders moeten doen? Ik ben niet zoals als jullie agressiefe wolven dat ik ze meteen aan ga vallen' en hij loopt verder. 'Je bent gewoon een mietje!' roep ik hem achterna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bennie. || Tijgertje.

    'Je bent gewon een mietje!' Roept hij achter me. 'En jij niet? Jij bent nog niet eens naar ze toe gegaan, dus wie is hier nou een mietje?' Zeg ik als ik me weer heb omgedraaid.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 10:46 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mikka / wolfje

    'En jij niet? Jij bent nog niet eens naar ze toe gegaan, dus wie is hier nou een mietje?' 'Waarom zou ik naar ze toe gaan! Mensen zijn onnozel!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bennie. || Tijgertje.

    'Waarom zou ik naar ze toe gaan! Mensen zijn onnozel!' Roept hij. 'Dan lijken ze wel een beetje op jou' Zeg ik met een grijns. 'Mietje' Zeg ik er nog achteraan en huppel de bosjes in.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'