• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ 4Everdeen
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ 4Everdeen (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 1.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:20 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maya
    "Waarom doe je dan zo boos tegen me?" vraag ik aan hem.


    Tijd voor koffie.

    Bennie. || Tijgertje.

    'Waarom doe je dan zo boos tegen me?' Vraagt ze. 'Omdat wolven zich altijd met iedereen bemoeien' Werp ik naar haar. Ik heb echt totaal geen zin in dit gezeur. 'Laat ik dat meisje weer eens gaan zoeken. Nu is Serena toch niet in de buurt om me tegen te houden' Denk ik, draai me om en huppel richting het dorp waar ik in de bosjes spring.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maya
    "I-ik wou me helemaal niet met jou zaken bemoeien... Ik wou alleen kijken of je aardig was." ik loop achter hem aan.


    Tijd voor koffie.

    Bennie. || Tijgertje.

    'I-ik wou me helemaal niet met jou zaken bemoeien... Ik wou alleen kijken of je aardig was.' Zegt ze terwijl ze achter me aan gaat. 'Waarom volg je me dan?' Vraag ik terwijl ik het dorp inkijk opzoek naar Aimee.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maya
    "Nou, omdat je me aardig leek. Waarom moet ik meteen zoals alle andere wolven zijn?"


    Tijd voor koffie.

    [ik ben er weer :) kan ik er ergens inspringen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bennie. || Tijgertje.

    'Nou, omdat je me aardig leek. Waarom moet ik meteen zoals alle andere wolven zijn?' vraagt ze. 'Dat moet je niet, maar het zit gewoon in de genen van een wolf' Antwoord ik. Wanneer ik Aimee zie, kruip ik langzaam naar de hutjes. Als iemand me zou zien was ik echt de pineut, maar ik wil ze niet aanvallen. Ik wil ze leren kennen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Niks persoonlijks hoor @xTrustMex :-P

    Maya
    "Oke, dus je hebt een hekel aan me, omdat je denkt dat wolven dat zijn. Fijn." we zijn in een dorp. Er zijn mensen die niet van hier zijn. Nieuwschierig loop ik het dorp in. Bennie kruipt weg. Maar ik blijf belangstellend bij een vuurtje staan.


    Tijd voor koffie.

    Aimee Jade Tempeste

    Liam geeft geen antwoord en ik rol met mijn ogen. Dan zie vanuit mijn ooghoeken het kleine tijgertje. Ik loop voorzichtig op hem af en hurk bij hem. Ik begin hem te aaien, 'Wat ben je ook een schatje,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Haha,]

    Bennie. || Tijgertje.

    'oke, dus je hebt een hekel aan me, omdat je denkt dat wolven dat zijn. Fijn' zegt ze. 'Inderdaad' Mompel ik zachtjes. Ik kijk Maya verbaast aan als ze direct naar het vuur loopt. Is ze gek? Die mensen hier hebben wapens ! Ik richt me weer op de plek waar Aimee stond, maar zie haar niet. Dan voel ik een hand over mijn rug heen. Ik kijk even om en zie Aimee staan. Zachtjes begin ik te spinnen en laat mijns taart kwispelen. 'Wat ben je ook een schatje' Zegt ze.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 18:32 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [@4everdeen Serena is bij Elvrena of je menselijke karakter.;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik weet even niet hoe ik moet reageren]

    [@HurtedHeart, klopt, ik heb er een stukje bij geschreven, 1 of 2 pagina's terug :P]


    Tijd voor koffie.

    [@HurtedHeart, klopt, ik heb er een stukje bij geschreven, 1 of 2 pagina's terug :P]


    Tijd voor koffie.

    Selena Claire Sensorene
    Ik volg ze kijken waar ze heen gingen. Ik verloor ze uithet oog en liep naar het kamp. Ik gin bij het vuur staan en zag iemand een speer pakken en hij liep naar een wolf. Ik bekeek de wolf en hij gaf me een knipoog. Hij gooide de speer richting Maya en ik schrok. Ik kwam er tussen en voelde hoe de speer mijn hand doorboorde. Ik gilde van de pijn. 'Kijk uit.' Fluister ik naar Maya en Bennie tranen stromen ut mijn ogen. Ik moest altijd weer ergens tussen komen.


    I'm finally back, Finally after a Year break