• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ 4Everdeen
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ 4Everdeen (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 1.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:20 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Proprius schreef:
    [Ik weet even niet hoe ik moet reageren]


    [Florence zit nu in die hete water bron. Je kan aanbieden om naar het dorp te gaan, maar ik zou het niet doen, want Seth weet niet of de nieuwe mensen nou wel echt te vertrouwen zin ;) ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Maya
    Ik kijk om. Ik zie Selena met een speer door haar hand. Als ik een mens was, had ik keihard gegild. Haar hand! Door mij! Ik rende naar haar toe en pakte de speer tussen mijn mond. Ik probeerde hem eruit te trekken, maar het lukte niet goed, en ik zou Selena alleen maar meer pijn doen, dus ik stopte. Selena ging zitten. Ik probeerde haar tranen op te likken. Ik voelde me een hond, maar dat maakte me niet uit. Ze had me gered.


    Tijd voor koffie.

    Bennie. || Tijgertje.

    Ik stopte met spinnen en keek om. Daar zag ik een meisje gillen met een speer door haar hand. 'Kijk uit' Fluisterde ze naar Maya en mij. Maya schrok en rende naar Selena. Ze wou haar helpen, maar deed haar waarschijnlijk nog meer pijn. Maya likte de tranen van Selena weg en ik dacht, ik ben vast wel veilig bij Aimee.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 18:39 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aimee Jade Tempeste

    Ik draai me even om, om naar Liam te kijken. Hij kijkt me een beetje verbaasd aan. Okee, blijkbaar is het heel raar als je een kleine tijger aait. Ik haal me schouders op en wil me weer naar het tijgertje draaien als ik ineens een gil hoor. Bij een vuurtje staan een wolfje en een meisje met een speer door haar hand. Ik spring overeind en ren naar haar toe. 'Gaat het?' vraag ik voorzichtig terwijl ik naar haar hand wijs.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ik ga op verjaardag :S ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elvira
    Oke, hoe kon het nog erger worden? Een enorme grote wolf doemde op en ik kon niks doen. Ik wilde achteruit krabbelen, maar mijn arm wou niet. "Please, eet me niet op!" ookal kon hij me niet verstaan. "Help" riep ik, dit keer lukte het me om te schreeuwen.

    [Dit was het bericht @HurtedHeart]


    Tijd voor koffie.

    Selena Claire Sensorene
    Ik voel haar snuit tegen mijn wang. Ze likt mijn tranen op ik trok de speer uit mijn hand en voelde het bloed uit mijn hand sijbelen. Ik voelde meer tranen komen. 'Gaat het?' Vraagt een meisje. Ik verstond haar half. 'Ja..' Zeg ik gebroken. Ik doe mijn vingers bij elkaar en fluit er hard op. Zo kon Serena me brengen naar het mistige meer dat had je in het midden een healende bron.

    Serena || Wolf
    Ik hoor gefluit en weet meteen van wie. Selena. Ik ren naar het dorp en ontwijk de speren makkelijk. Ik stop bij het dorp en zie Selena. Ik knik naar Maya en kijk Bennie met een 'wat doe je hier.' blik aan. Ik richt me weer op Selena. Ik ga liggen zodat ze op mijn rug kan stappen. Ik voelde me net een ambulance.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Moet eten, en stoppen :S Cya!]


    Tijd voor koffie.

    Elvira
    Ik lig nog een tijdje daar. Ik probeerde me nog enigzins voor te slepen, maar het lukte niet, en bovendien kwamen er dan takjes etc. tegen mijn wonden aan. Tranen stroomde over mijn wangen. In ieder geval was die wolf weg. Die had me vast en zeker opgegeten. Ik laat mijn hoofd zakken, en even later lag ik bewusteloos op de grond.


    Tijd voor koffie.

    Serena
    Ik had Selena weggebracht en rende terug naarhet meisje. Ik zag haar bewusteloos. Ik deed mijn snuit tegen haar wang aan en blies uit. Ik deed haar overeind tegen de boom aan. Ik zag een grote wond en schrok het was helemaal ontstoken. Ik zag dat ze weer bij bewustzijn kwam.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elvira
    Ik werd tegen een boom aan wakker. Het was een wolf. Niet zomaar een wolf, DE wolf! In ieder geval kon ik niet wegrennen. Op mijn been zat een grote wond, mijn wang was gezwollen, volgens mij, en mijn arm was gebroken. "B-b-b-raaf W-w-wolf!" zei ik bang, ik hield me omhoog aan een tak. "N-n-niet e-e-eetbaar." zei ik. Oké, ik praatte tegen een wolf. Ik had snel hulp nodig.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:38 ]


    Tijd voor koffie.

    [De wolf hielp je Selena is in de helende bron;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Owh, whoops xD, even veranderen]


    Tijd voor koffie.

    [Gedaan :D]


    Tijd voor koffie.

    Serena || Wolf
    Ik rolde met mijn ogen. Ik at geen mensen alleen konijnen en dat soort wezens. Ik liep naar haar toe. Ik stond groot, machtig. Ik keek naar haar wond en likte eraan zodat het minder pijn deed. Ja toen ik klein was dronk ik aan helende bron en dacht hechte zich aan mijn tong. Het zou niet meer ontsteken. Ik ging door mijn poten en wees met mijn staart naar mijn rug. 'Ga zitten.' Zei ik vriendelijk. Ookal zou ze het niet verstaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break