• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.

    WOW, WE HEBBEN HET MAXIMALE BEREIKT. Hier is deel 2:
    Klik

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:25 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Aimee Jade Tempeste ~weer/elektriciteits beheersen

    "Oke, pas maar op, voor je het weet zit je in een kamer met jongens die alleen nog maar aandacht voor de games hebben." zegt Steef met een knipoog. Ik rol met mijn ogen, 'ja want is toch ook zo verschrikkelijk he, geen aandacht krijgen van jongens,' zeg ik sarcastisch. We komen aan in een grote ruimte met allerlei verschillende games. 'Nou, ga je gang,' lach ik. Dit ging echt leuk worden.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Ik kijk even naar al die prachtige games en apparaten en ook even naar Aimee. Ze hadden hier het nieuwste van het nieuwste maar wat als Lu(e)l of Steef nou juist even geen aandacht aan games gaven maar aan haar...


    I only miss you when I'm breathing

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Nou Steef ik denk niet dat ze aandacht tekort komt hoor." Zei Alex met een gebaar naar Vince en Luel. "Misschien." Zei ik geheimzinnig en liep naar de xbox toe. In het kastje lagen een paar spellen; Call of Duty, Forza Motorsport 4, Dirt 2, Saints Row, Battlefield en nog een paar meidenspellen. Ik pakte Call of Duty en begon te spelen, het was altijd al een van mijn favoriete spellen. Opeens dacht ik aan Iral, ik zou hem nog op zoeken. Dat kon wel even wachten. Tussen het spel door wierp ik af en toe een blik op Aimee.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:59 ]

    Alex~transformatie
    Ik plof naast Steef op een bank 'Samen doen?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Aimee Jade Tempeste ~weer/elektriciteits beheersen

    Ik loop naar Steef toe die Call of Duty speelt op de xbox. Als hij even niet op mijn let richt ik mijn aandacht op de xbox. Ik concentreer me even en laat dan de xbox uitvallen. Steef kijkt me grote ogen naar het scherm en ik moet zachtjes lachen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Ik zie dat iedereen gewoon gaat gamen en ga dan ook maar naar een ps3 toe. Ik kijk snel de spellen door en kies Call of Duty MW3. Meteen begin ik met het spel online te spelen, het verrast me hoe snel de verbinding in dit huis is als je al die bewaking steeds ziet.


    I only miss you when I'm breathing

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik was druk bezig met het spel en merkte Alex eerst niet op, totdat hij wat aan me vroeg. "Samen doen?" Ik knikte, ik pakte een controller en gaf die aan hem, maar het had geen zin. De xbox viel uit en mijn blik ging naar Aimee. Ze moest lachen, ik lachte mee. "Mijn game!" Riep ik alsof het spel mijn leven was. Ik stond op en legde de controller op de bank. "Je gaat eraan!" Riep ik speels naar Aimee.

    Aimee Jade Tempeste ~weer/elektriciteits beheersen

    "Je gaat eraan!" Roept Steef speels naar me. 'Dan zul je mee eerst te pakken moeten krijgen,' zeg ik terwijl ik langzaam wegloop. 'Àls je me überhaupt te pakken kan krijgen,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex~transformatie
    Wil ik net met de game beginnen doet Aimee de x-box uit 'Wat flauw' zeg ik en ik ga naast Vince zitten.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Ik kijk naar Alex en kijk dan naar wat er achter hem gebeurt. Men, wat een flirt die Steef gast. Denk ik dan.
    Dan kijk ik weer naar Alex, 'Wil je meedoen?'


    I only miss you when I'm breathing

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Dan zul je mee eerst te pakken moeten krijgen." Riep ze terwijl ze wegloop, ik rende achter haar aan, maar ze was sneller. "Àls je me überhaupt te pakken kan krijgen." Grinnikte ze. "Jij denkt zeker dat ik een of andere vent van dertig ben die de hele dag op de bank chips ligt te eten?" Riep ik en rende achter haar aan. Ik hoorde nog net de gedachte van Vince. *Men, wat een flirt die Steef gast.* Misschien, dan ben ik maar een vrouwenjager. Niks aan te doen, dit huis is ongezellig, maar je kan met de mensen die er wonen toch een leuke tijd beleven.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 18:17 ]

    [Biw ff, ik ben alleen zo weer weg.. me pa is nu me band aan het plakken.. Nuttig als ik nog een stukje schrijf?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Kan je doen, mijn personage staat in de hal, met jouwe volgens mij.]

    Destiney 'Des' Janice Montoya | Helderziendheid.
    Ik stond op en voelde me al weer beter. "Hmm, ok. Zullen we haar straks gaan zoeken?" Vroeg ze aan me. "Is goed, ook al ken ik haar nog niet, ik wil haar wel waarschuwen. Hoe raar het ook klinkt. "Misschien niet de goeie timing, maar weet al waar me kamer is?" Vroeg Luna blozend. "Ja, net voordat ik het visioen kreeg bromde die vrouw je kamernummer. Volgens mij was het kamer vier." Zei ik en liep samen met Luna de lounge uit, de hal in.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 18:20 ]

    [Owkeej ;d moet ik nog ergens op letten? Beetje lui om die pagina's te lezen die ik gemist heb xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hmm, nee.
    Ik moet eten, tot vanavond! (:]