• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.

    WOW, WE HEBBEN HET MAXIMALE BEREIKT. Hier is deel 2:
    Klik

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:25 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Aimee Jade Tempeste~weer/elektriciteit beheersen&manipuleren

    "Ja, is goed. De luilak loopt wel achter je mooie kont aan.' hoor ik Steef zeggen. Ik grinnik en draai me om, 'als jij wat meer zou bewegen zou je misschien ook wel een mooie kont krijgen,' zeg ik met een knipoog. 'Zullen we nu boven gaan kijken?' vraagt Alex. Ik knik, 'is goed, laten we al die enge spoken maar eens wegjagen,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex~transformatie
    Ik loop naar de deur en wacht op de rest.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Als jij wat meer zou bewegen zou je misschien ook wel een mooie kont krijgen." Zei ze met een knipoog. "Als ik dan dezelfde kond als jou krijg kan ik er geen opmerkingen meer over maken. En dan krijg ik een vrouwen kond. Lekker dan." Merkte ik op. "Is goed, laten we al die enge spoken maar eens wegjagen." Lachte Aimee. "Als iemand bang wordt mag die gene mijn hand wel vasthouden." Lachte ik en wierp expres een blik op Vince en Luel.

    Vince ~ Sfeer beheersen

    Ik werp een valse blik op Steef. 'Het ziet er best wel gay uit als je je eigen hand gaat vasthouden, Steef. Dus misschien moet je je woorden terug nemen.'


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste~weer/elektriciteit beheersen&manipuleren

    "Als iemand bang wordt mag die gene mijn hand wel vasthouden." lacht Steef met zijn blik op Vince en Luel. 'Het ziet er best wel gay uit als je je eigen hand gaat vasthouden, Steef. Dus misschien moet je je woorden terug nemen.' kaatst Vince terug. Ik grinnik en loop naar Alex die bij de deur staat te wachten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik kreeg een valse blik toegeworpen van Vince. "Het ziet er best wel gay uit als je je eigen hand gaat vasthouden, Steef. Dus misschien moet je je woorden terug nemen." Zei hij, ondanks de domme opmerking moest ik wel lachen. "Helaas zal dat niet lukken, ik moet spoken vangen. Met bíjde handen." Zei ik en maakte grote passen, alsof ik in het leger zat.

    Alex~transformatie
    'Laat hem maar Vince, als hij nog in spoken gelooft.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik zat op en bankje in de hal met mijn draagbare DVD-speler. Ik deed de DVD van Death Note in de opening.
    Niets zo mind-fucking als Death Note, dacht ik. Ik wilde even helemaal ergens anders aan denken. Ik plugde de oortjes in de DVD-speler en deed ze in mijn oren.
    Ik zag Aimee met Vince, Alex en Stephen door de hal lopen. Ik verwachtte wel dat Aimee ook Stephen zo om haar vinger zou winden, dus ik was nog niet hopeloos verliefd geworden. Ik kende tenslotte nog niet eens iedereen hier.

    Vince ~ Sfeer Beheersen

    Ik grinnik om Alex'opmerking. Maar als Steef voorbij loopt met zijn domme passen steek ik mijn voet vooruit. Lachend kijk ik toe als hij er over struikelt. 'Als je dat ooit lukt, spoken vangen...'


    I only miss you when I'm breathing

    Iral ~ Telekinese

    Diep in gedachten verzonken staar ik voor me uit terwijl ik tegen de muur aan leun.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik vind het oké dat Steef indruk probeert te maken op Aimee, maar nu gaat hij te ver. Hij vind zichzelf heel wat. Ik lach me dan ook kapot als hij struikelt.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:31 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Too late..]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:34 ]

    Aimee Jade Tempeste~weer/elektriciteit beheersen&manipuleren

    Ik rol met mijn ogen als ik zie dat Vince Steef laat struikelen. 'Kleuters,' mompel ik. Ik steek mijn hand uit naar Steef en trek hem overeind. 'Genoeg met dat gebekvecht,' zeg ik, 'op naar boven,' zonder op een antwoord te wachten loop ik naar boven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex~transformatie
    Ik lach als Steef struikelt, maar dan staat hij op en loopt hij even verwaand weer verder. Ik knijp mijn ogen dicht en mijn hoofd veranderd in dat van Steef en ik loop heel verwaand kijkend achter hem aan met van die idoot grote passen die hij eerder ook deed.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince ~ Sfeer beheersen

    Ik lach zacht als ik Alex zie, zijn verdiende loon. Dan loop ik achter Aimee aan.


    I only miss you when I'm breathing

    Iral ~ Telekinese

    Diep in gedachten verzonken staar ik voor me uit terwijl ik tegen de muur aan leun.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Met de slappe lach loop ik achter de rest aan. Nu weet ik in ieder geval wel wat de kracht van Alex is.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~