• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.

    WOW, WE HEBBEN HET MAXIMALE BEREIKT. Hier is deel 2:
    Klik

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:25 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Alex~transformatie
    Als Vince even niet oplet schiet ik hem vanachteren neer, 'Wel je hoofd erbij houden he Vince.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Iral ~ Telekinese

    Uiteindelijk besluit ik de gang op te gaan. Ik kan me niet de hele dag gaan zitten vervelen op mijn kamer. Gelijk zie ik een meisje lopen (Chiya).

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik heb het spel op pauze gezet en kijk aandachtig naar Aimee. Deed zij dat? Wat kan zij allemaal?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince ~ Stemming veranderen

    Ik kijk met een glimlach terug, 'Dankje' fluister ik dan zacht in haar oor en kijk dan op naar Alex. 'Hmm, ik krijg je nu nog wel met die paar extra levels.'


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste~weer/elektriciteit beheersen/manipuleren

    'Dankje,' fluistert Vince in mijn oor. Ik richt me aandacht weer even op Luel en ik zie dat hij aandachtig naar me kijkt. Ik grinnik en voor de fun blaas hem een kushandje.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:31 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral ~ Telekinese

    Uiteindelijk besluit ik de gang op te gaan. Ik kan me niet de hele dag gaan zitten vervelen op mijn kamer. Gelijk zie ik een meisje lopen (Chiya).

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik glimlach breed naar haar en geef haar dan een knipoog.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex~transformatie
    Nou dit is gezellig iedereen is meer met die meid bezig dat met gamen, denk ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Diapal schreef:
    (...)
    Avond? Het is nu middag of zo, denk ik.
    Zoals we al eerder zeiden, we spelen niet in de echte tijd.
    Dus in het verhaal is het nu niet 19:18

    Ik weet ook wel dat het niet de echte tijd is, second time.
    Maar ik spoel wel even terug naar de middag, lol.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    's Middags stond ik nog op de gang de kaart te maken.
    Daar was de kamer van Iral en Stephen, daar van Vince en Alex...
    Alle namen wist ik inmiddels wel, alleen had ik ze nog niet ontmoet.
    Er kwam een jongen op me af lopen (Iral). Ik vouwde de kaart vlug op en stopte die in mijn broekzak.

    Aimee Jade Tempeste~weer/elektriciteit beheersen/manipuleren

    Luel glimlacht breed naar me en geeft me dan een knipoog. Ik richt me weer op Alex en Vince. Alex lijkt een beetje geïrriteerd dus ik geef hem een paar extra levels net zoals ik dat bij Vince had gedaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Aimee rende terug naar de vrijetijdsruimte en liet zich op de bank tussen Alex en Vince in zakken. *Genoeg van die snul?* Dacht Vince. Serieus, hij moest eens gaan opletten met zijn gedachten. Ik mocht hem al niet en nu zal dat niet meer gaan veranderen. Ik liep terug de vrijetijdskamer in en liet me op een andere bank zakken. Ik keek naar de tv, Alex was nog bezig met Call of Duty en hij was er best goed in.

    Destiney 'Des' Janice Montoya | Helderziendheid.
    "Dank je." Zei Luna en pakte haar koffers op, samen liepen we naar haar kamer. "Trouwens, wat was het moment dat je ouders besliste om je hier heen te sturen?" Vroeg ze, terwijl ze de deur van haar kamer opende. "Lang verhaal." Zei ik en liep de kamer in. Ik ging op het nog lege bed zitten, aan de andere kant van waar Luna ging slapen. "Vanaf het moment dat ik geboren ben vertoonde ik al tekens dat ik helderziend ben, maar meestal had ik maar visioenen van eentje per vijf maanden. Sinds mijn tiende is het erger geworden. Ze hebben me naar een inrichting gestuurd en een speciale school. Daar heb ik een tijd gezeten totdat mijn ouders over dit huis hoorden. Ze hebben me erheen gestuurd en nu ben ik hier." Vertelde ik en wierp een blik op Luna, die haar kleren in de kast legde. "En jij? Wat was bij jou het moment dat je ouders je hier heen stuurden?" Vroeg ik en streek met mijn hand over m'n rokje.

    Iral ~ Telekinese

    Ik zie dat ze een kaart snel wegstopt en vraag me af wat ze aan het doen was. Maar, verlegen als ik ben, blijf ik staan en kijk alleen maar naar haar.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Stiekem vind ik het jammer dat ze me geen aandacht meer schenk, maar ik weet ook wel dat dat een kinderachtige gedachte is. Ik ga verder met mijn spel.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex~transformatie
    'Bedankt.' zeg ik tegen Aimee en ik ga verder met mijn spel.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik ving de gedachte van Alex op. *Nou dit is gezellig iedereen is meer met die meid bezig dat met gamen.* Ik grinnikte. "Alex, ik ben het met je eens." Zei ik en hij keek me verbaasd aan. "Let maar op je spel." Lachte ik en ging achterover in de bank zitten.

    Vince ~ Stemming Veranderen

    Ik kijk teleurgesteld toe als Alex opeens ook wat levels er bij krijgt. Maar oké, hij moet ook een kans hebben. Dan kijk ik heel even naar Aimee haar ogen, ik zie een paar gouden soort van stipjes in het midden waar ik bijna helemaal in weg droom maar let dan snel weer op het spel.


    I only miss you when I'm breathing

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    De jongen blijft naar me kijken. Het is ook wel erg verdacht als je druk bezig bent met een mysterieuze kaart en die dan ineens vliegensvlug in je zak stopt.
    'Is er iets?' vroeg ik.
    Het leek wel alsof hij wakker werd uit zijn gedachten en schudde van nee.
    Wat een vreemde dude, dacht ik.
    'Uhm, hoi. Ik ben Chiya.'

    Aimee Jade Tempeste

    Ik wurm mezelf tussen Vince en Alex uit en ga naast Steef op de andere bank zitten. 'En, ga je me nog iets aan doen?' vraag ik uitdagend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered