• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.

    WOW, WE HEBBEN HET MAXIMALE BEREIKT. Hier is deel 2:
    Klik

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:25 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Aimee Jade Tempeste

    "Jij denkt zeker dat ik een of andere vent van dertig ben die de hele dag op de bank chips ligt te eten?" 'Ja!' roep ik terug. Ik draai me om en glip langs hem en ren de vrijetijdsruimte weer in. Ik wurm me tussen Alex en Vince die op de bank zitten.

    [ik moet eten -.- ben er rond 7 uur weer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Tot vanavond ;d Als je voor mij terug ben mag je me poppetje wel een beetje besturen & sorry dat ik nu je poppetje gewoon mee sleur naar me kamer ;d]

    Luna Leroux

    'Ja, net voordat ik het visioen kreeg bromde die vrouw je kamernummer. Volgens mij was het kamer vier,' zei ze. 'Dank je,' Ik pakte mijn koffers op en liep met Des naar mijn kamer. 'Trouwens, wat was het moment dat je ouders besliste om je hier heen te sturen?' vroeg ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Tot vanavond iedereen]

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Ik kijk verrast op als Aimee opeens tussen ons in wurmt. Genoeg van die snul? denk ik maar zeg het niet hard op. 'Wil je mee doen met Call of Duty?'vraag ik dan met een grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    [nou moet ik wel gaan doeii]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral ~ Telekinese

    Verveeld plof ik neer op bed. Ik heb geen zin om naar beneden te gaan, naar de drukte. Dus vermaak ik me hier wel. Verveel, bedoel ik.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Onderweg haakte ik af om even naar de wc te gaan. Nu loop ik de vrijetijdsruimte weer in en zie Vince, Aimee en Alex op een rijtje zitten.
    Een beetje hebberig kijk ik de ruimte rond en tast toe als ik een Nintendo Wii zie staan. Ik pluk Fifa 12 uit het rijtje spellen dat er naast staat en start de game op.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Yay weer schrijven <3

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    De rest van de dag heb ik een beetje het huis onderzocht en blijkbaar mogen we niet in de keuken komen en is de kelder ook verboden toegang. Ik had een kaart uitgetekend van het huis. Ik bekeek die goed 's avonds op de kamer. Ik had alle tijd, Aimee was toch alleen maar met jongens bezig. Ik had er tot nu toe maar een ontmoet, Stephen dus, maar dat was niet erg. Ik had alleen wel het gevoel dat Stephen wist dat ik meteen verliefd was, maar ik hoopte nog van niet, want dan stond ik wel echt voor gek. Ik moet nog maar wat tips aan Aimee vragen over jongens, als ze ooit nog terugkomt uit Jongensland. Maar dat zag wel niet.
    Ik moet een groepje vinden die te vertrouwen is zodat we de kelder in kunnen, dacht ik. Zonder dat ze het de bewakers vertellen natuurlijk. Wie zou ik vragen? Ik twijfelde bij Aimee, zou die alles aan de jongens vertellen? Ik nam aan van niet.

    Alex~transformatie
    'Ja, leuk' zeg ik en ik pak een controler.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Nu moet ik ook eten. Tot zo]


    I only miss you when I'm breathing

    Iral ~ Telekinese

    Uiteindelijk besluit ik de gang op te gaan. Ik kan me niet de hele dag gaan zitten vervelen op mijn kamer. Gelijk zie ik een meisje lopen (Chiya).

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik ga volledig in het spel op en let niet meer op mijn omgeving.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    Iral ~ Telekinese

    Uiteindelijk besluit ik de gang op te gaan. Ik kan me niet de hele dag gaan zitten vervelen op mijn kamer. Gelijk zie ik een meisje lopen (Chiya).


    Lol, ik ben al bij de avond, op de kamer. Ik weet niet bij welke tijd jij bent? Zeg ff en ik kom wel x'd

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:12 ]

    Aimee Jade Tempeste

    Ik zit nog steeds tussen Alex en Vince ingepropt als ik de ruimte rond kijk. Ik zie Luel een spelletje Fifa 12 spelen. Ik grinnik even en richt me aandacht op het spel. Ik laat een van de tegenstanders van Luel scoren en lach zachtjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Randomness schreef:
    (...)

    Lol, ik ben al bij de avond, op de kamer. Ik weet niet bij welke tijd jij bent? Zeg ff en ik kom wel x'd

    Avond? Het is nu middag of zo, denk ik.
    Zoals we al eerder zeiden, we spelen niet in de echte tijd.
    Dus in het verhaal is het nu niet 19:18


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Ik kijk even van het spel op naar Aimee en ook in de richting waar ze naar kijkt. Ik zie vanuit het niets een van Leuls tegenstanders scoren. Ik kijk even weer naar Aimee, 'Kun je dat ook met je 'gave'?


    I only miss you when I'm breathing

    Iral ~ Telekinese

    Uiteindelijk besluit ik de gang op te gaan. Ik kan me niet de hele dag gaan zitten vervelen op mijn kamer. Gelijk zie ik een meisje lopen (Chiya).

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik vloek hard als de tegenstander vanuit een vrije tap vanaf het middenveld scoort. Hoe kan dat nou? Ik ga met mijn hand door mijn haar en neem gefrustreerd de aftrap.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee Jade Tempeste~weer/elektriciteit beheersen/manipuleren

    'Kun je dat ook met je 'gave'? vraagt Vince. Ik kijk om en zie dat hij me aankijkt. Ik grinnik, 'Schuldig,' ik kijk naar het spel dat hij speelt en laat hem een paar levels vooruit gaan. Ik kijk hem lief aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered