• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.

    WOW, WE HEBBEN HET MAXIMALE BEREIKT. Hier is deel 2:
    Klik

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:25 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Aimee Jade Tempeste

    De harde regen en wind zijn niet genoeg. Ik zucht even diep en dan begint het nog harden te regenen en waaien. In de verte hoor ik onweer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    [Uhh biw, kan iemand mij desnoods in me gb vertellen wat ik heb gemist? ;$]

    Nou, Chiya zit op haar kamer, Iral zit diep in gedachten, en Alex, Stephen en Vince hebben ruzie met Aimee. Sorry, de rest weet ik niet echt. (;

    Luel, Vince, Alex, Aimee en Steef waren in de gamehal aan het spelen. De jongens waren een beetje aan het flirten met Aimee. Vince kreeg ruzie met Steef en Vince liet hem struikelen. Toen sloeg Steef Vince en daagde Vince Steef nog meer uit. Aimee vond het niet leuk dat hun ruzie hadden en had geen zin meer om met hun verder te gaan. Steef had daar ook geen zin meer in, en ze gingen allebei naar de tuin om daar in een boom te gaan zitten. xD

    Iral ~ Telekinese

    Als ik Chiya zie en hoor wat ze zegt knik ik. Ik wil nog wat zeggen, maar dan is ze al weer weg.

    Luel ~ Verleidingskracht

    'Vince, je ging iets te ver,' zeg ik droog.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Dankje ;D]

    Luna Leroux

    Ik was bezig met me kleren toen Des haar verhaal vertelde. Ook al was ik bezig luisterde ik aandachtig naar haar. 'En jij? Wat was bij jou het moment dat je ouders je hier heen stuurden?' vroeg ze aan mij. Ik keek haar aan en zag dat ze haar rokje glad streek met haar handen. 'Vanaf het moment dat ze mij iets te voorschijn liet komen,' zuchtte ik. 'Ze begonnen gelijk te gillen van dat ik een heks was,' zei ik. Ik ging op mijn bed zitten. 'sindsdien is de band nogal slecht geworden'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Aimee was echt woedend, in de verte hoorde ik onweer. Ik wist niet wat er zou gaan gebeuren, maar ik liep rustig, door de regen, terug naar binnen. Ik kwam binnen en was helemaal doorweekt. Moeizaam holde ik de trap op om zo min mogelijk nat te maken. In mijn kamer aangekomen pakte ik wat kleren en liep naar de douche. Na een korte douche had ik me aangekleed en was op mijn bed gaan zitten. Iral had ik wel op de gang zien staan, maar ik had geen zin om met hem te gaan praten. Ik pakte mijn telefoon, deed een koptelefoon op en zette keiharde housemusic aan. Vaak werd mijn humeur daar beter van.

    Aimee Jade Tempeste

    Als ik het een paar minuten flink heb laten onweren voel ik me woede wegebben. Langzaamaan laat ik het weer overgaan op zacht geregen. Ik blijf nog even in de boom zitten maar na een tijdje loop ik toch maar weer naar binnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiney 'Des' Janice Montoya | Helderziendheid.
    "Vanaf het moment dat ze mij iets te voorschijn zagen lieten komen." Zuchtte ze. "Ze begonnen gelijk te gillen van dat ik een heks was." Zei Luna. Ze ging op haar bed zitten. "Sindsdien is de band nogal slecht geworden." Ik keek even naar de grond. "Dat moest echt een vreselijk moment geweest zijn, dat je eigen ouders je een heks noemen.." Mompelde ik, hopend dat ik geen vervelende herinneringen boven bracht.

    Ik moet gaan, tot morgenavond! (als jullie dan online zijn)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Luna Leroux

    'Dat moest echt een vreselijk moment geweest zijn, dat je eigen ouders je een heks noemen..' mompelde Des. Ik haalde me schouders op. 'Achja. Om mezelf op te vrolijken had ik me haren oranje gemaakt,' zei ik met een lag. 'Zullen we Aimee gaan zoeken?' vroeg ik om van onderwerp te veranderen. Echt heel graag dacht ik niet aan me ouders.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Aimee ging na een tijdje over op zachte regen en klom toen uit de boom.
    Als ik boos ben helpt afreageren, zoals dingen gooien, dacht ik. Maar bij Aimee helpt dus onweer. Kan ook.

    Mensjes, ik moet zo gaan, hopelijk heb ik morgen wat inspiratie, want nu heb ik er geen :"D
    Ik wil Iral helpen of zo, maar we zien wel. (;

    Destiney 'Des' Janice Montoya | Helderziendheid.
    "Achja. Om mezelf op te vrolijken had ik me haren oranje gemaakt." Zei ze met een lach. "Zullen we Aimee gaan zoeken?" vroeg Luna om van onderwerp te veranderen, volgens mij praatte ze niet graag over haar ouders. Ik eigenlijk ook niet. "Ik vind je haar wel leuk, het is anders dan dat ik gewend ben." Merkte ik op. "Het is een goed idee om Aimee te gaan zoeken, maar wat gaan we tegen haar zeggen? Hoi, ik wil je even waarschuwen, vanavond of 's nachts gaat iets ergs gebeuren. Ze ziet ons al aankomen."

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik vroeg me af hoe het met Aimee was, zou ze gewoon vrolijk verder gaan met die jongens? Het maakte mij eigenlijk niet uit, ik hoefde die kleuters niet meer de zien. Nooit meer. Ik stond serieus op het punt om weg te lopen, ook al had ik geen schijn van kans.

    Luna Leroux

    'Ik vind je haar wel leuk, het is anders dan dat ik gewend ben,' zei ze. 'Dankje,' zei ik blij terug. 'Het is een goed idee om Aimee te gaan zoeken, maar wat gaan we tegen haar zeggen? Hoi, ik wil je even waarschuwen, vanavond of 's nachts gaat iets ergs gebeuren. Ze ziet ons al aankomen,' zei ze. Ik dacht even na. 'Nja, niet zo natuurlijk. Gewoon kennis maken is geen verkeerd idee, toch? Want we weten ook niet wat er gaan gebeuren. Misschien is het wel iets onschuldigs'.


    [Ik ben even douchen ;d tot over een half uurtje of zo]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, nog een paar posts en we zitten op de 300. Topic 2!
    En dat in twee dagen (:

    Aimee Jade Tempeste

    Ik loop naar mijn kamer. Als ik daar kom zie ik dat ik nog steeds mijn koffers moet uitpakken. Ik haal de boxjes van me iPod er als eerste uit en plug me iPod er in. Ik zet volume knetterhard. Het kan me even niks schelen als mensen er last van hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Hmm, misschien.' zeg ik tegen Luel als ik na een tijdje ook naar beneden loop. Ik loop in een rechte lijn naar mijn kamer, op mijn bed zie ik nog mijn koffers staan en begin die maar rustig uit te pakken.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:30 ]


    I only miss you when I'm breathing