• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17 | Toekomst zien in een spiegel
    - swaIIow | Matt Robinson | 18 | Vliegen
    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17 | Manipuleren
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17 | Is snel met magie
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - xTrustMex | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    Er kunnen geen Aigles-personen meer aangemaakt worden.


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - We kunnen pas echt beginnen als we de twee afdelingshoofden hebben!
    - Je mag per persoon meerdere rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Wanneer je OOC praat, praat dan tussen [], {} of ()
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:42 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    xTrustMex schreef:
    [Jade, kan langs Souf lopen die op zoek is naar Liam?]

    [Okay. 8D Waar is die? Just in a hallway?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassie Jade Mirron

    Anthony veranderd in zijn grizzlybeer vorm en gooit me omver. Met een klap beland ik op de grond. Ik krabbel weer overeind. Ik baal me vuisten en met een gebaar laat ik Anthony naar achter vliegen. Beren zijn lang niet zo eng als spinnen, denk ik.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:06 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Uhu, in de hal. :)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fáilte
    Verveeld ga ik naast Fedea zitten. "Jij bent zo stil vandaag?" Vraag ik, en een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht.


    Take me to wonderland

    Jade Scarlett Origliasso
    Ik loop te slenteren door de gangen en eigenlijk voel ik me doelloos bezig zijn, omdat ik niet weet waar ik naartoe wil. Ik heb ook geen beste vriendin waar ik alles mee deel, misschien omdat ik wantrouwig ben en niemand echt wil vertrouwen tenzij ze zich kunnen bewijzen. Het horrorboek is nog steeds onder mijn arm en ik pak het, waarna ik het open doe op de bladzijde waar ik ben gebleven en lees het verder. Er is net weer een man vermoord en de broer van die man - die eveneens detective is - loopt binnen. Ik zie Soufian niet en bots tegen hem aan, waarna ik op de grond val en het boek open naast me valt. 'Godverre...' mompel ik en ik kijk omhoog naar diegene. 'Oh. Hoi, Souf,' zeg ik droog tegen hem. Hij was wel okay, op zich.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [@Eonian, ik heb geschreven, voor als je het nog iet had gezien.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Anthony Blair ( Les Tigres )

    Door een handeling van Cassie vloog ik tegen een redelijke snelheid naar achter.
    "Geweldig." Schoot er door mijn hoofd heen. "Mensen moeten nogal wat denken als ze een beer door de gang zien vliegen."
    Zodra ik de grond raakte, schoof ik op mijn zij nog een stukje verder, maar al snel herstelde ik me.
    Ik krabbelde weer recht, liep op berensnelheid naar Cassie toe en gaf haar een kopstoot in haar maag.
    Onbewust gebruikte ik mijn gave, waardoor ik een reis maakte door haar verleden zodra ik haar aanraakte.
    Abrupt stond ik stil, veranderde weer in mezelf en staarde in een trance voor me uit.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fedea

    Ik haal lachend mijn schouders op en wijs even naar Thimo.
    "Vind je niet dat hij raar doet?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    GoogleIt schreef:
    [@Eonian, ik heb geschreven, voor als je het nog iet had gezien.]

    [Oh nee, sorry, heb ik nog niet gezien. Ik dacht al... huh? Dus daarom ging ik verder, maar ik blader dan even terug, en dan pas ik de vorige nog wel even aan.
    Ik zie niets, hoor.....
    Voor het laatst heb ik dit geschreven: 'Jane toch?' Okay, goed. Madison Prime, je kent me wel. Ook al zitten we in dezelfde afdeling, betekend het nog niet dat ik je zou moeten mogen. 'Jade.' Ik legde de nadruk op de D en draaide toen nog een beetje naar haar om. 'En wie ben jij ook alweer? Madani, Madelon? Sorry, ik ben een beetje vergeet achtig.' Voeg ik haar expres toe met dezelfde bijtende toon die zij had gehad. 'Maar ik ga weer, leuk om met je gekletst te hebben, dame.' En ik wilde zich alweer omdraaien.]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:15 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [@Eonian, wil je aub in [] of () of iets dergelijks praten als je OOC praat? Dank je (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eonian schreef:
    (...)
    Oh nee, sorry, heb ik nog niet gezien. Ik dacht al... huh? Dus daarom ging ik verder, maar ik blader dan even terug, en dan pas ik de vorige nog wel even aan.


    [Oeps, sorry. Verkeerde $:]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Soufian Nigel Prángé.

    Waar is die gast? Denk ik als ik Liam niet kan vinden. Achja, dan maar naar eh.. De eetzaal ofzo? Besluit ik en loop richting de eetzaal, maar in de gang bots er iemand tegen me aan. Ze valt op de grond en het boek, wat ze in haar handen had, valt open naast haar. 'Godverre..'mompelt ze. 'Stomme Aigl..' Wil ik zeggen, maar dan zie ik dat het Jade is. 'Lig je lekker?' Zeg ik grijnzend. 'Oh. Hoi, Souf,' Zegt ze droog. 'He, Jade' Zeg ik nog steeds grijnzend en steek mijn hand uit.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:16 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie Jade Mirron

    Anthony komt weer op me afrennen en geeft me een kopstoot in me maag. Ik zak op de grond en sla mijn arm om me buik heen. Ik richt me voorzichtig overeind en kijk Anthony boos aan, opeens verandert hij weer in zichzelf en staart voor zich uit. Ik kijk hem fronsend aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte
    Ik keek even naar Thimo, waarna ik me met een grinnik terug tot fedea richt.
    "Het is Thimo, hij doet wel vaker raar."


    Take me to wonderland

    Yoëllina maria Consales


    Ik glimlach als Thimo bij ons komt zitten.
    'Hoi.' Probeer ik zo opgewerkt mogelijk te zeggen. Het liefst had ik nu al veel vrienden net zoals die anderen die telkens in groepjes staan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."