• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17 | Toekomst zien in een spiegel
    - swaIIow | Matt Robinson | 18 | Vliegen
    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17 | Manipuleren
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17 | Is snel met magie
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - xTrustMex | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    Er kunnen geen Aigles-personen meer aangemaakt worden.


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - We kunnen pas echt beginnen als we de twee afdelingshoofden hebben!
    - Je mag per persoon meerdere rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Wanneer je OOC praat, praat dan tussen [], {} of ()
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:42 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Soufian Nigel Prángé.

    We blijven zo een tijdje zitten, tot ik iemand hoor neuriën. Ik kijk op en zie Cassie tegen de muur aan leunen. Ik besluit het niet tegen Madison te zeggen, want als ze hoort dat iemand ons zo heeft gezien, word ze boos. Meer dan boos. 'Ik ben zo terug' Fluister ik tegen haar en loop richting Cassie die ik uit het zicht van Madison duw. 'Als je dit ook maar tegen iemand zegt' Zeg ik en kijk haar aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie Jade Mirron

    Soufain komt op me aflopen en duwt me uit het zicht van Madison 'Als je dit ook maar tegen iemand zegt' zegt hij dreigend. 'Dan wat?' vraag ik liefjes, 'ga je me dan vermoorden ofso?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Daaaamn jullie schrijven snel...ik had zo'n 5 pagina's vol in mijn inbox met meldingen van een reactie in dit topic. Ik ga snel even bijwerken en dan schrijf ik wel iets.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Madison Quin Prime
    Ik voel een kus op mijn kruin en schrik. Het voelde liefdevol. Ik wou hem een kus geven, maar ik hield mezelf tegen. Souf ging weg en ik hoorde hem wat zeggen en ik hoorde Cassie. Woede kwam over me maar ik kalmeerde mezelf. Ik zal niemand martelen. Nog niet.

    Jason Quinten Happle
    'Ja, dat had ik door toen je net bijna lag te huilen van pijn,' zegt ze sarcastisch met twinkelende ogen. Ik gromde. 'Probeer jij het maar is onder die gave.' Bijt ik haar toe. 'Het voelde als vuur dat je verbrandde duizenden naalden die je prikken en messen die je open snijden.'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:55 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Madison Quin Prime
    Ik voel een kus op mijn kruin en schrik. Het voelde liefdevol. Ik wou hem een kus geven, maar ik hield mezelf tegen. Souf ging weg en ik hoorde hem wat zeggen en ik zag Cassie. Woede kwam over me maar ik kalmeerde mezelf. Ik zal niemand martelen. Nog niet.

    Jason Quinten Happle
    'Ja, dat had ik door toen je net bijna lag te huilen van pijn,' zegt ze sarcastisch met twinkelende ogen. Ik gromde. 'Probeer jij het maar is onder die gave.' Bijt ik haar toe. 'Het voelde als vuur dat je verbrandde duizenden naalden die je prikken en messen die je open snijden.'


    [Cassie is er alvandoor a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [Cassie is er alvandoor a.]
    [Ik heb zag veranderd in hoorde.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Soufian Nigel Prángé.

    'Dan wat?' Vraagt ze liefjes. 'Ga je me dan vermoorden ofso?'. 'Cassie,' Zeg ik 'Ach weet je, laat maar. Vertel het iedereen en zorg dat ze zich nog rotter voelt' Snauw ik, 'Maar daar win je echt geen vrienden mee. Misschien alleen die homo, maarja. Wat jij wilt, tis jou leven en jou keus'. Ik kijk haar nog even aan, maar draai me dan om en ga weer naast Madison zitten.

    [ Eten :S]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:58 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aminthe

    Ik zucht. 'Visioenen, gaaf. Ik zit trouwens in Les Aigles, jij ook, geloof ik, toch? Wat houden die visioenen eigenlijk in, dat je de toekomst ziet, of dat je ziet wat er op een andere plaats gebeurt?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Brooke Phoenix ( Les Aigles )

    Ik was zo blij dat iemand naar boven keek terwijl ik half over de trapleuning hing.
    Terwijl ze me had opgemerkt, zag ik haar waaien en waaide twijfelend terug.
    "Mag ik je iets vragen?" Vroeg ik met een beschamende glimlach naar beneden. "Ik wil terug naar de gelijkvloers, maar alle trappen gaan naar verschillende richtingen. Ik vind mijn weg niet meer terug."



    Anthony Blair ( Les Tigres )

    Ik had vermakelijk toegekeken hoe Madison bezig was met het martelen van Jason.
    Ook al was het al even gedaan, zag ik het nog steeds in mijn hoofd afspelen.
    Ik stond op van de tafel van Les Tigres, nam afscheid van mijn vrienden en wandelde er op een rustig tempo vandoor.
    In de gangen van de school, was er altijd wel wat leuks te beleven.
    Ruzies, gevechten, gokspelletjes, mooie meiden en noem maar op.
    Vooral de laatste twee waren helemaal mijn ding en daar was ik nu naar opzoek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassie Jade Mirron

    'Maar daar win je echt geen vrienden mee. Misschien alleen die homo, maarja. Wat jij wilt, tis jou leven en jou keus' dan loopt hij weg. 'Ik was niet van plan het te vertellen hoor!' Roep ik hem na. Ik draai me om en loop weg. Een paar gangen later knal ik tegen iemand op. Ik kijk omhoog. Anthony, tuurlijk waarom ook niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yoëllina maria Consales

    Ik glimlach. 'Achja, het is niet super speciaal of leuk.' Zeg ik schouderophalend.
    Weer glimlach ik. 'Dat klopt! En meestal is het beide, maar het verschilt per periode, soms heb ik juist meer toekomstige visioenen en soms juist waar iets anders gebeurt. Maar op dit moment heb ik geen van beiden.'
    Even kijk ik naar de andere leerlingen, het lijkt alsof ze problemen hebben maar ik schenk er verder geen aandacht aan. 'Ben je ook vandaag aangekomen?' Vraag ik maar aan Aminthe om de stilte te verbreken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Anthony Blair ( Les Tigres )

    "Cassiiiee, schatje!" Het kwam er erg spottend uit en dat kon je niet missen aangezien het algemeen geweten was dat ik meer dan alleen minachting voelde voor haar en haar afdeling. "Nog steeds boos op me na vorig jaar?"
    Aan haar blik kon ik zien dat ze furieus op me was.
    "Goed zo." reageerde ik op haar onuitgesproken antwoord. "Houden zo."
    Ik tikte ter afscheid even met mijn vingers op haar wang en liep erna op mijn gemakje van door.
    De meiden die ik zocht, waren welgevormd, gevreesd en van mijn afdeling.
    Ja, dat was wat ik nodig had, dat waren vrouwen van mijn niveau.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb een rol geschreven, kan ik nu gewoon beginnen? (AA)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassie Jade Mirron

    Anthony tikt me nog even op mijn wang en loopt dan weg. Ik kijk hem boos na en maakt en zwiepje met mijn hand waardoor Anthony stuikelt en op de grond valt. Ik grinnik zachtjes

    [ik moet eten -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja ik laat Madison je wel welkom heten. ;)]
    Madison Quin Prime
    Ik deed mijn tranen weg en stond op. Ik gaf Souf een kusje op zijn wang en glimlachte waterig. 'Dankje.' Fluisterde ik. Ik liep de gang door naar rechts en ging op een bankje zitten. Ik bekeek een meisje wat binnenkwam. Een Tigre volgens mij was het Jane ofzoiets.


    I'm finally back, Finally after a Year break