• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.



    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17 | Toekomst zien in een spiegel
    - swaIIow | Matt Robinson | 18 | Vliegen
    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17 | Manipuleren
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17 | Is snel met magie
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    Er kunnen geen Aigles-personen meer aangemaakt worden.


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yoëllina maria Consales


    Ik glimlachtte naar Yasmin.
    'In welk jaar zit je?' vraag ik nieuwsgierig terwijl ik een slok van mijn glas neem en een pluk haar achter mijn oor strijk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jade Scarlett Origliasso
    Ik kijk even naar Souf die tegen me dag zegt en glimlach dan. 'Doei Souf, tot later,' Een grijns kwam op mijn lippen en toen ik omdraaide en met Lily wegliep beet ik even op mijn onderlip. Souf is de enigste die een beetje normaal tegen mij doet, misschien omdat ik tegen de anderen te direct ben of zo? Ik weet niet... 'Zeg, je zit in Les Tigre toch? Welk jaar?' vraag ik aan Lily en ik vraag mezelf af of ze dat van net gezien had. Hopelijk niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yasmin Watson
    Ik keek Fedea gapend aan. 'Boven, heh?' Ik lachte onzeker. 'En ik zit in het tweede jaar,' zei ik tegen Yoëlla. 'Jullie?'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:13 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Tiara Noëlle Pofue.

    Ik voelde hoe ik van binnen steeds drukker werd. Ik sprong van het bankje af en liep richting buiten. 'Ik ga even naar buiten' Zeg ik tegen Fedea, wanneer ik langs haar loop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Yayde schreef:
    Yasmin Watson
    Ik keek naar Yoëllina en Fedea aan en voelde me opgelucht. Toen stelde iemand zich voor als Aminthe en keek me grijnzend aan. 'Lol, die nieuweling weet wel hoe ze aandacht moet krijgen!' lachte Aminthe. Even voelde ik me beledigd, maar ik wist dat het niet zo bedoeld was. Ik grijnsde terug en ging ergens zitten. Ik volgde met mijn ogen Fedea, die erg vrolijk scheen.


    Ik had het nog over Lily Devon, van MissSharp, maar ja, wat boeit het xD.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Caesar schreef:
    (...)

    Ik had het nog over Lily Devon, van MissSharp, maar ja, wat boeit het xD.


    [hahaha, sooorry ^.^]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Fedea

    "Ook tweedejaar," zeg ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yoëllina maria Consales

    Hmm, het 2e jaar. Zou ze dan niet alles en iedereen kennen? Maar daar schenk ik verder geen aandacht aan.
    'Het 1e jaar.' Grijns ik terwijl ik mijn glas even laat ronddraaien.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Soufian Nigel Prángé.

    'Doei Souf, tot later,' Hoor ik Jade nog zeggen, als ze wegloopt. 'Dit zit wel lekker' Zeg ik en kijk grijnzend naar Madison. 'Liam, het was jou idee, verzin jij maar iets' Zeg ik met een bescheiden glimlach.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie Jade Mirron

    'Wat denk je?' lacht de jongen. 'Hmmm,' ik bestuur de jongen even goed en laat mijn ogen over zijn lichaam glijden. Hij id best wel lang en gespierd, maar niet zoals de jongens in de 3e. '2e,' zeg ik, 'en...ik welk jaar zit ik?' vraag ik nu aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Othilie Favre
    "Dankje." Zei ze met een brede grijns. "Mijn gave is dat ik gevoelens van anderen kan beïnvloeden. Kijk maar."
    Woede laaide in me op en ik had zin om haar de huid vol te schelden ook al wist ik niet waarom. Zoals het opgekomen was, ging het gevoel ook zo weer weg.
    "In een ruzie is het altijd handig." Legde ze me uit terwijl ik naast haar wandelde. "Ik ben inderdaad eerstejaars, maar ik heb al veel geleerd van mijn oudere zussen."
    Ik was onder de indruk van deze gave en we wandelden even verder in stilte.
    "Wat is jou gave eigenlijk?" Vroeg ze plots.
    "Ik kan mijn zintuigen versterken. Ik had daarnet gehoord dat je op je tippen ging staan en je handen over de leuning liet glijden"
    We kwamen in mijn kamer aan en ik zette mijn koffers ergens neer. Samen gingen we in stilte naar beneden naar de eetzaal. Het was een aangename stilte totdat ik bedacht dat ik haar naam nog niet eens wist.
    "Ik heet Othilie en jij?"

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:16 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Lily Devon.
    "Zeg, je zit in Les Tigre toch? Welk jaar?" vraagt het meisje me. "Tweede jaar" antwoordde ik. "En natuurlijk in Les Tigres. Jij? Ik bedoel, welk jaar? Oh, en hoe heet je? En sorry als dat te veel vragen waren. Je mag ze ook een voor een beantwoorden." zeg ik hyper.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yasmin Watson
    Ik lach opgelucht. 'Mooi, dan heb ik in ieder geval iemand gevonden...' zeg ik en ik word rood toen ik me bedacht dat dat wel heel wanhopig klonk.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Fedea

    Ik lach.
    "Kan ik begrijpen. De nieuwe zijn is nooit makkelijk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madison Quin Prime.
    'Ciao Jade.' Zeggen ik en Souf tegelijkertijd. Ik zucht en raak vermoeid. 'Souf laat me d'r een onderuit ik ga wel op jou schoot zitten. Dit zit niet zo comfortabel.' Zeg ik met een vermoeide stem. Ik zucht. Hij was best zwaar maar dat was iedereen vergeleken met mij.

    Jason Quinten Happle
    ik loop de bieb uit met het boek dat ik wou lezen. Ik had niemand gezien of gehoord en liep naar buiten. Ik deed mijn zaklantaarn uit en liep de eetzaal binnen.


    I'm finally back, Finally after a Year break