• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.



    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17 | Toekomst zien in een spiegel
    - swaIIow | Matt Robinson | 18 | Vliegen
    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17 | Manipuleren
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17 | Is snel met magie
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    Er kunnen geen Aigles-personen meer aangemaakt worden.


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yoëllina maria Consales


    'Alsof jij het nooit alleen kan? Jij bent ook altijd in een groepje te vinden, hypocriet.' Zeg ik geïrriteerd tegen Soufian zonder op te staan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cassie Jade Mirron

    'Aw, kom je wéér voor je vriendje op? Alsof hij het niet alleen kan,' zegt Soufain met een grote grijns. 'Juist jullie Tigres zouden jullie mond moeten houden over dingen alleen doen want altijd als jullie iemand te grazen nemen doen jullie het in groepjes in plaats van in je eentje, stelletje lafbekken.' Sis ik. Ik laat een beker met drinken boven zijn hoofd zweven en draai die om waardoor Soufain ook nat wordt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte
    Ik werp een boze blik naar Souf, terwijl ik mijn vuisten bal. "Laat ons toch gewoon met rust." snauw ik.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 22:08 ]


    Take me to wonderland

    Brooke Phoenix ( Les Aigles )

    "Wat een rotkinderen." Zei ik meer tegen mezelf dan tegen de anderen.
    Ik concentreerde me op de kerel die de vloeistof over de blonde jongen had gegooid en liet hem een depressief gevoel krijgen waardoor zijn arrogante grijns van zijn gezicht ging.
    Ze zouden toch nooit merken dat ik het was aangezien Othilie tot nu toe de enige was die mijn gave kende.
    Na enkele minuten liet ik mijn gave weer met rust en draaide me om naar de blonde jongen.
    "Alles nog in orde?" Vroeg ik met een blik op zijn natte kledij gericht.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fáilte
    Ik draaide me naar het meisje naast me toe. Nog net kon ik een flauw glimlachje tonen. "Het gaat wel." Zei ik niet helemaal overtuigd van mezelf.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 22:10 ]


    Take me to wonderland

    Jason
    Ik grijnsde. 'Oke ik zal jou is wat laten voelen.' Mijn ogen kleurde grijns en ik grep de band van Fáilte en Soufian. Ik versterkte het als beste vrienden en ging uit mijn trance. Ik kreeg een glimlach en deed mijn wenkbrauw grijnzend omhoog.
    Madison
    Ik zag Jasons ogen grijs kleuren. Hij ging banden verbinden en ik wist al met wie. 'Kijk uit Souf!' Maar ik was al telaat hij was uit zijn trance.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yoëllina maria Consales

    Ik keek naar de jongen die "Kijk uit Souf!" riep om te kijken waar hij het over had. Toen ik zijn blik volgde facepalmde ik mezelf.
    Jup. Hier ging duidelijk iemand zijn gave gebruiken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Soufian Nigel Prángé.

    'Alsof jij het nooit alleen kan? Jij bent ook altijd in een groepje te vinden, hypocriet.' Hoor ik van een meisje aan de tafel. 'Juist jullie Tigres zouden jullie mond moeten houden over dingen alleen doen, want altijd als jullie iemand te grazen nemen doen jullie het in groepjes in plaats van in je eentje, stelletje lafbekken' Sist Cassie naar me en laat een beker over me een vloeien. 'Verfrissend' Zeg ik grijnzend en schud even met mijn zwarte haren. 'Laat ons toch gewoon met rust' Snauwde Fáilte en wierp me een boze blik toe. 'Nee, jullie reactie's zijn té leuk om te missen' Zeg ik grijnzend. Opeens voel ik een golf van depressie door mijn lichaam stromen en mijn grijns verdwijnt, maar de golf verdwijnt alweer snel en mijn grijns bleef weg. 'Kijk uit Souf!' Riep Madison, maar het was al te laat. Het voelde alsof Fáilte een van mijn beste vrienden was geworden. 'Sorry maat,' Zei ik automatische tegen hem en gaf hem een schouder klopje.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 22:15 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fáilte
    Vragend gleed mijn blik van Madison naar souf.
    Wat is er aan de hand?


    Take me to wonderland

    [WHAHAHAH, oke ik lag me rot achter mijn laptop xD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie Jade Mirron

    Ik zie dat Jason begint te grijnzen en ik kijk hem zuchtend aan. 'Jason, doe nou niet,' zeg ik. Madison kijkt Jason boos aan. Ik kijk haar even aan en zeg, 'ik zou maar niks proberen anders komt de hele school je geheimpje te weten,' bijt ik haar toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yoëllina maria Consales


    Met open mond kijk ik naar Soufian. Had hij zojuist sorry gezegd?
    Dat zou een Tigres nooit doen.
    'Wat is er gebeurd?' vraag ik in het algemeen en kijk naar de rest.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 22:17 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xTrustMex schreef:
    [WHAHAHAH, oke ik lag me rot achter mijn laptop xD ]
    [ik ook Jasons gave is best wel geniaal xad o ja Fáilte voelt niets alleen Souf ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Failte
    Helemaal van mijn melk gebracht, kijk ik Souf ongelovig aan.
    "Wat?"


    Take me to wonderland

    [G2G, slaaplekker iedereen! =)]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."