• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 27: Click till this one's filled.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (xD sorry)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mary

    Na een tijdje merk ik dat we er zijn. Ik trek mijn mouw over mijn pols en stap uit. Mijn tas houd ik veilig bij me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maya

    ik negeer wat hij vraagt en scheur een stuk van het jurkje en ik bind het om zijn snee om het bloed te stelpen.
    Ik krimp weer inelkaar door de steek in mijn maag en nu ook het kloppen in mijn keel van het sneetje wat er zit


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Ik ga, glee begind over 15 minuten ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi
    'Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk-' zing ik uitdagend terwijl ik naar het af kik kliniek huppel met een boze vader achter me aan


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (stik...tot morgen kel


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (ik ga off)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (ik dan ook maar)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (lonely, i'm mistah lonely. xD Sorry.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Michael lacht naar me maar ik ontspan pas wanneer we stil staan en de motor uit is.
    "We zijn er," zegt Michael een beetje overbodig.
    "Alleen Lynn is thuis. Ik hoop dat dat geen probleem is?"
    Ik flex mijn vingers om ze van de gordel los te krijgen terwijl ik glimlachend mijn hoofd schud. Net dan komt zijn zus buiten gelopen en ik zwaai meer even, niks doen lijkt me ook zo grof. Wanneer we uitstappen zie ik Mary aan haar mouw frunniken. Nu ik erover nadenk heb ik haar dit vaker zien doen.
    "Mims wat doe je nou toch steeds, zijn je armen te lang ofzo?" vraag ik nieuwsgierig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Maar oké, zullen we ophouden?" vraagt Kyle dan.
    "O-ophouden? Ophouden waarmee?" vraag ik een beetje in paniek.
    Ik snap niet goed wat hij bedoelt maar vrees het ergste.
    Ophouden met ons?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (nvm, Kyle zei nog iets d8 ik,:P)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    "Rustig. Het onderwerp." Zeg ik als ik zijn gezicht zie. "Ik bracht het verkeerd..." Zeg ik met een knalrood hoofd. "Sorry." Zeg ik en leg mijn hand op zijn been.

    (sorry voor opdringerigheid. Lol vreesd het ergste xD lol, wat erg. whaha sorry melug.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik kijk haar geschrokken aan.
    "Ehm, ja. Gewoonte, denk ik."
    Ik glimlach even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ze lijkt te schrikken van mijn vraag en ik trek mijn wenkbrauw op.
    "Ehm, ja. Gewoonte, denk ik." Ze glimlacht nerveus.
    Ik kan me niet herinneren dat ik haar dit voor vandaag vaker zien doen heb. Iloop naar haar toe en kijk haar recht in de ogen.
    "Heb jij stiekem pilletjes gestolen op de spoedafdeling?"

    Irial

    "Rustig, het onderwerp. Ik bracht het verkeerd."
    Hij begint te blozen en verontschuldigt zich waarop hij zijn hand op mijn been legt. Mijn tikker geeft zijn race op en begint terug normaal te slaan.
    Ik zak een beetje onderuit om te bekomen.
    "Oh man," zeg ik terwijl ik lachend mijn hand tegen mijn voorhoofd sla. "Ik dacht even-" ik kan mijn zin niet afmaken door het lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.