• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 27: Click till this one's filled.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik grinnik.
    "Neen, tuurlijk niet..."
    Ik sla lachend mijn arm om haar schouder
    "Gekke Charlie toch..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Je bedoeld- Nee!" Zeg ik en begin een beetje te lachen. "Never," Ik leg mijn hand op zijn borstkast. "Zo, overuren." Grinnik ik en schiet daarna ook in de lach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Ik loop naar de voordeur toe en maak hem onhandig open. Lynn kijkt naar mijn handen.
    "Vraag niets." waarschuw ik haar.
    Ze knikt braaf en loop samen met de jongen weg. Ik schop de deur open omdat mijn hand de klink niet kan vastpakken.
    "Treedt binnen." zeg ik lachend en ik loop naar binnen.
    Ik gooi mijn jas op een stoel ik de eetkamer.
    "Wa-" maar ik wordt onderbroken door een irritant piepje.
    Het is een sms van Donna. Snel open ik het.
    Ik kom vanavond langs. X Donna. Staat er in. Ik lach en druk de sms weg. Gezellig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Nee, tuurlijk niet. Gekke Charlie toch," zegt Mary terwijl ze een schouder om me heen slaat. Ik schrik op wanneer ik Michael de deur hoor open schoppen.
    "Treedt binnen."
    Ik volg hem naar binnen en zeg,
    "Nee, Michael, ik wil je niet helpen de deur open te doen," ik glimlach en rol met mijn ogen.
    "Wa-" hij stopt zijn zin en haalt zijn mobiel uit zijn zak.
    Blijkbaar is het grappig. Ik doe mijn jas uit en sta er een beetje onwennig mee in mijn handen. Ik kijk Mary fronsend aan met vragende ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Je bedoeld- Nee!" zegt Kyle met een glimlach. "Never."
    Hij legt zijn hand op mijn borstkas. "Zo, overuren," grinnikt hij waarop hij in lachen uitbarst. Ik leg mijn hand op de zijne zodat hij hem niet weg kan halen.
    "Ja, overuren," zeg ik serieus terwijl ik hem in de ogen kijk. "Elke dag, de hele dag."
    Voorzichtig breng ik mijn gezicht dichter bij het zijne. Hij mag beslissen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik hou mijn jas nog aan, terwijl Charlie de hare uitdoet.
    Ik beantwoord haar blik met eenzelfde blik, en haal onwetend mijn schouders op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    "Ja, overuren. Elke dag, de hele dag." Hij brengt zijn gezicht dichter bij mijne. Okay do. Ik druk mijn lippen op zijne en sluit even mijn ogen, even wil ik vergeten waar we zijn, en genieten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik sluit mijn ogen zodra ik zijn lippen op de mijne voel. Ik neem zijn gezicht vast in mijn handen en schuif wat dichter naar hem toe terwijl ik door mijn neus diep ademhaal omdat ik er even duizelig van word.
    Ik grinnik tegen zijn lippen aan wanneer ik merk dat mijn hart weer een heel eindje sneller gaat kloppen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (mense me ogen vallen uit hun eigen dicht. :S. Ik w8 nog een reactie en dan ga ik slapies doen, alvast truste. :))


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    "Kijk, gaat ie weer." fluister ik tegen zijn lippen aan en grinnik ook. "Voel." Ik pak een van zijn handen en leg hem op mijn borstkast. "Mijne ook." Zeg ik en grijns tegen zijn lippen aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Kijk, gaat ie weer," fluistert Kyle waarop hij zelf ook grinnikt.
    "Voel," zegt hij terwijl hij een van mijn handen neemt en hem op zijn borstkas legt. "Mijne ook," grijnst hij tegen mijn lippen aan.
    Ik maak een vuist van mijn vingers zodat ik een stuk van zijn t-shirt vast heb en trek hem zo nog wat dichter tegen me aan.
    "Sshh," fluister ik tegen zijn lippen aan waarop ik hem opnieuw kus.
    Plots begint het pijpenstelen te regenen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Slaapzacht ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charlotte

    Plots hoor ik de regen tegen het raam kletteren en kijk op. Ik laat mijn jas vallen en loop naar de ruit om naar de vallende druppels te kijken. Ik sluit me even af voor alle geluid behalve het getik.
    Regen helpt me altijd kalmeren tot op het punt dat ik ervan gehypnotiseerd zou raken.
    "Mama, mama! Waarom regent het?"
    Een kleine versie van mezelf rent naar een prachtige blonde vrouw om bij haar op schoot te kruipen. De herinnering van mijn moeder trekt mijn kleine ik tegen zich aan en begint zacht te wiegen.
    "Dan huilen de engelen, lieveling. Als je heel stil bent kun je horen hoe hun tranen op de aarde neerkomen."

    "Niet de engelen, maar mijn hart," fluister ik tegen niemand in deze ruimte. Zachtjes begin ik missing you te zingen.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 23:17 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk naar Charlie.
    "Wat zei je?" vraag ik stil.
    Dan hoor ik dat ze zacht begint te zingen, en ik sla troostend mijn armen om haar heen.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 23:19 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik voel zachte armen om me heen en beeld me in dat het die van mijn moeder zijn. Ik probeer opnieuw haar stem te horen, de geur die altijd aan haar vasthing opnieuw te ruiken. Ondertussen blijft de melodie gewoon uit mijn mond stromen. Er stromen tranen langs mijn wangen en ik breng mijn hand naar mijn hals om haar kettinkje aan te raken. Ik sla in paniek wanneer ik niks voel.
    Mijn ketting! De Greys!
    Ik duw Mary van me af en zet het op een rennen, ik moet koste wat het kost die ketting terug halen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.