• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 27: Click till this one's filled.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle

    Ik knik, ik ben het er wel mee eens. "Ik ook..." Zeg ik zachtjes. "Maar zag je net hoe ze in het lokaal reageerden?" Ik kijk hem voorzichtig aan. "Het weglopen was niet voor jou, maar voor hun, hun reacties."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    levi's vader... ik kijk angstig naar de man.
    hij staart naar levi en drukt het mes harder tegen mijn keel, ik kreun en kijk smekend naar de jongens


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Michael
    Ik stap mijn auto in en pruts even met de sleutel.
    "Zo," zeg ik als het eindelijk is gelukt.
    "Moet ik jullie afzetten bij jullie werk of drinken we eerst wat bij mij?" vraag ik aan de meisjes.
    Ik rij ondertussen van de parkeerplaats af. Dit gaat best goed met verbonden handen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [volgens mij André Arja!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Neen want Levi ligt daar op de grond, lees maar hijs door deur gebeukt)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (huh?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Faal. Ikdenk dat ik met André stop, het is te veel voor me. :S]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ((huil))


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (ja jullie staan daar bijde)
    Maya

    ik voel een traan over mijn wang lopen is dit het dan?
    ik staar naar André


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (nooooos!!!! nee nee nee doe je niet! ik doe alleen mee om andré en levi!)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:45 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    'Pap hou op!' zeg ik hard op, 'je bent weer dronken' zeg ik in de hoop hem achter me aan te krijgen zoals hij meestal doet


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya

    ik hoor hem grommen en de druk op mijn keel verlicht.
    "André!" roep ik wat is er met hem? ga door levi...

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:50 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Irial

    "Ik ook... Maar zag je net hoe ze in het lokaal reageerden?" zegt hij voorzichtig. "Het weglopen was niet voor jou, maar voor hun, hun reacties."
    Ik kijk hem even aan en kan een lachje niet onderdrukken.
    "Kyle, volgens mij moet je je oren eens laten nakijken, de meerderheid was ons aan het aanmoedigen," grinnik ik.
    En de minderheid kan me niet deren.

    Charlotte

    Om zijn trots niet te krenken laat ik Michael maar even sukkelen met de sleutel terwijl ik mijn veiligheidsgordel vastklik.
    "Zo, moet ik jullie afzetten bij jullie werk of drinken we eerst wat bij mij?" vraagt hij terwijl hij de parkeerplaats afrijdt.
    Er is niks ergs aan de hand, je hebt al zo vaak in een auto gezeten sinds het ongeluk. Michael weet wat hij doet, hij laat je niks overkomen. Er gaat niks gebeuren, je raakt veilig op je bestemming. Dat hij zijn handen in het verband heeft wil niks zeggen. Dit komt helemaal goed.
    "Eh, we moeten er pas om acht uur zijn, dus we hebben nog wel even," zeg ik met bevende stem. "En ik heb best wel dorst."
    Doe voorzichtig, doe voorzichtig, doe voorzichtig.
    Onbewust grijp ik mijn gordel vast.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    André

    Ikk ijk naar Levi's vader, de druk op Maya's keel word verlicht. Ik zuch, maar zie dat Levi's vader Levi in het viesier krijgt. Ik wacht op het goede moment, dan kan ik
    [Oke oke]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    'Heb je je slaafje niet gemist? ik ben best lang weg geweest he? jaha wel een hele dag, en je leeft nu vast in je eigen troep. en je kon de telefoon zeker niet vinden he?' Zeg ik kinderachtig en sta alvast op om weg te rennen. Ik was alleen vergeten dat ik mijn dwangbuis nog aan had ik keek over mijn schouder naar het open staande raam achter me en doe een stap naar achteren


    "Find peace in who and what you are." — Saphira