• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    -
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:01 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    Fáilte knikt alleen maar een beetje en ik bijt even op mijn lip. 'Ik hoop dat je nu geen hekel aan me hebt en dat we vrienden kunnen blijven,' zeg ik weer zachtjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary

    Ik sluit mijn ogen en probeer te ontspannen.
    "Ik droomde dat iedereen het wist. En toen ging iedereen ons martelen, van de Tigres."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    'Ik hoop dat je nu geen hekel aan me hebt en dat we vrienden kunnen blijven,' zegt ze zachtjes.
    "T...Tu," Ik adem even in een uit. "Tuurlijk niet. Zou nooit een hekel aan je kunnen hebben." Zeg ik stilletjes.


    Take me to wonderland

    Ganz Pitrómon.
    'Bekijk het dan eens van de positieve kant, maak er gebruik van. Raas eens lekker uit in de bossen of jaag de mensen de stuipen op het lijf.' zeg ik. Ik bijt op mijn nagels en loop vervolgens weer haar kant op.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cassie
    "T...Tu...Tuurlijk niet. Zou nooit een hekel aan je kunnen hebben.' zegt Fáilte stilletjes. Ik kijk hem even aan en glimlach voorzicht en sla dan mijn ogen weer neer. 'Ik ehmm ga er maar weer vandoor,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Soufian Nigel Prángé.

    Ze gaat met haar hand in mijn onderbroek en aait over mijn lid. Even rkast ze met haar nagel over mijn eikel en grijnst naar me. 'Jij ook' Zegt ze grijnzend en een kreun verlaat mijn mond. Ik hou van dit meisje wat ze ook doet of gaat doen. Ik trek haar slipje uit en gooi hem weg. Ik bekijk haar weer van top tot teen. Ik kan mijn ogen gewoon niet van haar afhouden netzoals mijn handen, die over haar hele lichaam heen glijden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Valentina Rush
    Bekijk het dan eens van de positieve kant, maak er gebruik van. Raas eens lekker uit in de bossen of jaag de mensen de stuipen op het lijf.' ik til mijn wenkbrauw op. Als hij naar voren stapt kijk ik hem wantrouwig aan. 'Zo ben ik niet. Ik ben. Hoe zeg je dat? Wel aardig?' Zeg ik grommend. Hoe durfde hij.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fáilte

    Ik knik. "Ok,"
    Ook ik laat mijn zicht naar de grond glijden. "Zie je wel weer." mompel ik.


    Take me to wonderland

    [Eten zo terug]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ganz Pitrómon.
    Ik zuchtte en hief mijn handen in de lucht. 'Ach meid, dan moet je het zelf maar weten hoor.' ik kik haar aan en draai me om. Dan loop ik de school weer in.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Thimo Parker.
    'Dat zal nooit gebeuren.' zeg ik en wrijf even in mijn handen. 'Nooit,' en ik sluit mijn ogen weer.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik neem zijn handen in de mijne.
    "Heb je het koud?" vraag ik bezorgd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    'Ik zie je wel weer,' mompelt Fáilte terwijl hij naar de grond kijkt. 'Doei,' zeg ik zacht en loop weg. Een paar gangen verderop laat ik me op de grond zakken en ga tegen de muur zitten met mijn ogen gesloten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker.
    'Nee hoor.' Ik had het juist heet, stik heet. Ik voelde me zo ongemakkelijk naast het meisje van mijn dromen, en dan zeker in één bed.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik glimlach en druk een kus op zijn lippen. Ik laat hem enkele seconden duren, en kijk hem dan even aan terwijl ik mijn hoofd schuin hou.
    "Waar denk je aan?" fluister ik nieuwsgierig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.