• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    -
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:01 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tiara Noëlle Pofue.

    Ik huppel door de gang als ik Cassie tegen een muur op de grond met haar ogen gesloten zie zitten. 'Ik zie een meisje dat opgevrolijkt moet worden' Zeg ik en plof naast haar neer. 'Whats wrong?' Vraag ik en kan met moeite mijn glimlach onderdrukken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie
    'Whats wrong?' vraagt Tiara die naast me komt zitten. 'Fáilte en Jason,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Fáilte en Jason' Mompelt ze. 'Aha,' Mompel ik bijna onhoorbaar, 'Fáilte heeft het dus verteld?' Vraag ik, ookal weet ik het bijna zeker.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Moet naar de tkd, dus ik zie jullie straks weer rond een uur of 10. :p Byez!]


    Take me to wonderland

    Cassie
    'Fáilte heeft het dus verteld?' Ik knik, 'het ging alleen niet zo als gepland enne ehm om een lang verhaal kort te maken: Ik en Fáilte hebben gezoend en Jason heeft ons betrapt'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Het ging alleen niet zo als gepland, enne, ehm, om een lang verhaal kort te maken: Ik en Fáilte hebben gezoend en Jason heeft ons betrapt' Zegt ze nadat ze even heeft geknikt. 'Eh, dit gaat weird klinken, maar mag ik lezen wat er is gebeurd? Om je vragen te besparen' Vraag ik voorzichtig. Ik zou nooit zonder toestemming te vragen, de gedachte van mijn vrienden lezen, behalve als ze zeggen dat er niets is, maar ik het wel merk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Thimo Parker.
    Ik bloos licht, voor zover ik nog roder kan worden. 'Aan jou...' zeg ik en glimlach ik zoen haar zachtjes terug. 'en jij?' zeg ik glimlachend.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik glimlach.
    "Aan ons," zeg ik zacht en bijt zachtjes op zijn lip.
    Ik ga op zijn schoot zitten, met een knie langs beide kanten van zijn heupen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    'Eh, dit gaat weird klinken, maar mag ik lezen wat er is gebeurd? Om je vragen te besparen' Ik kijk Tiara even aan en knik, 'is goed,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker.
    'O-oké.' zeg ik stotterend. Ik leg mijn armen op haar benen en weet niet goed wat te doen. 'Ben je alweer uitgeslapen?' vraag ik terwijl ik op mijn lip bijt.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik knik zachtjes en glimlach.
    "Het gaat wel."
    Ik druk een kus op zijn lippen en neem zijn gezicht in mijn handen.
    "Je bent echt zo schattig."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Is goed' Zegt ze en knikt even. Ik concentreer me op haar gedachte en krijg een lading gedachtes over me heen. 'Hoe is het met Fáilte nu?' vraag ik, wanneer ik de gedachtes op een rijtje heb gezet. Ik vind het erg voor hun alle drie, maar ik heb voorgesteld aan Fáilte dat hij het moest zeggen en nu voelt hij zich vast vreselijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Thimo Parker.
    'Maar jij bent mooier. Perfecter.' zeg ik terwijl ik haar terug kus en mijn armen om haar rug heen sla. Ik buig me voorover en kom vlak voor haar neus tot stil stand.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik druk een plagend kusje van amper een seconde op zijn lippen en kijk hem glimlachend aan. Ik leg mijn handen op zijn schouders, en laat ze over zijn borstkas glijden. Voorzichtig neem ik zijn bril van zijn neus.
    "Zie je nog genoeg?" fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    'Hoe is het met Fáilte nu?' Ik bijt op mijn lip, 'volgens mij is hij teleurgesteld...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered