• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    -
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:01 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Lisanne, had je al gereageerd?XD]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Failte

    Ik haal opgelucht adem als jason Cassie een knuffel geeft. Het ziet ernaar uit dat ze geen ruzie gaan hebben.
    Een klein lachje van opluchting verschijnt op mijn gezicht, maar voel me nog steeds schuldig. Langzaam ga ik naar Jason.
    "Jason, het spijt me zo erg," fluister ik.


    Take me to wonderland

    [Bij wie kan ik inspringen?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cassie
    'Hee niet huilen. verliefd wordt je daar kan je niets aan doen en dat dat er nu 2 tegelijkertijd zijn kan jij niets aan doen.' glimlacht Jason en hij geeft me een kus op mijn neus. Hij laat me los een kijkt me aan. Ik glimlach voorzichtig en sla dan mijn ogen neer. Ik heb het lef niet om nu in zijn ogen te kijken. Dan bedenk ik me ineens iets, 'wist jij dat Fáilte mij leuk vind?' vraag ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lily
    Geloof me, je wilt hem echt niet als broer hebben,' zegt Jade.
    'Waarom niet?' vraag ik haar, 'Hij lijkt mij wel aardig, maar ik ken hem natuurlijk nog niet zo lang als dat jij hem kent. Ik ken hem namelijk op precies te zijn nog maar een paar ogenblikken. Maar de eerste indruk is blijkbaar de belangrijkste, niet waar?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Tiara loopt ergens op de gang. :D ]

    Soufian Nigel Prángé.

    Ze likte over mijn lippen en langzaam, maar genietend, opende ik mijn mond. Onze tongen vonden elkaar en speelden een passievol liefdesspel. Ik legde mijn armen rond haar middel en liep langzaam naar voren, richting haar kamer. Wanneer we binnen waren, sloot ik met een hand de deur, maar bleef zoenen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xDesire schreef:
    [Lisanne, had je al gereageerd?XD]


    [Ja, eerste pagina:Y)]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 17:14 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fay Valentina Rush
    Ik grinnik. Ik geef hem een perfect zicht zodat hij ieder detail kon zien. 'Kijk nog is.' Zeg ik met een glimlach. Ik kon ook inzoemen of uitzoeken door mijn ogen te verbeteren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    xZaynatic zei op 18 jan 2012 - 15:16:
    Kan je misschien vragen of mijn 2 personages eruit mogen, ik heb echt geen tijd meer.


    Helaas, dit schreef zij in mijn gastenboek..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mary

    Ik grinnik en trek hem mee neer op het bed.
    "Jij je zin en ik mijn zin," zeg ik grijnzend, waarna ik hem lief aankijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Caesar schreef:
    (...)

    [Ja, eerste pagina:Y)]



    [Pag. 4, heb ik op gereageerd =D]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Thimo Parker.
    Ik grijns en schuif dicht tegen Mary aan. 'Oké zo?' vroeg ik licht onzeker. Ik sla mijn arm over haar buik en sluit mijn ogen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jason Quinten Happle
    'wist jij dat Fáilte mij leuk vind?' vraagt ze dan opeens. Ik schrik niet van de vraag ik wist dat ze het ging vragen. Ik kijk even naar beneden. 'Ja, maar Pas toen ik je zoende. Ik zag in zijn ogen de pijn en verdriet, maar ik kon niets vertellen omdat Madison ons martelde en ik opeens iemand moest helpen en toen waren jullie hier al.' Zeg ik bekennend. Ik keek haar aan. 'Geeft niet Fáilt je wordt verliefd en je kan er niets aan doen.' Zeg ik met een glimlach.

    Madison Quin Prime
    Hij tilde me een soort van op en bracht me naar mijn kamer hij sloot de deur, maar kuste verder. Ik liet even lis en keek naar de deur. 'Clowesera.' Zeg ik mompelend. Zo kon niemand wat horen of naar binnen. Ik keek hem aan en beet op mijn lip. Ik kuste hem weer op zijn mond en weer gingen onze tongen door met het liefdes spel.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aminthe

    'Niet aardig,' zeg ik met een pruillipje, en loop naar mijn kamer om de brief te halen. Ik open hem onvoorzichtig waarbij ik de brief zelf scheur.
    Ik lees hem vluchtig door.
    'Bluh, we moeten onze spullen nog laten controleren. Of we niks gevaarlijks bij ons hebben of zo. En alle schoolregels staan erin. Niets bijzonders dus.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ganz Pitrómon.
    Ik glimlach vet als ik merk dat ik de duif opeens haarfijn zie. 'Vet. Ik zal mijn gave maar niet gebruiken.' zeg ik licht grijnzend, alhoewel...


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."