• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    -
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:01 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fay Valentina Rush
    Ik verbeter mijn gehoor als Casse met Fáilte wegliep. Omdat ik je zo fantastisch vind. Je bent mooi, grappig, lief en wat weet ik nog allemaaln" Blère Fáilte eruit. "En sinds vier maanden geleden maak je mijn hele hoofd gek." fluisterde hij dat ik het nauwelijks verstond. Ik stopte de tranen en tekende verder tot de kaars klaar was. Ik pakte kleurtjes en tekende mezelf. de kleuren zeiden hoe ik me nu voelde...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassie Jade Mirron
    "Waarom? Omdat ik je zo fantastisch vind. Je bent mooi, grappig, lief en wat weet ik nog allemaal. En sinds vier maanden geleden maak je mijn hele hoofd gek. Ik hou gewoon zoveel van je,' Fáilte gaat steeds zachter praten. Ik voel tranen in mijn ogen prikken. 'Fáilte,' zeg ik zacht, 'waarom heb je het niet eerder gezegd? Nu...Ik...Ja-' Ik kan Jason's naam nog net optijd inslikken.

    [ik schakel even over op mobiel]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 22:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    "waarom heb je het niet eerder gezegd? Nu...Ik...Ja-"
    "Ik kon het niet..." Fluisterde ik, maar liet nu de eerste tranen over mijn wangen lopen. "Waarom zou je met iemand als mij samen willen? Was hetgene dat altijd door mijn hoofd ging." Snikte ik. Ik probeerde hopeloos mijn tranen weg te vegen, maar ze werden meteen weer vervangen door nieuwe. Met een betraand gezicht keek ik haar aan. Ondertussen liet ik de zon verdwijnen achter grijze wolken en even later kletterde dikke regendruppels tegen de ramen.


    Take me to wonderland

    [Me is going, Sorry Mary, maar je zult de nacht door moeten blijven liggen. ^^]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cassie Jade Mirron
    Ik veeg een traan weg die over Failte's wang loopt. 'Waarom zou ik niet samen met jou willen zijn? Het is nu alleen nogal ingewikkeld' ik merk dat het buiten begint te regenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    De zachte hand van Cassie veegt een traan van mijn wang. Bij de aanraking gaat een rilling door mijn lichaam. "Waarom zou ik niet samen met jou willen zijn?" Vraagt ze nu. Ik haal mijn schouders op. "Wie zou het wel willen?" Om een volgende stortvloed van tranen te verbergen, laat ik mijn hoofd zakken. "Je houdt heel erg veel van Jason, is het niet?" Krijg ik net over mijn lippen.


    Take me to wonderland

    Cassie Jade Mirron
    Ik bijt op mijn lip, 'ik weet niet, ik bedoel...ik ben in de war...' Ik knipper even met mijn ogen om de tranen te bedwingen, 'ik ken jou en Jason allebei al sinds ik hier op school zit. En nu ineens...vinden jullie me allebei leuk...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Ik zie hoe ze probeert haar tranen te bedwingen. Een krop vormt zich in haar keel. "Sorry,' murmel ik bedroefd. "Ik wou je niet in de war brengen, of je laten huilen." Even kijk ik haar recht in de ogen, maar wend me dan weer van haar weg. "Waarom moet ik ook alles zo over hoop halen?" Mompel ik eerder tegen mezelf.


    Take me to wonderland

    Cassie Jade Mirron
    'Je haalt niks overhoop,' zeg ik zacht terwijl ik mijn hand op zijn arm leg. 'Het is gewoon verwarrend.' Ik voel eeen traan over mijn wang glijden en veeg het snel weg. Ik vraag me af of Jason weet wat Failte voor me voelt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Een warm gevoel glijd langs mijn arm als ze haar hand op mijn arm legt. Al snel verspreidt het zich over mijn hele arm. Ik geef haar een flauwe glimlach. "Ik wil niet dat je huilt." Zeg ik zacht als ik een traan over haar wang zie glijden.


    Take me to wonderland

    Cassie Jade Mirron
    'Nou ik wil ook niet dat jij huilt en dan doe je ook bijna,' zeg ik koppig. Ik doe een stap naar voren en geef Failte een knuffel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    "Nou ik wil ook niet dat jij huilt en dan doe je ook bijna," Ik glimlach even waarbij ik snel een eenzame traan wegveeg. Plots geeft ze me een knuffel, en de warmte van haar lichaam geeft me het gevoel dat ik eventjes zweef. Ik sla ook mijn armen om haar heen en leg mijn hoofd op het hare. Ondertussen hielden vlindertjes in mijn buik een botsautowedstrijd.


    Take me to wonderland

    Cassie Jade Mirron
    Failte slaat zijn armen om me heen en legt zijn hoofd op die van mijn. Ik voel een lichte rilling door mijn rug gaan en voordat ik het door heb druk ik zachtjes mijn lippen op die van hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Verbaasd voel ik plots de lippen van Cassie op die van mij. Mijn adem wordt zwaarder en onregelmatig. Zonder nadenken ga ik in op de kus. Opeens voel ik me de gelukkigste jongen van de hele wereld.


    Take me to wonderland

    Cassie Jade Mirron
    Failte gaat in op de kus. Ik trek hem steviger tegen me aan en ga met mijn hand door zijn haar.Ik voel een raar gevoel in me buik en vergeet Jason even,


    To the stars who listen — and the dreams that are answered