• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    -
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:01 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    Ik begin zacht te snikken en sta recht.
    "Ik wil even alleen zijn," zeg ik zacht en ik laat haar achter.
    Hoe kan ik Thimo onopgemerkt laten weten dat ik hem wil zien? Of beter niet. Want dan zou ik hem alles moeten vertellen, en had ik ook ruzie met hem. Waarom moet ik ook weer zo moeilijk doen? Ik dwaal wat door de gangen en zie Thimo staan met dat meisje van daarstraks.


    Fedea

    "Daar zul je haar hebben," zeg ik zacht en knik naar Mary die de gang komt ingelopen.
    "Ik ben weg, red jezelf," fluister ik met een grijns en ik loop weg.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 14:25 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Samenvatting? En waar zijn mijn personage's nu? :3 Als ik dat weet zal ik antwoorden.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    (Met wie kunnen Jade en Daniël praten, of whatever?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Thimo Parker.
    Ik kijk om en zie Mary staan. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes, ze ziet er moe uit. 'Doei.' mompel ik naar Fedea zonder mijn blik af te wenden. Ik schuifel voorzichtig naar haar toe. 'Ben je zwanger?' floep ik eruit voor ik er zelf erge in heb. Snel sluit ik mijn mond en kijk naar mijn handen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    "Ben je zwanger?"
    Ik kijk hem met grote ogen aan. Ik had een wel iets subtielere begroeting verwacht.
    "Ehm, wat?"
    Ik frons mijn voorhoofd en neem zijn arm vast.
    "Kom, niet hier."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Zonder na te denken laat ik me door haar mee trekken, mijn blik op haar buik gericht. Ze trekt me door gangen en ik heb geen idee waar ze me heen zal brengen, bibliotheek?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik neem hem mee naar een leeg lokaal en laat me uitgeput tegen de deur zakken wanneer ik ze op slot heb gedaan.
    "Wat zei je daarnet? Ik, zwanger?"
    Ik kijk hem niet-begrijpend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lily
    Helemaal alleen liet Mary me achter, waarna ik naar de eetzaal vertrok en Jade tegen kwam.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thimo Parker.
    Ik laat mijn haar voor mijn ogen zakken. Ik voel me schuldig dat ik dat van haar dacht. 'Dat zei Fedea...' gebruikte ik als slap excuus, eigenlijk stond ik hier nu glashard te liegen...


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    "Wie?"
    Ik wapper even met mijn hand.
    "Ach, laat ook maar. En nee, ik ben niet zwanger."
    Ik probeer op te staan, maar voel mijn spieren niet meewerken, dus ik blijf zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Voorzichtig ga ik naast haar zitten. ik keek vooruit, naar een leeg school bord. 'Sorry.' zei ik zachtjes. Ik sluit mijn ogen en laat mijn hoofd geluidloos op haar schouder vallen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik zucht.
    "Het geeft niet. Maar ik wilde je eigenlijk spreken," zeg ik zacht.
    Ik neem zijn hand vast en verstrengel mijn vingers met de zijne. Vanbinnen word ik helemaal warm en week.
    "Ik ben daarnet flauwgevallen," fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daniël
    Ik trok haar mee. 'Waar gaan we naartoe?' 'Leerlingen kamer.' Zei ik op een normale toon, maar ik bleef net zo snel doorlopen. Totdat er een meisje aankwam die bij mijn zus stopte, en ik liet haar arm los. 'En, wie is deze dame?' Ik grinnikte.

    Jade
    Daniël trok me mee en ik nam snel mijn boek mee, die ik in mijn tas propte. 'Waar gaan we naartoe?' 'Leerlingen kamer.' Antwoordde hij terug, maar liep net zo snel door. Ach, ik zal hem laten op dit moment. Lily kwam eraan lopen en keek me even aan, waardoor ik haar begroette. 'En, wie is deze dame?' Ik sloeg mijn broer met een onnozele blik op mijn gezicht, geïrriteerd rolde ik daarna mijn ogen en keek naar Lily. 'Lily, dit is mijn halfbroer Daniël, hij is een vierdejaars en echt een loser.' Ik rolde mijn ogen, maar ik zag mijn broer grijnzen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lily
    'Lily, dit is mijn halfboer Daniël, hij is een vierdejaars en echt een loser,' stelde haar broer voor.
    'Aangenaam,' zei ik droog, 'zal ik je dan misschien redden van je broer door met een van jullie te gaan wandelen, of zijn jullie liever bijeen?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thimo Parker.
    Ik was ook zo egoïstisch, dat wist ik en ik had er niet eens naar gevraagd. 'Oh, echt?' zeg ik terwijl ik me best doe om geschokt te kijken. 'Gaat het met je?' vraag ik. Ik geef haar een zachte zoen op haar lippen en kijk haar dan weer aan.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 14:59 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."