• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    -
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:01 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    De vingers van Cassie wurmen zich door mijn haar het voelt zo goed.
    Mijn ene arm sla ik rond haar middel, en met mijn andere hand streel ik over haar wang. Ondertussen kus ik haar gepassioneerder. Mijn neusgaten vullen zich met haar geur, waardoor een ik een zachte kreun laat horen.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Failte slaat zijn ene arm rond mijn middel en met zijn andere hand streelt hij over mijn wang waardoor ik rilling krijg. Ik hoor dat Failte zachtjes kreunt en ik laat mijn tong over zijn lippen glijden en druk me nog steviger tegen hem aan. Ik voel hoe zijn hand rond mijn middel langzaam afzakt naar mijn billen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Wanneer haar tong over mijn lippen glijd, open ik langzaam mijn mond zodat haar tong mijn mond kan binnengaan. Onze tongen raken verwikkeld in een soort liefdesspel. Wanneer ze zich steviger tegen me aandrukt, kan ik het niet laten om mijn hand te laten afzakken naar haar billen. Ze staat nu zo dicht tegen me aan dat ik haar hart ritmisch voel kloppen.

    [Sorry, I have to go. Ö Fáilte en Cassie zullen even een nacht lang moeten tongen. x'D]


    Take me to wonderland

    Cassie
    Onze tongen raken in elkaar gewikkeld. We drukken zogoed als kan nog steviger tegen elkaar aan en ik voel de wartme van zijn lichaam. Een zachte kreun ontsnapt uit mijn mond als Failte zachtjes in mijn lip bijt.

    [Haha ik moet ook maareens slapen :p tot morgen!]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Gaat lekker met die liefde hier xD)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Soufian Nigel Prángé.

    'Binnen' Hoor ik zacht en schor. Langzaam doe ik de deur open, stap de kamer in en sluit hem weer. 'Madison.. Het spijt me..' Breng ik uit en een zucht verlaat mijn mond. Ik sla mijn ogen even neer en kijk dan naar haar gezicht dat in een kussen is gedrukt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fáilte

    Ik hoor haar zachtjes kreunen wanneer ik op haar liep bijt. Even kan ik het niet laten om te glimlachen, waarna ik verder doe en weer haar mond binnendring. De kamer was gehuld in duisternis en Cassie was de enige die ik nog goed kon waarnemen. Ik ben zo erg verliefd, zo erg. Mijn andere hand gaat van haar wang naar haar achterhoofd, en duw er zachtjes tegen.


    Take me to wonderland

    {waar kan ik inspringen?}


    Tijd voor koffie.

    Jason Quinten Happle
    Ik voelde dat mijn blaas vol liep en ik liep door de eetzaal naar de hal. Ik keek om me heen voor welke weg ik zou kiezen en ik zie Fáilte en Cassie zoenen. Een kreun komt over Cassie's Lip en over Failte's lip. Ik slik een brok in mijn keel weg, maar blijkbaar iets te hard.

    Madison Quin Prime
    ik hoor de deur open en dicht gaan. Ik slik. Please wees Soufian en immiteer Soufian zijn loopje..
    'Madison.. Het spijt me..' Hoor ik Soufian uitbrengen met een zucht. Ik slik het was dus Soufian. Verkeerd gegokt. Het spijt me? HET SPIJT ME?! met het spijt me kan ik niets. Nog steeds niets. Maar hij had spijt dat hij met Mary ging? Niemand had daar spijt van. 'Wat wil je?' Vraag ik bot schor en met een overslaande stem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yoëllina maria Consales

    [welke fucking brief xD?]

    Ik grijns naar Aminthe. 'Nope, zelf lezen.' Zeg ik met een nep duivels glimlachje en kijk over haar schouder mee.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Eigenlijk staan ze in een lege kamer :p maar laat maar zo]
    Cassie
    Failte's hand glijd van mijn wang naar mijn achterhoofd en duwt er zachtjes tegen. Op de achtergrond hoor ik iemand zijn keel schrapen maar ik trek me er niks van aan. Ik maak mijn lippen los van die van hem en geef hem kleine kusjes van zijn mond naar zijn hals.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ok. Ik reageer vanmiddag ofzo wel ff. Ik moest echt vanalles bijlezen man. D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Soufian Nigel Prángé.

    'Wat wil je?' Vraagt ze bot met een overslaande stem. 'Ik wil dat je weet,' Ik pauzeer even, zucht dan en sla mijn ogen even neer. 'Ik wil dat je weet, dat ik.. Dat ik je geen pijn wilde doen' Zeg ik zacht en kijk naar de grond. 'Souf? Waarom zeg je het niet gewoon?' Vraagt een stemmetje in mijn hoofd. 'Ik kan het niet' Beantwoord ik hem met mijn gedachte, 'Ik kan haar niet vertellen dat ik haar leuk vind'.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fáilte

    Plots laat ze haar lippen los van de mijne en begint kleine kusjes in mijn nek te geven. Ik ril en kreun tegelijk. Dat was absoluut mijn gevoelige plek. Het begeef me in de zevende hemel, waardoor ik het geschraap achter me bijna niet hoor.


    Take me to wonderland

    [Goed, ik weet geen eens meer wat ik aan het doen was, maar ik verzin wel wat.]
    Jade
    Ik at mijn eten op en keek even naar het tafereel dat er gebeurde. Mary riep, viel om - net zoals Lily trouwens - en werden weggedragen door Liam en Souf. Daar zou vast wel wat trammelant van komen, maar als ik er maar niet tussen zou hoeven komen. Dan vind ik alles wel best. Al moet ik eerlijk zeggen dat Mary erg veranderd is, vroeger was ze echt een bitch. Mijn boek lag open op de eettafel en ik las nog wat bladzijdes, maar tegelijkertijd zag ik mijn broer ook soms 'nee' schudden. 'Dude, wat wil je dan?' Vroeg ik op een rare, maar opzich normale toon.

    Daniël
    Ik gaf Mary een stukje, maar daarna begon ze gelijk te schreeuwen naar de andere Les Tigres. Goed, ze waren inderdaad wel een beetje kinderachtig bezig. Dit waren geen grapjes meer. 'Dude, wat wil je dan?' Zei Jade, nadat ik even naar haar keek en glimlachend 'nee' schudde. 'Nou, ten eerste,' En ik pakte behendig haar boek af en sloeg het dicht. 'Dat jij dat boek eens weg legt. Eigenlijk ben jij best morbide, zus.' Haar blik werd donkerder en ze begon te grijnzen, 'Je wilt niet weten... Ik kan nog meer morbide zijn, broer.' Goed, ze wilde me dus weer bevriezen. 'Laten we nou even wat anders gaan doen met onze luie Zondag,' En ik trok haar mee naar de leerlingenkamer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.