• Ik moest voor LB een poster maken voor een Deodorant genaamd Smell..
    We moesten een reclame truc gebruiken -Ik gebruikte de truc; beroemde mensen-.
    En we moesten een slogan bedenken met de naam Smell erin.
    Mitchje, nog bedankt voor het beteren van me gebrekkige Engels.
    En ik heb het in word gedaan ;D alleen plaatjes wat bewerkt in Photofiltre. net zoals de tekst. Anders kreeg ik hem niet zo -.-

    Maar, dit is hem geworden;


    Grotere versie

    Wat vinden jullie ? ;D

    [Ik moet nu nog 1 maken voor de vrouwen.. Dus, wie weet er slogan voor dat en een beroemd persoon die ik er voor kan gebruiken ? ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind hem mooi.
    Maar... is dat niet zo´n beetje de slogan van Axe? En het Engels van de slogan is niet al te best. ;x


    I am an idiot, I move.

    Krach schreef:
    Ik vind hem mooi.
    Maar... is dat niet zo´n beetje de slogan van Axe? En het Engels van de slogan is niet al te best. ;x



    Aargg dat meen je niet? Nja pech..
    En de engels is beter dan wat het eerst was ;D
    Hoe zou jij hem doen als ik vragen mag? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ziet er leuk uit ^^

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 11:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is nu een beetje letterlijk vertaald:
    The scent where the girls fall for
    The geur waar de meiden voor vallen...

    Is dat ook wat je in het Nederlands wilde zeggen?


    I am an idiot, I move.

    oelalalaal


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik vind het wel netjes gedaan ^^ De effect van die foto's :)

    Alleen moet je vaak in reclame's het product vaak juist echt laten opvallen, nu is het echter wel 1 van de foto's eigenlijk :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Je engels is een beetje te letterlijk nederlands, je kunt 'where' volgensmij wel weglaten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het was eigenlijk wel te verwachten dat je damon ging gebruiken :'D
    En de zin vind ik eigenlijk niet zo aantrekkelijk. Ze is zwak in vergelijking met je poster


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Taize schreef:
    Je engels is een beetje te letterlijk nederlands, je kunt 'where' volgensmij wel weglaten.

    Dan laat ze the van girls ook beter weg.. Maar inderdaad, het zou beter klinken
    The scent girls fall for


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Damon & Elena! Hahaha


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik vind hem heel leuk (:
    Al zou ik idd 'where' even weglaten haha
    maar voor de rest erg mooi!


    Not all those who wander are lost.

    @Mitch, Dankje ;d
    @Kracht, zoiets.. ik zat gelijk Engels te denken.. Dus er is geen vertaling XD
    @Sandertje, Het product moest ik zelf nog maken D: ze gaven mij alleen maar een naam XD
    @Taize, hmm ok ;D
    @Negligible, Ian is gewoon knap.. En ok ;d ik denk dat ik die 2 woorden wel weg laat.. Ik ga hem morgen wel weer veranderen ;d
    @Westwick, ghehe this wel meer dan alleen Elena ;P Oh, zie dat ik 2 of 3 van met Elena heb.. al hoewel weet ik niet 100% zeker of in die onderste Elena ook is..
    @Nocturn, dankje ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind het echt mooi gedaan. :3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.