• Hooi! Ik en HappyPotter organiseren een meeting! *O*
    Plaats; Utrecht
    Punt van afspreken; Treinstation Utrecht Centraal voor de Burger King (Dat is bij perron 19B)
    Datum; zaterdag 4 februari 2012
    Hoe laat; 1 uur
    Wat; Shoppen / rondlopen / eten

    Deze mensen komen sowieso;
    - Krull - Krullerd - Vanuit Houten
    - Cynthia - HappyPotter - Vanuit Nieuwegein
    - Sander - Glaedmir - Sander komt als geest - Vanuit Den Bosch
    - Eveline - Defensive - Vanuit Zutphen
    - Romi - Sluipvoet - Vanuit Zutphen
    - Dominique - Hel - Vanuit Enschede
    - Samantha - Shogun - Vanuit Almelo
    - Thijs - Cesare - Vanuit Tiel
    - Joy - Edinburgh - Vanuit Culemborg
    - Perry - Amaryl - Vanuit Utrecht
    - Demi - CallieVernon - Vanuit Nijmegen
    - Maaike - PixieTale - Vanuit Nijmegen
    - Destiny - ZaynBieber - Vanuit Nieuwegein
    - Esther - Adler - Vanuit Amesfoort
    - Jennifer - xGuitarHerox - Vanuit Waddinxveen
    Ik wil graag mobiele nummers uitwisselen met de mensen die sowieso komen, en waarvan ik de nummers nog niet heb. Dan kan ik jou bereiken als je niet om 1 uur op komt dagen, en jij mij als je trein vertraging hebt of als je toch ineens niet kan komen, etc. Wanneer ik geen nummer van je krijg/heb, kan ik je niet helpen en weten we ook niet dat we op je moeten wachten etc. Dus graag even je nummer geven [:

    Deze mensen komen misschien;
    - Nicoline - Winterwerp
    - Jalissa - Fantasia
    - Louisa - Louisaaa
    - Kirsten - Jonsu
    - Sarah - ALTERMOON
    - Esmee - ZilverenSnor
    - Amber - Comeau
    Deze mensen komen heel misschien;
    - Joyce - Goldenflower - Vanuit Purmerend via Zaandam
    - Sterre - Prim - Vanuit Zeeland, via Rotterdam


    Deze maand bij de blokker te koop; onbeperkt reizen voor 16 euro op 1 dag tot en met april!
    http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=57803&productId=119366

    Het is een Quizlet meeting, dus deze meeting is alleen voor mensen van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 17:59 ]

    xGuitarHerox schreef:
    ik kom tog :]
    sandertje heeft me overgehaald. alleen moet ik wel wat eerder weg want ik kan die dansshow niet afzeggen


    ik ben gewoon goed :3


    Ligt and Darkness are both very different..

    Nogmaals, wil je mij op de heel misschien lijst zetten? In plaats van Misschien?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Glaedmir schreef:
    (...)

    wat voor duits toets had je? Als het bijv. leesvaardigheid is kan ik je wel helpen.

    Ik had een repetitie en ik had echt heel hard geleerd, maar ik had een 3. Nu heb ik vandaag nog een lees toets gehad over een boekje dat we moesten lezen. Hopen dat ik dat niet heb verkloot en dat Frans beter was dan ik dacht. Ik mag alleen als ik twee cijfers haal boven de 7, en dan het liefst vakken waar ik slecht voor sta, hopen dat het lukt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Ik had een repetitie en ik had echt heel hard geleerd, maar ik had een 3. Nu heb ik vandaag nog een lees toets gehad over een boekje dat we moesten lezen. Hopen dat ik dat niet heb verkloot en dat Frans beter was dan ik dacht. Ik mag alleen als ik twee cijfers haal boven de 7, en dan het liefst vakken waar ik slecht voor sta, hopen dat het lukt


    heel erg erg veel succes! :O


    Ligt and Darkness are both very different..

    LordSarita schreef:
    Nevermind. Ik moet dan trainen. ):

    Naaah, dat is zo jammer! Wist je dat niet eerder? Geen rekening mee gehouden?

    LordSarita schreef:
    Nevermind. Ik moet dan trainen. ):


    D:


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Krullerd schreef:
    (...)
    Naaah, dat is zo jammer! Wist je dat niet eerder? Geen rekening mee gehouden?


    Nou die training is eigenlijk om de week. Maar door de vakantie's is alles dus veranderd. Dus de ene keer is het twee keer achter elkaar of twee keer achter elkaar niet. Dus we hebben een lijstje bij ons op de kalender hangen wanneer ik moet trainen. Maar ik had het verkeerd gezien dus ik zei gisteren tegen mijn ma: 'Ik ga 4 Februari naar Utrecht.' Zegt mijn ma heel droog: 'Dan moet je trainen.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    (...)

    Nou die training is eigenlijk om de week. Maar door de vakantie's is alles dus veranderd. Dus de ene keer is het twee keer achter elkaar of twee keer achter elkaar niet. Dus we hebben een lijstje bij ons op de kalender hangen wanneer ik moet trainen. Maar ik had het verkeerd gezien dus ik zei gisteren tegen mijn ma: 'Ik ga 4 Februari naar Utrecht.' Zegt mijn ma heel droog: 'Dan moet je trainen.'


    ja maar toch niet heel de dag? :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik wil echt heel graag. ECht balen dat mijn ouders eerst willen dat ik hogere cijfers haal.Ik vraag me soms echt af wat ik in 3 vwo doe


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Glaedmir schreef:
    (...)

    ja maar toch niet heel de dag? :)


    Van 4 tot 6. Dus tja, ik denk niet dat ik kan komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    (...)

    Van 4 tot 6. Dus tja, ik denk niet dat ik kan komen.


    jammer! :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Prim schreef:
    Ik wil echt heel graag. ECht balen dat mijn ouders eerst willen dat ik hogere cijfers haal.Ik vraag me soms echt af wat ik in 3 vwo doe

    Maar als het zo slecht gaat... Waarom ga je dan niet naar HAVO? Als je zoveel tekorten hebt, dan gaat dat niet goed in de rest van VWO. Ik vond het in de derde makkelijk, maar als jij nu al moeite hebt, dan kun je beter naar een lager niveau afstromen en het wat rustiger aandoen + hogere cijfers halen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Maar als het zo slecht gaat... Waarom ga je dan niet naar HAVO? Als je zoveel tekorten hebt, dan gaat dat niet goed in de rest van VWO. Ik vond het in de derde makkelijk, maar als jij nu al moeite hebt, dan kun je beter naar een lager niveau afstromen en het wat rustiger aandoen + hogere cijfers halen.

    Ik ben slim genoeg voor het vwo, dat klinkt misschien arrogant maar ik weet zelf dat ik het moet kunnen. Ik vind vakken als Biologie, Scheikunde, Geschiedenis, Aardrijkskunde wel heel makkelijk omdat dat meer inzicht is en meer tekst.
    Alleen talen zijn een ramp en sinds dit jaar wiskunde ook. Ik ga er hoe dan ook heel hard voor knokken om over te gaan. Ik heb heel veel doorzettingsvermogen, maar helaas komt het altijd te laat.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Ik ben slim genoeg voor het vwo, dat klinkt misschien arrogant maar ik weet zelf dat ik het moet kunnen. Ik vind vakken als Biologie, Scheikunde, Geschiedenis, Aardrijkskunde wel heel makkelijk omdat dat meer inzicht is en meer tekst.
    Alleen talen zijn een ramp en sinds dit jaar wiskunde ook. Ik ga er hoe dan ook heel hard voor knokken om over te gaan. Ik heb heel veel doorzettingsvermogen, maar helaas komt het altijd te laat.

    Hmm, okay. Maar toch, je moet hierna nog drie jaar hè? En dat zijn niet bepaald jaren die makkelijk zijn.
    Ik wil alleen maar zeggen dat als je al die jaren al knokt, dat je op een gegeven moment ook uitgeput bent, ook als je een doorzetter bent. Je moet jezelf niet over de kop werken, het is gewoon dan verstandig om hogere cijfers te halen op havo, waar je, als je voor N&G kiest, geen talen meer hoeft te volgen behalve Nederlands en Engels...
    Gewoon een tip. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Username change:
    Ebenezer > Edinburgh


    There's power in the words you whisper.