• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 28: We gaan het proberen.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ga gewoon verder. -.-" Dat merkte ze niet want er kwam popo en ze moeste snel weg...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (dan neemt White Fox je wel mee)

    Levi

    'W-Wacht. Maya dan?' zegt André 'Niet Doen sukkel!' sist Kat en trekt hem bij de wand weg. Ik Kijk naar beneden waar Maya net nog stond, maar daar stond ze niet meer. 'Fox' Mompelt Muis


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Wat in vredes naam bezield jullie gassies!" Zeg ik en probeer me los te krijgen uit die jongen zijn greep, wat niet echt lukt.
    "Een bankautomaat opblazen en daarna een politie bureau!?" Ik probeer mezelf nogsteeds los te krijgen.
    "Kalmeer gast." Zegt de jongen en duwt mijn gezicht tegen de grond aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    ik hoor André me roepen, maar zie hem niet meteen voel ik meer paniek opkomen.
    de agent rent naar me toe en in een flits staat er een jongen voor me, hij steekt zijn hand naar me uit.
    ik schrik en opeens heefd hij me vast de agent springt naar me toe maar is te laat.
    mijn benen houden hem niet bij dus tilt hij me op en in nog geen minuut staan we op daken met een ladder.
    ik kijk naar hem, hij heefd wit haar en is bleek.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 19:45 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    André is nog steeds druk bezig met tegen stribbelen, 'André ga je nou mee of niet. Anders moeten we je hier achter laten.' Zeg ik en draai me naar André die op de grond gedrukt word door Kat 'en beslis snel' sist Kat


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Oké oké... Ik ga mee, maar alleen omdat ik hier anders achetergelaten zou worden." Zeg ik zuchtend, de jongen gaat van me af en ik krabbel overeind.
    "Hebben jullie wel een huis?" Ik bekijk ze allemaal een voor een.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    de jongen loopt de ladder af, ik volg hem.
    we lopen in een grote hal en komen dan bij een grote deur aan, ik ril van de kou en hijs mijn tas verder over mijn schouder.
    de jongen is weg dan hoor ik hem, hij zit aan een tafel en schuift warme chocolademelk naar me toe.
    hij drinkt ook uit een beker, ik ga zitten "dankje... mag ik je naam weten?"

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 19:50 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    'Oke Oke... ik ga mee, maar alleen omdat ik hier anders achtergelaten zou worden' zegt André zuchtend 'Hebben jullie wel een huis?' vraagt hij dan. Beuker begint hard te lachen. 'Dat zie je dan wel Groentje!' zegt hij luid en pakt André vast onder zijn arm (Hijs giga XD) en we rennen weer verder.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Hooo- Wacht wacht wacht!" De jongen heeft me vast. "Ik heb een huis!" Zeg ik terwijl ik het hobbelige ritje probeer te nergeren. Ik voel me misselijk worden van het geschud.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    "White Fox..." mompel ik, hij knikt stilletjes en ik zie een klein lachtje in zijn mondhoek verschijnen.
    ik voe me fijn en drink van de choco, hij kijkt me aan "Maya, en bedankt voor het redden van de agent..." hij knikt tevreden en drinkt ook.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    Na nog geen 10 minuten staan we bij een ladder op een hoog gebouw. En Beuker laat André los die een beetje groen ziet. Beuker, Muis en Kat gaan allemaal naar benden 'je kan nog terug?' zeg ik tegen André 'als je eenmaal naar beneden gaat is er geen weg terug.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik houd mijn hand voor mijn mond en slik mijn misselijkheid weg.
    "Nee, laat maar ik ga mee." Zeg ik en loop richting hun toe.
    "Hoorde jullie wat ik zei?" Ik kijk hen een voor een aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    Muis steekt zijn hoofd uit het gat waar de ladder naar benden loopt 'over je huis? ja dat hoorde we, maar we wonen allemaal bij elkaar. en kom gewoon voor de cops er zijn' Ik kijk André nog een keer aan en ga dan met Muis de trap af


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya

    ik ril, ondankst de coco heb ik het koud, fox is weg en opeens weer terug.
    hij legt een deken om me heen, ik lach naar hem en hij gaat weer zitten.
    "hmm waar blijfen de rest?" vraag ik me af en trek de deken strakker om me heen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:10 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Als het straks/morgen ofzo de volgende dag is, gaat iedereen gewoon naar school, behalve die wie niet kunnen en ziek of gewond zijn. En alle lessen worden versteld gedaan zogezegd en Glee club wordt meer gedaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.