• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 28: We gaan het proberen.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    'Hey Levi?' zegt Kat met een grijns 'Kun je Freerunnen?' Voordat ik antwoord kan geven rent iedereen weg Behalve White Fox. Hond gaat links, Beuker met Muis op zijn rug gaat rechts en Kat gaat rechtdoor en staat me uitdagend aan te kijken. Ik kijk naar White Fox die zijn schouders ophaalt en ik ren achter Kat aan.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlotte

    "Ja, Donna is er ook."
    Fiiiiijn.
    Ik knik even en ga dan opstaan. Pas wanneer ik naar mijn jas grijp zie ik mijn hand trillen als een riet. Ik stop mijn handen snel onder mijn jas weg voor Mary of Michael het kunnen zien. Wat als er bloed is? Met mijn bloed heb ik geen probleem, tegen dat van anderen ben ik niet zo bestand.
    Ik verbijt mijn angsten en trek Mary achter me aan.

    Irial

    "Jij beslist, ik moet toch onder," grinnikt hij terwijl zijn hand op mijn zij glijdt. Uitdagend kijkt hij me aan en ik druk mijn lippen op die van hem. Na even gekust te hebben speel ik was met zijn trui.
    "Ik vind het wel fijner," zeg ik zacht. "Maar dat hoeft niet persé."
    Ik kijk hem vluchtig even aan en speel dan verder met een onzichtbaar draadje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik zie dat ze bang is en blijf staan wanneer ze me wilt meetrekken.
    "Maar, we moeten seffens toch werken?"
    Ik kijk haar hulpvaardig aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik wacht ongeduldig op de meiden.
    "Er ligt iemand dood te gaan." zeg ik een beetje geïrriteerd.
    De tranen branden in mijn ogen.
    Waarom hun?
    Ik besluit om de auto alvast te starten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Ik vind het wel fijner. Maar het hoeft niet persé." Hij kijkt me even snel aan.
    Ik grinnik.
    "Nou, jij bent ook wel wat beter." Zeg ik en kijk hem glimlachend aan.
    "Dus beslis maar." Zeg ik en knik even naar hem, even druk ik een kus op zijn mond en kijk hem dan weer aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Er zijn dingen die voorgaan," zeg ik met bevende stem.
    "Er ligt iemand dood te gaan," hoor ik Michael zeggen.
    Ik slik even en trek Mary opnieuw achter me aan.
    "Ik zou hetzelfde voor jou doen," fluister ik haar toe voor ik in de auto stap.

    Irial

    "Nou, jij bent ook wel wat beter. Dus beslis maar."
    Hij knikt even, kust me snel en kijkt me dan weer aan. Ik besluit nog even niks te zeggen en til hem op om hem naar boven te dragen. Ik leg hem op mijn bed neer en trek liefdevol zijn trui uit. Ik doe hetzelfde met de mijne en gooi ze naast het bed. Ik druk mijn lippen op de zijne en fluister dan.
    "Ik heb het ook moet leren." Ik grinnik even. "En hier beslis ik niet alleen over."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik bijt op mijn lip en stap de auto weer in. Eigenlijk heb ik ook schrik, maar ik durf het niet toe te geven. Ik klik de gordel vast en kijk angstig uit het raam.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Hij tilt me naar boven naar zijn kamer en legt me op zijn bed, en trekt mijn trui ui en doet dat ook bij zichzelf, en kust me.
    "Ik heb het ook moeten leren. En hier beslis ik niet alleen over." Zegt hij.
    "Weet ik." Zeg ik op bijde dingen en draai ons om zodat ik op hem lig. "Leer je me?" Vraag ik en kijk hem weer uitdagend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    ik hoor André in de andere kamer boos schreeuwen en hoor 2 agenten, ik ken hun stemmen.
    na weer heel goed geademd te hebben vraag ik "wat gebeurd daar?! waarom pakken ze André op?!" de arts komt binnen "meisje, ken jij hem? wat is zijn naam? " "waarom pakken ze hem op?!" vraag ik boos en voel mijn krachten terugkomen daarom was ik zo zwak... ik wil hem ook beschermen!
    "hij had een geweer-" in een flits herinner ik weer het geweer dat hij had, hij had geen kogels en hij heefd me ermee gered.
    tijd om André te redden mompel ik en doe mijn kleren over het ziekenhuis jurkje aan.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    De auto stopt achter het politiebureau, de agenten stappen uit, de ander haalt mij uit de auto en neemt me mee het bureau in.
    "In de cel, verhoor komt zo." Zegt de comesaris en wenk naar achter. De angent neemt me mee en doet mijn handboeien af en zet me in een cel, hij doet hem op slot. Ik ga zuchtend zitten. Geen mobiel , niemand om mee te praten, nada...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Nee w8 Arja, levi komt ook in die cel..w8 daar op okay.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ja)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Irial

    "Weet ik. Leer je me?"
    Kyle draait ons om zodat ik onderaan lig. Bijna meteen grijp ik naar zijn broek om die los te maken. Wanneer ik hiermee klaar ben doe maak ik ook snel mijn eigen broek los.
    "Fijn," zeg ik met een glimlachje. "Maar we maken er geen gewoonte van."
    Ik grijns even en trek hem tegen me aan om hem te kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi

    'Omg jij bent goed' zegt Kat hijgend 'Ik denk dat je naam Poema word' 'Waarom Poema? Maarom niet gewoon cheeta?' zegt Hond 'Omdat Poema's hoger springen!' zegt Kat geïrriteerd 'Okay we noemen je dus Hybrid' Zeggen Hond en Kat tegelijk. We staan voor een Geldautomaat en er is niemand in de buurt. Na een tijdje komt Beuker ook aan gerend en White Fox komt opeens vanachter het muurtje tevoorschijn. 'Hoe deed hij dat?' Vraag ik verbaasd 'ik heb geen idee' zegt Kat


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle

    "Fijn. Maar we maken er geen gewoonte van." Hij grijnst en trekt me tegen zich aan en kust me. Ik kus hem terug en bijt in zijn lip en trek er een beetje aan. Mijn hand zakt naar zijn zij en dan naar zijn buik en weer terug. Mijn andere hand gaat door zijn haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.