• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 28: We gaan het proberen.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ik red andre ok? heb ik al bedacht vraag me niet hoe)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    Ik voel me ineens boos worden waarom weet ik neit, ik sta op n loop naar de celdeur en begin er tegen te trappen.
    "LAAT ME ERUIT!" Schreeuw ik woedend en trap weer tegen de deur op.
    "LAAT ME ERUIT!" Herhaal ik maar dan harder. Ik begin tegen de deur te slaan. "NUUUU!" Brul ik door de cel heen. Ik loop woedend naar de muur toe en laat me langs de muur op de grond zakken, en ga met mijn handen over elkaar om rustiger proberen te worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    Ik kijk geïnteresseerd hoe Muis iets vaags doet met het geldautomaatding. 'War doet hij?' Vraag ik aan Kat 'Geen idee maar hij flikt het wel altijd' antwoord hij met een glimlach. 'ZOEK DEKKING!' schreeuwt Beuker en we rennen achter het muurtje. Er komt een grote knal en mijn oren ruisen nog na. Er vliegt allerlei soorten biljetten door de lucht. 'INPAKKEN JONGENS! VOOR DE POPOS KOMMEN!' schreeuwt Beuker.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Nee Lin en ik hebben al iets afgesproken met LEvi en André... dat ze samen in de cel komen... :S Sorry]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (OH HEEL FIJN...)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    We zien zwaailichten komen en horen sirenes. 'Weg wezen!' sist Muis en we rennen een steeg in. Hond en Kat gaan links en Beuker Muis en ik gaan rechts Geen idee waar White Fox is want die is alweer verdwenen. We komen bij een hoge muur en Beuker klimt erover, er komen Popo's de steeg ingerend en Muis en in zitten in de val. Ik kijk Muis aan die angstig en doelloos rond kijkt. Ik pak Muis op en gooi hem over de muur. Ik had het nog maar net gedaan en gelijk werd ik op de grond gedrukt en werden mijn handen tegen mijn rug geduwd. Muis staat me nog even machteloos aan te kijken op de muur, ik glimlach naar hem en hij gaat er vandoor.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [:8 MAar daarna kan je wel mat Maya komen denk ik...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (foutje)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 17:52 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Maya

    ik sla mijn tas over mijn schouder "welk politie bureau?" vraag ik een beetje commanderend "meisje, hij is gevaarlijk en minderjarig ik verbied-" "JIJ DOMME ZAK! GEVAARLIJK? HIJ HEEFD ME GERED MET DAT GEWEER EN HIJ HEEFD GENEENS KOGELS!" schreeuw ik woedend in zijn gezicht en stamp de kamer uit opweg naar de balie.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 18:03 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    Ik word het politie bureau in geduwd maar ik stribbel niet tegen
    . Ik was wel vaker in dit soort situaties geweest en wist meestal wel weg te komen. Ik werd een cel ingeduwd en kwam met een klap op de grond


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik hoor de celdeur open gaan en er vliegd iemand de cel in die hard op de grond terecht komt. Als ik beter kijk schrik ik.
    "Levi?" Vraag ik en kijk naar hem, onopgemerkt zit ik nog mijn handen over elkaar heen te halen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lieverd, het geweer word altijd direct mee genomen... ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    Ik draai me op mijn rug en lach zacht. 'dat was zo droog' zeg ik tegen André, 'Nee Sinterklaas' en ik kom overeind. 'Hou jij hier?' vraag ik


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ik ga essen, ben er derect wel weer. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    ik kom bij de bali aan en zie er een meisje zitten.
    "Waar is het politiebureau waar mee jullie gekoppeld zijn?" probeer ik zo lief mogelijk te vragen.
    ze pakt een mobiel op en ik hoor vanaf hier dat het de doker is die zegt dat ze mij niet mag vertellen waar het is.
    ik zucht geirriteerd wanneer ze de mobiel neerlegd, dan vlieg ik naar haar kraag en trek ik haar een beetje naar me toe "of je vertelt me waar het is of dit mobieltje hier word je laatsje maaltijd." zeg ik zo rustig mogelijk.
    ze kijkt me angstig aan en geeft me een route, ik zet haar weer neer en strijk haar kleding weer recht "sorry liefdes gevalletje en mooie mobiel bytheway" zeg ik en lach zo lief mogelijk. ze knikt begrijpelijk en gebaart dat ik snel weg moet gaan.
    snel been ik uit het ziekenhuis opweg naar het politie bureau toch wel handig dat ik dat enkel steuntje gepikt heb denk ik grijnzend.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »