• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 28: We gaan het proberen.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    ik besluit te proberen wat ik nog nooit had gedaan, langzaam doe ik mijn shirt en broek uit.
    nu sta ik weer in het ziekenhuis jurkje, ik zie de agenten slikken en ze weten niet wat ze moeten doen.
    ze volgen iedere beweging die ik maak en ik grinnik, ik probeer een beetje te dansen en ik zie ze weer slikken, ik bedenk om andré maar te laten weten dat ik er ben en begin weer keihard te gillen.
    de agenten slaan hun handen op hun oren ik weet nu wel zeker dat hij het hoort


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (Maya-Omg en Dracy- nee hijs te leuk xD )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Omkg, hoe bijdehand kan je zijn. Je lachte!" Zeg ik woedend.
    "En ga niet lopen lachen om my!" Ik spring op hem af en duw hem om. "Je bent echt een irritant kind geworden, wat is er toch met jou!?" Ik hou hem op de grond gedrukt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Sorry Arja, geluidsdichte deuren... xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    André word woedend en duwt me op de grond, 'nee ik grinnikte' zeg ik weer grinnikend. 'Wacht!' zeg ik zacht als ik iets hor sissen 'ZOEK DEKKING!' schreeuwt de stem van Muis en ik duw André tegen de muur en blijf ook tegen de muur wanaar er een ontploffing komt achter ons


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Wat?" Ik kijk naar LEvi als hij me tegen de muur duwt, ik hoor een luide knal.
    "Ongelovelijk!" Zeg ik en weet niet hoe ik me moet voelen, maar alles behalve goed...
    "Watte-" Ik kijk naar het gat in de muur. "Neeeeeej..."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya (zucht!)

    ik hoor een luide knal en schrik me rot ik val opeens op de grond en alle agenten rennen ergens heen, ik kleed me razend snel om en ren naar buiten.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    André zegt een paar vage woorden en ik loop naar de opening waar Beuker staat met Muis over zijn schouder hangend 'You okay Bro?' vraagt Muis en ik loop naar hem toe en geef hem een box. 'Neeeeeej' zegt André en White Fox staat opeens naast hem en ik schrik me dood. Hoe hij het doet weet ik nog niet. 'Sorry André ik moet gaan, maar je kan mee als je wilt?'

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 19:32 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya

    "André!?" roep ik zo hard mogelijk in de angst dat er iets met hem gebeurd is.
    ik ren om het gebouw heen en kom bij een plek aan met allemaal rook en knal tegen iemand aan.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 19:32 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    "Waaaat?! Ontsnapen!? Spoor jij wel!" Ik kijk hem en het groepje aan.
    "Omg omg omg omg..." Zeg ik en kijk hen aan. Ik krabbel overeind en loop naar ze toe. "Hier kunnen jullie ec-" "STAAN BLIJVEN!" Midden in mijn zin draai ik me om en kijk naar een agent met zijn geweer op ons gericht. Een van de jongens pakt mij vast en trekt me mee. "Nee!" Schreeuw ik maar ik word mee getrokken, ik moet nu wel meerennen, wnt het ziet er niet naar uit dat hij me los laat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (okee en maya? ze stond er ook bij?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    André zegt weer allerlij dingen in paniek maar dan komt de politie binnen en we hebben geen tijd en rennen allemaal weg Ik kijk achterom White Fox is weer verdwenen en Beuker rent met André vast


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (hoe kun je nou daar zijn terwijl je eerst voor het bureau stond? en de cellen zitten achter een omheining dus moet je best een stuk lopen)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik kijk achterom en zie Maya bij het gat staan. "M-Maya!" Schreeuw ik naar haar, we slaan een hoek om en iedereen klimt een dak op. Ik kijk hen aan. Een van de jongens komt naar beneden gesprongen en helpt me erop. "W-Wacht. Maya dan?" Ik kijk over de dakrand naar beneden. "Niet doen sukkel!" Zegt een van de jongens en trekt me bij de rand weg en drukt me op het dak.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (lees jij wel wat ik doe?! ze knalde tegen iemand op van die groep, ze stond erbij!)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »