• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 28: We gaan het proberen.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik kom zo maar vriendin uit london]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Ik leun met mijn ellebogen op de rugleuning van de zetel terwijl ik gefascineerd toekijk hoe hij aan het koken is.
    "Ga je nou naar Mary vanavond of blijf je hier?" vraagt hij dan.
    Ik zucht even en kijk verontschuldigend naar Mary.
    "Ik blijf hier. I-ik wist niet hoeveel moeite het je gekost had je ouders te overtuigen," zeg ik stilletjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ik ben er weer.en nou ben ik vroljik en hyper]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Verdrietig bleef ik voor me staren. Niet opgeven was makelijk gezegd maar ik had het opgegeven. Ik wist al dat Heidi op Quincy was dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik zucht licht teleurgesteld. Eigenlijk verwachtte ik dat antwoord al, maar toch doet het me iets.
    Ik haal onverschillig mijn schouders op en forceer een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik draai me verrast om naar Charlotte.
    "Echt?" vraag ik.
    Ik kijk naar Mary en haal mijn schouders op.
    Opeens hoor ik iets sissen. In paniek haal ik mijn pasta van het vuur af en zet het op een laag pitje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Echt?" vraagt Michael met een verraste blik. Ik knik lachend.
    "Als ik nog welkom ben."
    Ik zie de teleurstelling in Mary's ogen, ondanks haar glimlach. Ik neem haar hand vast en fluister met een knipoog,
    "Er komen nog Charlie & Mary avonden genoeg."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ganc..... er is voor de rest toch niks met lilly, kyle en irial gebeurd]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nope, en zeg maar Elise of schrijf Gancanagh volledig :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ik zeg wel Elise. jouw username is tsja irritant om voluit te schrijven. onee baen er te lui voor]:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Er komen nog Charlie & Mary avonden genoef," fluistert ze met een knipoog.
    Ik knik zachtjes en forceer nog eventjes een glimlach, terwijl ik mijn hand voorzichtig uit de hare neem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik schep de pasta op de borden en leg de kip erbij. Met een lepel verdeel ik de pestosaus over de borden.
    "Pasa à la Michael!" zeg ik lachend en ik zet de borden op de eettafel.
    "Eetsmakelijk." zeg ik terwijl ik mijn handen was en het bestek op tafel leg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Elise zullen wij verder gaan?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Pasta à la Michael. Eet smakelijk. " Ik spring enthousiast recht en trek Mary achter me aan. Aan tafel hou ik even mijn hand bezig tot Michael en Mary ook zitten. Mijn maag rommelt opnieuw en ik grijns gegeneerd.
    De geur van het eten dringt in mijn neusgaten en ik zit bijna te watertanden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ik ga eten :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."