• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 28: We gaan het proberen.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lilly
    tjsa ik denk dat ik maar terug naar school ga. voor mijn fiets' zeg ik duiteindelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quincy
    Ik sjeesde naar school op mijn scooter om met Heidi te praten. Ik vermoedde iets wat ik niet durfde te hopen. Ik had wel gezien hoe Lilly altijd naar haar gekeken had, ik had ook wel gezien hoe ze zelf terug keek en wat ze deed met de blikken van Lilly. Ik hoopte maar niet voor haar dat ze bi zou zijn.


    26 - 02 - '16

    Kyle

    "Hoe kom je daar?" Ik kijk haar aan en dan kijk ik naar Irial. "Kunnen we haar brengen?" Vraag ik en kijk hem vragend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heidi
    In de aula ging ik op een stoel zitten en wriemelde wat aan het pootje van mijn bril en een plukje haar dat telkens in mijn gezicht ging zitten. Ik wist het nu al iets zekerder. Ik was sowieso niet hetero, die momenten die ik met meiden meemaakte, hoe ik me dan kon voelen.. Misschien vond ik Lilly zelfs wel een beetje leuk, kon ik ervan genieten als ze zo naar mij keek. Maar hoe moest het nou met Quincy, vond ik hem wel echt leuk?


    26 - 02 - '16

    Irial

    Ik zit diep verzonken in gedachten wanneer ik iets hoor over een sleuteltje.
    "Kunnen we haar brengen?" vraagt Kyle terwijl hij me vragend aankijk.
    "Wat? Waarheen?" kom ik uit de lucht gevallen.
    Ik kijk vragend van Kyle naar Lilly en weer terug. Dan kijk ik naar mijn kleren, daarmee zou ik echt niet naar buiten gaan, dan maar iets anders aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    'dankje is lief maar ik heb benen hoor die het perfect doen' grinik ik. Ze waren aardiger dan de meeste jongens die ik ooit gekend had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quincy
    Ik liep door de school heen, de aula in. Heidi zat in een hoekje van de aula op een stoel. 'Hey' zei ik en ik liep op haar af.

    Heidi
    'Hey' hoorde ik en ik keek op. Quincy liep mijn kant op en ging naast mij zitten. 'Ik moet je iets vertellen' zei hij zacht. Hij schoof zijn stoel wat dichter naar de tafel en keek me recht aan. 'Ik vind je best wel leuk, meer dan gewoon eigenlijk. We kennen elkaar al heel lang en ik vroeg me af... Wil je... Wil je mijn vriendin zijn?' zei hij. Ik beet op mijn lip. 'Ik weet het niet' zei ik zacht. Zijn ogen werden even groot. 'Is er.. Is er iemand anders?' vroeg hij. 'Ik weet het niet..' zei ik weer zacht. Ik merkte dat hij zich totaal niet fijn voelde en zelfs kwaad leek te worden. 'Ik wist het wel! Het is die Lilly! Ik... Ik... Jij bent gewoon bi en je hebt het me nooit vertelt!' riep hij uit. Tranen sprongen in mijn ogen. Ik sprong op en gooide mijn stoel achter me om. 'Ik heb het nooit vertelt, omdat ik het godverdomme nooit wist! En als jij nu kwijt op mij gaat zijn doe je dat maar! Je hebt gewoon geen respect voor me!' Ik rende snikkend weg en liet Quincy alleen achter in zijn woede.

    Quincy
    Ik zag hoe Heidi huilend wegrende. Ongelooflijk dat ze me het nooit had vertelt! Ze liet me gewoon vallen voor dat meisje! Ik schopte een groot aantal stoelen om en een aantal tafels. Ik was er zat van, er helemaal klaar mee. Ik besloot maar weer naar huis te gaan. Snel liep ik naar het fietsenhok, zonder op of om te kijken naar de mensen die ik tegenkwam. Thuis vertelde ik alles aan mijn moeder die schijnbaar goed nieuws had.


    26 - 02 - '16

    Kyle

    "Ow, weet je het zeker? Het regent nog hard hé." Zeg ik waarschuwend en kijk haar aan.
    "Straks word je ziek," Zonder dat ik het echt merk kruip ik wat dichter tegen Irial aan.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 19:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik grinik als ik KYle dicht naar Irial zie kruipen. 'ach thuis onder de douche' zeg ik lachend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hé, reager ik met Iri, dan negeren jullie hem -_-]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Ik geef zowel Mary als Charlotte bestek.
    "Durven jullie niet te eten?" vraag ik lachend terwijl ik mijn filet snij. Er komt wat groen vocht uit.
    Pesto.
    Smakelijk stop ik een stukje kip in mijn mond. Best goed gelukt al zeg ik het zelf.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Nee Lilly reageerde op Irial en Kyle toch?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [yep]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik glimlach even en prik met mijn vork wat in de pasta, en snijd het vlees door.
    "Smakelijk," mompel ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Als je het zeker weet." Zeg ik schouder ophalend.
    "Weet je de weg?" Ik kijk haar vragend aan.
    Ik leg ondertussen mijn hand op Irials been.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 19:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.