• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 28: We gaan het proberen.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heidi
    In een rechte streep rende ik naar het Glee-lokaal. Ik pakte een gitaar en begon het liedje Lost te zingen.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik knikte en stond op. Ik keek even naar Irial. 'Dankje voor de lift en voor de gezelligheid' zeg ik. Ik trek mijn droge jas aan en zwaai nog even. Dan vertrek ik naar school met mijn oortjes in. Op school aangekomen loop ik naar mijn klusije en inderdaad mijn sleutelte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Smakelijk," herhaal ik wat Mary zei.
    Ik neem het bestek aan van Michael en prik wat pasta op mijn vork.
    Een beetje aarzelend stop ik het in mijn mond. Mijn ogen gaan wijdopen van verbazing en snel stop ik een stuk kip in mijn mond. Wanneer mijn mond leeg is zeg ik met een glimlachje,
    "Wauw."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Heidi
    Naarmate ik beter in het nummer kwam, merkte ik dat er rillingen over mijn rug liepen. De tekst deed me pijn en raakte me diep in mijn hart.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik hoor wat muziek vanauit het glee lokaal en aarzelend loop ik naar binnen waar ik Heidi zie. Ik voel hoe mijn wangen rood kleuren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Geen probleem hoor," zeg ik nog steeds in de war.
    Ik loop nog even mee met Lilly naar de deur en zwaai nog even voor ik die achter haar sluit. Dan ren ik weer naar Kyle maar ik glijd uit over het parket en beland op mijn kont vlak voor de bank. Ik barst in lachen uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Ik begin te lachen om Charlotte's verbaastheid.
    "Hoe laat moesten jullie werken?" vraag ik aan Mary om een gesprek aan te knopen.
    Ik prik ondertussen een beetje doelloos in mijn pasta.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik heb het nu al verschillende keren lief gevraagd, maar gezien dat genegeerd wordt zeg ik het maar zo: ik wil geen pb's of gb berichten over het RPG.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Heidi
    Ik merk tijdens het liedje dat ik echt wel het liefst liedjes van Anouk zing. Ze lijkt op zich wel op mij. We hebben beide blond haar en tatoeages op de armen.


    26 - 02 - '16

    Kyle

    Irial komt terug aanrennen en glijd uit, hij beland precies op zijn achterste. Hij barst in lachen uit. Ik begin ook te lachen,
    "G-Gaat H-Het?" Vraag ik lachend en kijk met bertraande ogen naar Irial.
    "Slim." Lach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik heb niks gestuurd]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ow sorry zal het niet meer doen. :)][ Nee klopt, ik deed dat.]

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 19:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lIlly
    Ik luister naar Heidi en krijg rillingen en kippenvel. Ik luister met open mond naar haar mooie stem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Ik glimlach naar Michael wanneer hij tegen Mary praat. Ik zucht tevreden en stop nog wat van het heerlijke eten in mijn mond. Dit is gewoon heerlijk.
    Ik grinnik even.
    En jij dacht dat hij er in bed al veel van bakt.
    Ik moet even giechelen en stop snel wat eten in mijn mond zodat ik er wel mee moet ophouden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik slik het eten door.
    "Acht uur, denk ik."
    Ik kijk naar Charlie die begint te giechelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.