• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 28: We gaan het proberen.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "G-Gaat H-Het?" vraagt Kyle met tranen in zijn ogen van het lachen. "Slim."
    Ik trek een pruillip en kijk hem grote ogen aan waarop ik even doe alsof ik ga huilen.
    "Liefjuh niet lacheun," zeg ik weer op een kinderlijk toontje terwijl ik gespeeld boos mijn armen over mijn borstkas vouw.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Ik kijk naar Charlotte die begint te giechelen. Ik snap de grap niet zo goed dus stop ik snel een stukje kip in mijn mond. Vragend kijk ik naar Mary.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 19:50 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Het is Charlotte die giechelt.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Charlie is aant lachen, nie Mary.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Liefjuh niet lacheun." Zegt hij kinderlijk en doet nep boos zijn armen over elkaar. Hierdoor begin ik nog meer te lachen, ik krijg er buikpijn van en grijp naar mijn buik.
    "Ge-Gewel-dig!" Zeg ik en voel de tranen over mijn wang rollen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Zo beter?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [is er niemand op school. waar is donna en pablo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Ik zie Michael vragend naar Mary kijken en haal mijn meest onschuldige gezicht boven terwijl ik nog wat pasta op mijn vork prik.
    "Dit is lekker," zeg ik in de hoop van onderwerp te kunnen veranderen nog voor ze vragen stellen.

    Irial

    "Ge-Gewel-dig!" zegt Kyle die opnieuw begint te huilen.
    "Oh ja? Eens kijken of je dit nog geweldig vindt," roep ik met een duister lachje. Ik krabbel overeind en ren naar hem toe. Voor hij weg kan rennen ga ik op hem liggen en begin ik hem opnieuw te kietelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Dit is lekker," zegt ze.
    Ik kijk haar vanuit mijn ooghoeken aan en eet nog wat paste.
    "Inderdaad," zeg ik zacht en voel me enorm ongemakkelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maya

    er word een andere jurk aangedaan bij me en er komen nog 1 zuster en een dokter bij, ze zijn bezig met draden plijsters en ineens voel ik een naald in mijn arm "André?" vraag ik nog eens paniekerig


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Lilly
    Net voor ze klaar is loop ik snel weg. Wauw ze kon echt goed zingen. Wat zou ik doen iets zeggen. Ik besloot Char te bellen voor hulp


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mensen, iemand op msn heeft mijn steun nodig, ik ga]


    26 - 02 - '16

    [noooooooooooooo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle


    "Oh ja? Eens kijken of je dit nog geweldig vindt," Voor ik overeind kan komen ligt hij al op me en kietelt me weer, nog nieteens gestopt van het lachen van net ga ik gelijk door. Diep haal ik lucht en schater het uit.
    "Nee! I-Iri!" Ik krijg haast geen lucht meer van het lachen.
    "Lucht!" Zeg ik lachend en probeer weer diep in te ademen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    "Bedankt" zeg ik lachend. Uit mijn broekzak vis ik mijn sigaretten en ik steek er een aan.
    "Hier." En ik gooi het pakje op tafel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."