• Hey people (:
    Ik ben op dit moment op zoek naar een aantal rolletjes.

    Ik zoek:
    - 3 JONGENS danscrewleden;
    - 2 MEISJES danscrewleden;
    - Meisje dat opleiding doet in fotografie;
    - Boyfriend van Nicole [Hoofdrolspeelster];
    - Broer van Femke [Hoofdrolspeelster].

    Als jullie me hiermee kunnen helpen, graag (:

    Het verhaal schrijf ik éérst uit, voor ik hem online zet.

    xo

    Rol
    Gehele naam:
    Naam:
    Geboortedatum + Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: Geen beroemde personen
    Hobby's:
    Extra:
    Dancecrew name:

    Photo Rules:
    Boys: Géén 1D, Justin Bieber & Friends, Cody Simpson & Friend Jake, Taylor Lautner.
    Girls: Géén Kendall Jenner, Kylie Jenner, Nina Dobrev, Selena Gomez, Caitlin Beadles, Demi Lovato, Miley Cyrus.

    Wat zij, ^, spelen zichzelf (;

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 17:07 ]


    ' Nyctophilia '

    Ik wil wel dancecrewlid invullen, vrouwelijk, ghehe. Maar ik heb morgen proefwerk dus 't wordt morgenmiddag of van 't weekend.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    Ik wil wel dancecrewlid invullen, vrouwelijk, ghehe. Maar ik heb morgen proefwerk dus 't wordt morgenmiddag of van 't weekend.


    Is goed ;)
    Thank youu!
    x


    ' Nyctophilia '

    Ik vul zo wel een vrouwelijk danscrewlid in! (:

    Rol: 2 meisjes danscrewleden
    Gehele naam: Samira Rose Valentine
    Naam: Samira, maar ze word eerder Sam genoemd als afkorting.
    Geboortedatum + Leeftijd: 16-05-1995 , Samira is 16 jaar.
    Karakter: Samira is een vrolijk meisje, die soms wat druk is. Ze is ook het persoon dat zich verbergt achter haar glimlach, omdat ze niemand wil teleurstellen. Ze is iemand, die erom geeft hoe mensen over haar denken.
    Uiterlijk:


    Samira heeft lichtbruin haar en groengrijze ogen. Ze is 1.67 lang en weegt 49 kilo. Ze gaat graag met de mode mee.
    Hobby's: Samira houd natuurlijk van dansen, maar ze heeft ook andere hobby's zoals tekenen en acteren. Dit houd haar bezig in haar vrije tijd.
    Extra: Samira heeft Anorexia gehad, doordat ze bijna niet at en heel veel aan het bewegen was. Ook was ze heel onzeker, maar in de kliniek heeft ze haar zelfvertrouwen terug gewonnen.


    Firm believer of all that is magic

    Rol: Broer van Femke
    Gehele naam: Danny Lennard Marx
    Naam: Danny, maar zijn vrienden noemen hem Green Monster. Dat is vanwege een grap die hij uithaalde
    Geboortedatum + Leeftijd: 02-01-1992, Danny is 20 jaar.
    Karakter: Danny is een relaxt persoon, behalve als hij iets moet doen dan moet je hem echt niks vragen. Hij is een heel openhartig mens, die goed voor mensen zorgt.
    Uiterlijk:


    Hobby's: Danny houd van cricket met zijn vader, maar zijn echte hobby is toch schilderen.
    Extra: Danny is homoseksueel en op het moment single and ready to mingle.


    Firm believer of all that is magic

    Rol: Vrouwelijk Danscrewlid.
    Gehele naam: Bethany Scarlett Chamberlaine.
    Naam: Scar, omdat ze de naam Bethany echt vreselijk vindt.
    Geboortedatum + Leeftijd: Bethany is geboren in het jaar 1994, op 11 februari. Ze is nu dus 17 jaar oud.
    Karakter: is zo'n typisch jongens-meisje. Ze houdt van vechten, kan soms agressief zijn en als je één keer aan haar of haar vriendinnen zit, dan kan je maar beter uit haar buurt blijven. Toch maakt ze snel vrienden, doordat ze wel heel grappig en spontaan is. Jemaine is niet bang om een praatje te maken en zal ook aardig tegen je doen, maar als je dat niet tegen haar doet- moet je er ook niet van uitgaan dat zij aardig tegen jou gaat doen.
    Verder is ze wel heel slim, alhoewel je dat niet zou denken als je haar voor het eerst spreekt.
    Uiterlijk:


    Hobby's: Het liefst, en ook in haar vrije tijd, danst ze de hele dag door. Ze doet echt van alles, van ballet tot krumpen en ze zit er ook zolang ze zich kan herinneren op. Bethany kan ook, als je muziek opzet, uit zichzelf een dansje verzinnen.
    Extra: -

    Rol Meisje dat opleiding doet in fotografie.
    Gehele naam: Zaria Eloïse Dèlore.
    Naam: Zaria.
    Geboortedatum + Leeftijd: 17. || Geboren op 29 september 1994.
    Karakter: Zaria is een rebels meisje, met een goed oog voor details. Ze doet waar ze zin in heeft, en houd zich niet aan 'de normen en waarden' van de samenleving. Natuurlijk doet ze geen criminele dingen, of smijt ze zomaar al haar spullen en troep overal neer ,maar ze zou geen probleem zien als ze met iemand tien jaar ouder dan zijzelf zou gaan, of een ritje met de auto zonder rijbewijs. Zaria leeft in het nu, en denkt nooit na over de consequenties voor ze iets doet. Ze heeft een grote mond, ze zegt wat ze denkt, maar ze heeft ook een hart van goud. Ze is erg positief en staat altijd voor iedereen klaar, zelfs als dat betekend dat ze zichzelf daarvoor moet wegcijferen.
    Uiterlijk:


    Hobby's: Fotograferen.
    Extra: Ze rookt.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 18:37 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: meisje met een fotografie-opleiding of dancecrew-lid.
    Gehele naam: Mackenzie Ann Stanford
    Naam: Mackenzie
    Geboortedatum + Leeftijd: Mackenzie is 17 jaar oud en geboren op 15 December.
    Karakter: Omdat Mackenzie vroeger als kind vaak alleen thuis is gelaten door haar ouders, uiteraard met haar oma, is dat flink op haar karakter gaan werken. Tegen iedereen die ze nu niet aardig vind laat ze dat merken. Daarom komt ze wel wat arrogant over, maar daar heeft ze verder geen boodschap aan. Haar arrogante buitenkant is enkel een masker voor haar echte karakter. Sinds vroeger is ze sneller boos tegenwoordig en heel opvliegend. Toch, als je voorbij haar gemene karakter kijkt is ze echt een aardig persoon dat gewoon alleen is. Nu is de enigste waar ze zielsveel van houd, haar oma. Zij is de enigste die, denkt Mackenzie, om haar geeft.
    Mackenzie houd niet zo van aandacht, ook al kleed ze zich zo veel mogelijk naar de laatste trends. Het liefst blijft ze op de achtergrond en is ze op zichzelf. Ze houd niet van vechten, maar als het echt moet slaat ze iemand van zich af. Alleen als Mackenzie iemand écht kent zou ze eventueel, als haar humeur daar naartoe staat, aardig doen. Dat is dan ook nog iets: ze plant alles van haar dag rond haar humeur. Aan de hand van hoe ze zich voelt of hoe haar stemming is, plant ze haar afspraken. Merendeel van de week is ze volop bezig met haar dagen vol te plannen, hoe weinig zin ze ook heeft, maar toch moet ze het huis uit anders vind ze het verstikkend om hele dagen door in hun huis te zitten.
    Uiterlijk:

    Het eerste wat op zal vallen als je naar haar gezicht kijkt, zijn haar donkerblauwe ogen. Het fijne van haar ogen is, vind ze zelf, dat je niet zomaar alles aan haar ziet. Bijvoorbeeld als er iets mis is met haar. Wat ze ze zelf ook wel fijn is, is haar lengte. Ze is namelijk maar 1.70, volgens haar een goede lengte. Mackenzie is lang, maar toch ook wel fragiel. Haar wilde, oranje haar hangt elke dag is grove krullen over haar schouders, maar af en toe zet ze het toch vast. Haar haar is heel dik, wat soms fijn is, maar er past niet altijd een dun elastiekje omheen. Waar ze erg van houd is winkelen, daarom loopt ze ook altijd met de meest trendy kleding en veel make-up. Mensen zeggen vaak over haar dat ze een schattig neusje heeft, vanwege de vorm. Zelf vind ze dat helemaal niet en heeft ze geen idee waar iedereen het dan toch over heeft.
    Hobby's: Sinds drie jaar is ze passioneel streetdancer, iets wat ze nog steeds heel graag doet. Nu danst ze vier dagen in de week, in de avonden. Alleen weet ze zeker dat ze daar niet haar carrière van wilt maken. Ze wilt namelijk als sinds ze klein is fotografe worden. Daar is ze nu al veel mee bezig. Als ze niet op school zit, danst of fotografeert, heeft ze haar bijbaantje bij Starbucks. Om haar eigen geld te verdienen voor de dingen die ze nodig heeft, maar niet per sè aan haar vader wilt vragen om te kopen.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 20:14 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Aangezien iedereen blijkbaar een meisje wil, voilà, een jongen. :3
    Rol: Jongen, danscrewlid.
    Gehele naam: Michael Joseph Miller.
    Bijnaam: Mike. Door zijn kleine zusje -Maya- wordt hij altijd 'El' genoemd, omdat ze zijn naam te moeilijk vindt om te onthouden.
    Geboortedatum + Leeftijd: 17 augustus 1992, Michael is nu dus 19 jaar oud.
    Karakter: Michael is een rustig, teruggetrokken persoon. Als iemand hem pijn doet of boos maakt houdt hij zich in, en later zet hij die emotie om in dansen. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat je hem nooit een rustige dans zal zien doen; als hij danst, spat de energie en de emotie er vanaf.
    Hoewel hij een zachte persoonlijkheid heeft, hij kan er níét tegen als iemand hem commandeert, vooral als het om dansen gaat. Hij freestylet dan ook liever dan dat hij hersenloze danspasjes volgt.
    Door zijn teruggetrokkenheid heeft hij niet veel vrienden, maar hij heeft wel één beste vriendin, Hannah.
    Uiterlijk: Michael.
    Hobby's: Michael is heel sportief. Hij doet aan boksen op maandag, zwemt op dinsdag, coacht amateur basketbal op woensdag, en donderdag en vrijdag besteedt hij uitsluitend aan dansen. Het weekend wordt gevuld met dansen en naar de sportzaal gaan, soms uitgaan, maar daar is hij geen grote fan van.
    Extra: Mike is biseksueel, maar gaat liever uit met meisjes, omdat dat meer door zijn omgeving wordt geaccepteerd.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:38 ]


    Great minds think alike.

    Rol: jongen uit de crew
    Gehele naam: Jaimy Bradley Skyess
    Naam: Jaimy
    Geboortedatum + Leeftijd: 18, bijna 19 14 februari 1993
    Karakter: Hij ziet eruit als een badboy die meisjes verslind maar dat is hij helemaal niet. Hij is heel lief en zorgzaam voor zijn vriendin Maddison(Adriana Lima). Ook kan hij stiekem heel goed moderne dans maar zijn passie is toch hip hop en breakdance. Hij gaat vaak uit met zijn vrienden en is wel een zuiplap. Hij is trouw aan zijn familie en houd heel veel van ze.
    Uiterlijk:


    Hobby's: Dansen, tekenen, graffiti spuiten en rondhangen met vrienden
    Extra: Hij rookt en drinkt heel veel.
    Dancecrew name: DcD? (dancecrewdubble)

    ik hoop dat ik nog op tijd ben :$ xxx!<3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Eh, FanFic en Onbekende personen is echt vreselijk tegenstrijdig.
    Maar als je wilt, kan ik nog wel een rolletje voor je invullen?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Nee, laat maar. Ik heb liever een slotje. Dit gaat niet werken, ;$


    ' Nyctophilia '


    Rol:Meisje dat opleiding doet in fotografie.
    Gehele naam: Sylvana Meade.
    Naam: Sylvana. Maar ze word vaak 'Syl' genoemd.
    Geboortedatum + Leeftijd: 12 augustus 1993 (18 jaar)
    Karakter: Sylvana is erg slecht in geheimen bewaren en is dus een erg flapuit. Ze is erg fantasierijk en heeft heel veel creativiteit in zich, dat heeft ze van haar vader. Ze is erg nieuwsgierig in andermans verhalen, belevenissen en geheimen, daarom kan ze af en toe een beetje opdringerig overkomen. Sylvana is echt een meisje die je heel erg mag of afschuwelijk haat.
    Uiterlijk: Geen beroemde personen



    Hobby's: Fotografie natuurlijk. Ook vind ze model staan voor haar vader erg leuk, want die is zelf ook een fotograaf. Af en toe schrijft Sylvana verhalen over haar verleden, prachtig beschreven in een klein boekje. Ze doet niks met haar geheime extra talent, maar stiekem zou ze dat wel willen.
    Extra: Stieken rookt Sylvana, maar dat weet niemand. Haar ouders zijn namelijk best streng in dat soort dingen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik vul de boyfriend wel in


    26 - 02 - '16

    Rol: Boyfriend Nicole
    Gehele naam: Dylan Brandon Purdy
    Naam: Dylan
    Geboortedatum + Leeftijd: 3 oktober 1993 (Hij is 17 maar wordt 18 dit jaar)
    Karakter: Dylan is een jongen met een grote mond en een klein hartje. Hij kan dingen soms heel hard zeggen, vanwege zijn slechte gevoel voor tact. Het feit dat hij dan niet aanvoelt of merkt dat hij dingen te hard of bot zegt, kan voor grappige situaties zorgen. Verder is hij best romantisch en ook wel gevoelig. Ook al uit hij dit laatste niet zoveel. Hij is namelijk bang dat mensen hem een softie gaan vinden.
    Uiterlijk:


    Hobby's: Dylan gamet veel met zijn vrienden en hij fitnest.
    Extra: Hij heeft heel veel ruzie met zijn ouders, dus hij is liever niet thuis.


    26 - 02 - '16