• Dat valt me dus echt vreselijk op xD
    Als iemand hier een topic over opent heeft iedereen opeens geesten in zijn kamer [Of ziet vliegend fruit!]
    Op zo'n manier vraag ik me serieus af wie er nou zit op te scheppen en wie er nou serieus een probleem/ervaring/WHATEVER met geesten heeft ¬¬

    Zo zit de gemiddelde q-er nou eenmaal in elkaar.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    soms geloof ik er wel in... maar soms echt niet...
    er zijn te veel verschillende verhalen over geesten maar op dit moment geloof ik wel maar ik zie niks (GELUKKIG):S


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ja ècht hè! Dat denk ik dus ook de hele tijd.x)


    everything, in time

    mensen hebben bullshit die ze niet zomaar vertellen. Maar rondvliegende dingen lijkt me toch een beetje onwaarschijnlijk hoor.
    Geesten zie je toch ook niet echt? Ik heb alleen een soort van horen... Maar dan moet je wel heel vreemd concentreren, en niet te erg, want dan ga je dingen bedenken.


    Alis volat propriis

    Als je't mij vraagt, is't voornamelijk ingebeeld. Mensen zijn namelijk nogal vatbaar voor suggestie en 't zijn vaak ook redelijk angstige wezentjes. Met al die programma's over geesten, mediums, etc worden zo'n gevoelens, volgens mij, nogal snel aan paranormale verschijnselen gekoppeld


    Magic never ends.

    Maar joehoe, ik ben echt helderziend heur.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vliegend fruit xD


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    En nou ineens volgt bijna iedereen hier jou, en weten ze van niks =.=
    En zo blijft het ook altijd gaan. Mensen praten gewoon vaak mee, met de starter van 't gesprek. ( om zo te zeggen )

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 18:34 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Whaha echt hea!


    Pop ate my heart.

    Heey Karel en Marie zijn Boos jullie hebben ze gekwetst nu moet ik weer fruit kopen xD

    Laat die mensen toch, dat is lekker hun probleem. 8D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik geloof er niet in. De mensen die erin geloven moeten het lekker zelf weten, zolang ze mij er maar niet toe dwingen of dingen gaan voorleggen over geesten. Daar hou ik helemaal niet van namelijk.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    DarkPassion schreef:
    Lieve kinders, zo geven jullie die kindjes alleen maar de aandacht waar ze zo wanhopig om vragen.


    cakes taking over the world

    1 ding, geesten oproepen is niet slim. Ik geloof niet dat een dood persoon nou zo vreselijk veel zin heeft om een of ander debiel pubertje te gaan irriteren, maar je kunt wel gaan denken dat iemand dat doet, en dan wordt het creepy voor jou.


    Alis volat propriis

    Een geest in mijn kamer help wat nu?:Y)