• Dat valt me dus echt vreselijk op xD
    Als iemand hier een topic over opent heeft iedereen opeens geesten in zijn kamer [Of ziet vliegend fruit!]
    Op zo'n manier vraag ik me serieus af wie er nou zit op te scheppen en wie er nou serieus een probleem/ervaring/WHATEVER met geesten heeft ¬¬

    Ben wel met Mupsje eens ;)
    Ik gloof er zelf wel, een beetje in. maar heb geen biezarre dingen meegemaakt x'D Gelukkig niet!

    maar je hebt wel gelijk over die topic,
    Xx Flowers

    Jah zeg met die Oerie geller ofzoow kon je opbellen of er vreemde dingen by je thuis gebeurde echt zo iemand hé! ;; "Jaa en jaa mijn tafel van wel 500 kilo [ja heel veel XD] vloog zo tegen het plafond aan ..!"

    Echt zo dom he -.-

    Zal ik een foto dei ik ehb gemaakt waar je orbs op ziet in me FB zette ?

    Ok, dan kan ik lekker niet meer slapen vanavond/vanacht

    HIJ STAAR EROP REACTIES GRAAG

    xD

    (...)

    waarom reageer je er dan op -_-''
    OMdat ik me er zwaar aan iriteer.. Mups wil het tegen gaan maar wakkert het zo alleen maar aan xD.. Maar ik zeg al niks meer :X


    Wie du mir, so ich dir.

    Je hebt gelijk
    alleen ik geloof er niet in:P


    Why don't you break my heart

    Kijk; dit is wat ik heb meegemaakt. Mensen hier gaan me mss niet geloven, maar het is dus echt wel waar!

    Nou, ik was ooit op vakantie in een vakantiehuisje in frankrijk. Daar gebeurde vet rare dingen en er was daar zeker iets aan de hand. Mijn vader nam gewoon foto's van het huisje de eerste dag zonder besef dat er later iets te zien zou zijn op die foto... Hij ging TV kijken en voelde achter hem een klein briesje hij keek maar zag niets...



    Later zag hij op de foto op de plaats waar hij zat een lichtbundel die mss wel het briesje veroorzaakte



    Ik moest iets halen in de keuken, maar het was helemaal donker binnen. Met wat licht ben ik naar binnen gegaan en haalde ik het ding.



    Ik was totaal niet op mijn gemak en ik voelde gewoon dat er iets was in de woonkamer waar mijn vader ook al tv had gekeken



    Lege glazen flessen moesten we in een speciaal kamertje zetten. Enlke avond deden we dat kamertje op slot.



    Maar, elke ochtend stond die deur terug open. En ook hier hebben we op een foto lichtbundels gezien



    Mijn moeder droomde naar. Over iemand die ons ging komen vermoorden... Mijn Tante Begon mijn ma en mijn Nonkel hun naam te schreeuwen in haar Droom. En buiten mijn pa die ooit eens Tv is gaan kijken in woonkamer hebben wij daar nooit gezeten.



    S'nachts hoorde mijn vader iets vallen op de grond in de keuken. Hij ging gaan kijken en zag werkelijk iets liggen op de grond.



    één ding ben ik zeker! Ik ga nooit meer dat huis binnen!


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Kijk; dit is wat ik heb meegemaakt. Mensen hier gaan me mss niet geloven, maar het is dus echt wel waar!

    Nou, ik was ooit op vakantie in een vakantiehuisje in frankrijk. Daar gebeurde vet rare dingen en er was daar zeker iets aan de hand. Mijn vader nam gewoon foto's van het huisje de eerste dag zonder besef dat er later iets te zien zou zijn op die foto... Hij ging TV kijken en voelde achter hem een klein briesje hij keek maar zag niets...



    Later zag hij op de foto op de plaats waar hij zat een lichtbundel die mss wel het briesje veroorzaakte



    Ik moest iets halen in de keuken, maar het was helemaal donker binnen. Met wat licht ben ik naar binnen gegaan en haalde ik het ding.



    Ik was totaal niet op mijn gemak en ik voelde gewoon dat er iets was in de woonkamer waar mijn vader ook al tv had gekeken



    Lege glazen flessen moesten we in een speciaal kamertje zetten. Enlke avond deden we dat kamertje op slot.



    Maar, elke ochtend stond die deur terug open. En ook hier hebben we op een foto lichtbundels gezien



    Mijn moeder droomde naar. Over iemand die ons ging komen vermoorden... Mijn Tante Begon mijn ma en mijn Nonkel hun naam te schreeuwen in haar Droom. En buiten mijn pa die ooit eens Tv is gaan kijken in woonkamer hebben wij daar nooit gezeten.



    S'nachts hoorde mijn vader iets vallen op de grond in de keuken. Hij ging gaan kijken en zag werkelijk iets liggen op de grond.



    één ding ben ik zeker! Ik ga nooit meer dat huis binnen!

    nou, ik geloof je + je hebt bewijs doordat je foto's hebt met orbs op

    Kijk; dit is wat ik heb meegemaakt. Mensen hier gaan me mss niet geloven, maar het is dus echt wel waar!

    Nou, ik was ooit op vakantie in een vakantiehuisje in frankrijk. Daar gebeurde vet rare dingen en er was daar zeker iets aan de hand. Mijn vader nam gewoon foto's van het huisje de eerste dag zonder besef dat er later iets te zien zou zijn op die foto... Hij ging TV kijken en voelde achter hem een klein briesje hij keek maar zag niets...



    Later zag hij op de foto op de plaats waar hij zat een lichtbundel die mss wel het briesje veroorzaakte



    Ik moest iets halen in de keuken, maar het was helemaal donker binnen. Met wat licht ben ik naar binnen gegaan en haalde ik het ding.



    Ik was totaal niet op mijn gemak en ik voelde gewoon dat er iets was in de woonkamer waar mijn vader ook al tv had gekeken



    Lege glazen flessen moesten we in een speciaal kamertje zetten. Enlke avond deden we dat kamertje op slot.



    Maar, elke ochtend stond die deur terug open. En ook hier hebben we op een foto lichtbundels gezien



    Mijn moeder droomde naar. Over iemand die ons ging komen vermoorden... Mijn Tante Begon mijn ma en mijn Nonkel hun naam te schreeuwen in haar Droom. En buiten mijn pa die ooit eens Tv is gaan kijken in woonkamer hebben wij daar nooit gezeten.



    S'nachts hoorde mijn vader iets vallen op de grond in de keuken. Hij ging gaan kijken en zag werkelijk iets liggen op de grond.



    één ding ben ik zeker! Ik ga nooit meer dat huis binnen!

    ik zou daar al van de eerste dag weggaan ;O


    If it hits, better make it worth the fall.

    (...)OMdat ik me er zwaar aan iriteer.. Mups wil het tegen gaan maar wakkert het zo alleen maar aan xD.. Maar ik zeg al niks meer :X


    Dan zijn we met twee :X

    (...)

    Dan zijn we met twee :X


    Hahahahahaha x)


    If it hits, better make it worth the fall.

    (...)

    Hahahahahaha x)


    Jana! lach ons niet uit, wy zijn serieus xD

    (...)

    Jana! lach ons niet uit, wy zijn serieus xD

    Ik lachte jullie niet uit, ik lachte jullie toe,! :X


    If it hits, better make it worth the fall.

    (...)
    Ik lachte jullie niet uit, ik lachte jullie toe,! :X


    Hmm xD