• Dat valt me dus echt vreselijk op xD
    Als iemand hier een topic over opent heeft iedereen opeens geesten in zijn kamer [Of ziet vliegend fruit!]
    Op zo'n manier vraag ik me serieus af wie er nou zit op te scheppen en wie er nou serieus een probleem/ervaring/WHATEVER met geesten heeft ¬¬

    (...)

    Hmm xD

    Echtig waar hoor! (A)


    If it hits, better make it worth the fall.

    ik geloof er wel in,ik heb er zelf soms is ook mee te maken gehad,ik zou daar niet over liegen(:


    your eyes are like stars in the night.

    helemaal gelijk en als een iemand hier iets ergs vind. dan vind iedereen dat... ik heb weel eens iets mee gemaakt waarvan ik denk wat is dat vreemd maar ik weet gwoon toch dat het geen geest is

    Is me nog nooit opgevallen...


    No growth of the heart is ever a waste

    ik geloof wel in geesten en vind het ook leuk om te lezen.......en als mensen willen dat andere mensen denken dat ze paranormaal zijn.................................laat ze hun gang dan lekker gaan...wie houd ze tegen? @.@

    Is bijan met alles zo. Iemand is Scene en hup de hele stad is Scene,is net zoals met Emo >.<

    En met geesten is het inderdaad zo. Misschien ga ik later wel net zoals Char worden >.< Verdien je tenminste goed geld voor niks.

    eh, ik weet niet zeker of ik hier ooit al is gepost heb; maar ik heb er wél iets mee te maken (gehad) ik kan nog wel is wat in mijn blog zetten voor geintereseerden,zet ik dalijk wel;){whoopsofftopic}
    N, ik heb geen kijk-mij-nou-gehalte, maar een accepteer-me-hoe-ik-ben-gehalte x'D






    whoops,lees ik net naar boven,soort van dubbelpost,sorry;$$


    your eyes are like stars in the night.

    Venice schreef:
    BTW; voor er mensen boos worden ¬¬
    Ik wéét dat sommigen hier écht geesten zien of andere dingen...
    Maar please...
    Sommige dingen hebben echt een zwaar kijk-mij-nou-gehalte


    Wat betreft mij,schep ik niet op.Ik heb ooit een
    schim gezien,die achter mijn moeder achtervolgde.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ouhoud. Dit topic kwam uit de dagen dat ik nog in het rood typte :o


    No growth of the heart is ever a waste

    DarkPassion schreef:
    Lieve kinders, zo geven jullie die kindjes alleen maar de aandacht waar ze zo wanhopig om vragen.


    Hope goes lost but never dies.

    moet je niet mee lachen, want ik zag net nog een banaan vliegen(nerd)


    Let's do this poo

    Ik denk dat vele het gewoon opblasen.
    Ik heb een keer gedroomt over het testament van mij opa(hij was toen ziek) en ik heb vaker in mijn kamer gezichten gezien wat in het licht kleren bleken te zijn,ben ik nu ook helderzient?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik haat de mensen die dat doen. Ze denken er iets van af te weten terwijl ze het alleen maar leuk vinden om mee te lopen met de meerderheid terwijl er mensen zijn die er werkelijk problemen mee hebben of wat dan ook.

    Tsjaah, sommige kindjes willen stoer doen. D:
    Ik zou het btw supereng vinden moest ik geesten kunnen zien of met ze praten ofzo. =3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik had dat vroeger, maar als me zoiets gebeurde vertelde ik dat alleen aan m'n beste vriend. Nu heb ik dat ook niet meer. Ik sluit niet uit dat er "iets" is, maar verder hou ik me er ook niet echt meer mee bezig. En dat iédereen zoiets heeft is inderdaad bullshit. Sommige mensen die een schaduw zien denken ook meteen dat ze paranormaal begaafd zijn enzo ¬¬


    Alis volat propriis.