• Dat valt me dus echt vreselijk op xD
    Als iemand hier een topic over opent heeft iedereen opeens geesten in zijn kamer [Of ziet vliegend fruit!]
    Op zo'n manier vraag ik me serieus af wie er nou zit op te scheppen en wie er nou serieus een probleem/ervaring/WHATEVER met geesten heeft ¬¬

    Pshycosocial schreef:
    Vliegend fruit xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dude, ik zag net een vliegende koe door het raam van mijn overbuur waaien. *Is trots*


    All this dampness is damp.

    idd een ding weet ik wel zker ik ben niet helderzien en dat wil ik ook niet.

    p.s.bij sommige geloof ik eht best maar bij sommige echt niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Deliverance schreef:
    Ja, ik vind het ook onzin.
    Ik vroeg alleen of Pendelen gevaarlijk is, omdat ik dat gewoon wilde weten^^

    wat is pendelen dan precies???


    DUDE! Get a life!!!

    Dan kun je het ook lekker anders spelen! Door gewoon origineel te zijn en te zeggen: NEE IK HEB NOG NOOIT EEN GEEST GEZIEN! en dat hoeft van mij ook niet ¬¬
    Dan krijg je pas aandacht! Want dan ben je een van de weinige ;3
    And again, no offense! Er zullen heus wel mensen zijn die wél geesten zien, maar inderdaad niet heel Quizlet ;3


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    ... Ik zie ze niet en daar ben ik blij mee =')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik geloof in geesten, maar nee, ik zie er zelf geen, of geloof ook niet dat zowat de helft op Q. dat zou kunnen zien.

    Obstacle schreef:
    Dan kun je het ook lekker anders spelen! Door gewoon origineel te zijn en te zeggen: NEE IK HEB NOG NOOIT EEN GEEST GEZIEN! en dat hoeft van mij ook niet ¬¬
    Dan krijg je pas aandacht! Want dan ben je een van de weinige ;3
    And again, no offense! Er zullen heus wel mensen zijn die wél geesten zien, maar inderdaad niet heel Quizlet ;3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Misschien is het gewoon een taboe, en als er één erover begint, ja, dan gaan de andere ook hun ervaringen opdoen... volgensmij denken ze als ze dat gewoon vertellen niemand ze gelooft ofzo, maar als er dan één iemand erover begint, worden er het steeds meer, want dan weten ze dat ze niet de enigen zijn ?

    Maar aan de ene kant ... ze vertellen dan élk detail dat ook maar duidt dat het er bij hun spookt ofzo XD

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 1:20 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Volgens mij nog nooit een geest gezien. :) En het valt me op dat dit ook op andere forums is.


    Take me to wonderland

    ik zie ze ook niet het is gewoon bullshit ik geloof wel dat sommige ze kunnen zien maar dat opeens deze hele site het kan!

    kijk ik heb soms wel het gevoel dat er iemand bij mij in de buurt is...
    maar ik weet gewoon dat het komt omdat ik het zelf wil! ik wil haar gewoon zien en voelen.
    maar ik heb nog wel een paar verhalen die wel bizare zijn :X
    maarja ik ben geen persoontje die ze kan zien enzo(A) en het maakt me ook helemaal niet uit want anders zal ik heel europa bij elkaar gillen xD

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 14:37 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    LOL, en nu is opeens iedereen het ermee eens.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb wel eens wat meegemaakt, maar ik ben echt niet paronormaal begaafd.

    Ja, ja. Maar ik ben het wel echt. Heb gister nog gezellig met Michael Jackson gepraat.
    -sarcasme-

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 18:12 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Waarom is dit topic omhoog geschopt als het uit 2008 komt? x)